Strona 4 z 7

: 27.03.2012 12:42:58
autor: szymon102
Czlenson pisze:Drewno też stare i sprawdzone, samoloty budowali z niego.
Zaważ na jaki post odpowiadałem, może to Ci pomoże zrozumieć ironię :)

: 06.07.2012 19:42:44
autor: ArthurGreen
Jest i w sprzedaży na 2013

-Frame weight 8.6 pounds whithout shock
-Travel 8.2"
-bb height 345mm to 354,5mm
-Chainstay lentgh from 421,5mm (!) to 440mm
-Adjustable headset 60° to 64°
-Stock headangle 62°


Obrazek

Obrazek

: 06.07.2012 19:47:32
autor: boogiel
Ale z geo dojebali! :D

: 06.07.2012 20:03:50
autor: avg
boogiel pisze:Ale z geo dojebali! :D
faktycznie! a niedawno dziwił mnie płaski kat w sumumie a tu pojazd do 60°

: 06.07.2012 20:41:08
autor: Spaced
avg pisze:faktycznie! a niedawno dziwił mnie płaski kat w sumumie a tu pojazd do 60°
Orange 224 mialo do 60.5.

Geo troche wynika z okolic HQ scotta - tam jest mega stromo. Ale fajny rower do bikeparku wlasnie. Jaram sie.

: 06.07.2012 22:54:15
autor: EZrider
Zajebisty w kosmos i tyle. Regulacja geo wypycona.

: 07.07.2012 01:11:13
autor: Las3k_91 Ldz
Pół kilo cięższy od Treka z alu, ponad 1kg od carbonowego, ponad pół od Summuma, a to tylko jakiś uberjednozawias. Poza tym na papierze same plusy.

: 07.07.2012 01:16:23
autor: Spaced
Las3k_91 Ldz pisze:Pół kilo cięższy od Treka z alu, ponad 1kg od carbonowego, ponad pół od Summuma, a to tylko jakiś uberjednozawias. Poza tym na papierze same plusy.
Kocham to jak czasem jeździsz na broszurach i mitach. Rower 0.5kg ciezszy bo ma katowanie znieść. Nie rozumiem tej twojej zajawki na lajtowanie roweru na pałe bez liczenia sie z wytrzymałoscia. Tam gdzie testowali gamblera i tak jak jezdzi team fr scotta to sie nie dziwie, ze jest mocniejszy. <4kg za rame to nie jest źle, a przy glebach mniej strachu. O 1 zawiasie to nawet nie bede sie spierac bo przeciez fsr ma lepszy akronim. Juz wiem do kogo nowa technologia transition jest skierowana.

: 07.07.2012 01:56:30
autor: =Pietr3k=
Nie widzę żadnych technicznych plusów konstrukcji tego zawieszenia oprócz tego, że to sztywniejszy jednozawias.

To chyba miało jedynie wyglądać inaczej niż konkurencja, wybić się kreatywnością :?

: 07.07.2012 02:49:45
autor: Las3k_91 Ldz
Spaced pisze:Spaced
Sugerujesz, że Summum albo Trek z węgla to badziew bez wytrzymałości? Słabsze? ILE? I kto to policzył?

: 07.07.2012 08:26:24
autor: wojtasu
Ma ktoś jakiś film z pracy tego zawieszenia ? Bo jakoś tak sobie nie potrafię wyobrazić jak to pracuje i się ugina ;)

: 07.07.2012 09:03:46
autor: EZrider
Gamblery zawsze były czołgowate i bardzo stabilne na trasie. To chyba ma pozostać, jak chcesz coś bardziej skocznego niż coś co ma napierdzielać w dół to kupujesz Voltaga.

: 07.07.2012 13:30:06
autor: Spaced
Las3k_91 Ldz pisze:Sugerujesz, że Summum albo Trek z węgla to badziew bez wytrzymałości? Słabsze? ILE? I kto to policzył?
Nie sugeruje, że to wytrzymałe rowery ale MNIEJ. Niektórym to starcza, innym nie. Są rowery pod ludzi co katuja rowery i pod tych co nie katują. Robisz to samo co w temacie twenty6 - zakładasz, ze jak cos nie spełnia twoich wymagań to nie spełnia niczyich.
=Pietr3k= pisze:Nie widzę żadnych technicznych plusów konstrukcji tego zawieszenia oprócz tego, że to sztywniejszy jednozawias.

To chyba miało jedynie wyglądać inaczej niż konkurencja, wybić się kreatywnością
Wejdz na vital slideshow. Masz tam dokladnie wszystko opisane - mniejsze zuzycie i tarcie na łozyskach, scentralizowana masa ale ogólnie to zawieszenie nie jest bardziej skomplikowane od innych 1 zawiasów z popychaczem, po prostu inaczej wyglada ;)
wojtasu pisze:Ma ktoś jakiś film z pracy tego zawieszenia ? Bo jakoś tak sobie nie potrafię wyobrazić jak to pracuje i się ugina
Na Vitalu było.
EZrider pisze:Gamblery zawsze były czołgowate i bardzo stabilne na trasie. To chyba ma pozostać, jak chcesz coś bardziej skocznego niż coś co ma napierdzielać w dół to kupujesz Voltaga.
Skocznosc to z wagi raczej nie wynika ;)

: 07.07.2012 14:21:05
autor: nopainnogame
Wow... Geo jakie lubię :) Fajny sprzęt się szykuje tylko wygląda okropnie :P

: 07.07.2012 15:38:04
autor: typek99
i weź tu wymień damper ...

: 07.07.2012 16:09:17
autor: off_road
typek99 pisze:i weź tu wymień damper ...
A co to za problem 2 sruby odkrecic? ;>
Poza tym ładny dostęp do regulacji. W antidote jest deczko gorzej :P

: 07.07.2012 17:40:03
autor: Las3k_91 Ldz
Spaced pisze:Nie sugeruje, że to wytrzymałe rowery ale MNIEJ.
Ale skąd to wiesz? Stary High Octane ważył jak stara dzwonnica, a wcale nie był wytrzymały. Mocne nie musi być ciężkie.

: 07.07.2012 18:46:37
autor: szymon102
To jest wersja alu?
Ktoś wie jaka cena?

: 07.07.2012 20:02:25
autor: wojtasu
Dla ludzi zastawiających się jak to pracuje:

Obrazek


Video:

http://www.vitalmtb.com/photos/features ... turman,109