Strona 4 z 7

: 03.01.2005 19:59:29
autor: Burning
pod duzy skok? 5"-8" czyli 127 - 203mm czyli raczej od standartu (130mm) w gore (az do Monstera :D ) to chyba dobrze..
a na 24" to duza oponka wejdzie na pewno :D

: 03.01.2005 22:20:52
autor: endrju71
Chyba zaczynam zbierac kase :D

: 04.01.2005 16:02:22
autor: dualboy
iiiiiiiiiii tam

: 04.01.2005 16:24:07
autor: Action
Pytałem się , ramki będą pod koniec marca a kiery już są

: 04.01.2005 16:29:58
autor: GiZzMoO
nio i tak ma byc.... ramki pod koniec marca... hmmm miodzio :] a co do kier jak to jaz sa (sa ale chyba nie w sprzedazy ;d)

: 04.01.2005 17:34:27
autor: kocur
ciekawe czy sie zamienią za streetlegala z 2oo4 ma 2oo5 za mała dopłataą :D

: 04.01.2005 21:07:52
autor: WILGA
kiedy będą znane ceny ramek

: 06.01.2005 11:36:07
autor: GiZzMoO
up..... moze cos nowego kto sie :P bo na str. NSX nic... :/

: 06.01.2005 14:14:12
autor: pieniekziom
ee fajne nawet ale hmm
mowili ze bitch ma byc pod duze amory tak?? a pisze ze ma 69 stopni przy 130 mm tak czy tak jak wsadze 180 bedzie czopper...zawiedziony jestem i tyle...

: 06.01.2005 14:18:50
autor: pieniekziom
o i mala opona wchodzi...

: 06.01.2005 17:05:15
autor: dualboy
pieniekziom ta twoja aukcja jest zajebista ty ja pisałeś ?? :D :D

hahahahahahahahahahahahjahaahahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahhah

: 06.01.2005 17:11:49
autor: Krzywy
kocur, a ile bys chcial za streetlegala 04?? :] zreszta walnij na gg ^^

kurfa. pytam - jak to jest z tarcza na poziomych hakach, inteligenty wypowiadac sie a nie pierdolicie o amorach 200mm ;)

hmm aukcja pienka ciekawa ciekawa... jak ktos to kupi to jebne :D

: 06.01.2005 17:34:28
autor: david
tarcza i poziome haki to dosc klopotliwa sprawa, a jak jeszcze singlespeed to juz wogole przesrane :/

jak masz poziome haki to np. w poincie kumpel ma tak, ze jak kolo ma wlozone do konca, to jest wszystko ok, ale nie moze sobie dac kola bardziej do tylu, bo mu zacisk przeszkadz (w zwiazku z tym nie mozna sobie bez problemu napiac lancucha, jakby byl singiel)

ponadto, jak chcesz wyjac kolo, to trzeba odkrecic zacisk, bo blokuje kolo i sie nie da to tylu przesunac :/

: 06.01.2005 17:53:39
autor: endrju71
to co napisal david to prawda. Sam to doswiadczam :/ Ale bede twardy i zrobie sobie jakos singla :)

: 06.01.2005 18:05:55
autor: Dex
Ramki spoko tylko ciekawe jak bedzie z tymi hakami :\
Czyli na poziomych hakach jak ktoś chce mieć tarcze i singla to ma lipe troche :D ja mam singla na pionowcyh z napiczem dabomb i jest spox :P

: 06.01.2005 18:06:59
autor: Dex
a i jeszcze tak apropo tematu łozyska 28x12x8 to duże jak na piaste tylnią na 4 takich maszynach?

: 06.01.2005 18:09:57
autor: pieniekziom
[b]dualboy[/b] chyba cie posralo:P sciagnalem z edonkeju krazy taka paczka poradnikow z allegro... i zobaczylem poradnik podrywacza to wcisnalem na allegro moze jakies lamusy kupia:P mam duzo wyswietlen ale tylko jeden obserwowany:P

: 06.01.2005 18:10:17
autor: Krzywy
hmm. mam tarcze deore 475 - tam mozna miedzy podkladki i adapter podkladki dac zeby zacisk byl wyzej. pomoze to cos?? bo chodzi wlasnie o napiecie singla...

: 06.01.2005 18:26:03
autor: wizi
"Streetlegal: 990 (czarny, zielony), 1090 (surowy)
Suburban 890 (bez pivotow), 990 z pivotami (kolory czarny, bialy)
Bitch 890 (bez pivotow), kolor (czarny i rozowy)

Ceny bez napinacza lancucha, ktory jest u nas dostepny i kosztuje 59zl"

STREETLEGAL
Hardcore street
Heavy duty double butted 4130 cr-mo steel, heat treated front triangle
Actual top tube: 552mm
Seat tube: 350mm
HeadTube: 110mm / 43mm OD, internally relieved
HeadTube angle: 69 deg with 5" fork
Chainstay: 390-415mm
Dropouts: 14mm axle (with 10mm adapter), 8mm thick, specially designed for grinding with or without pegs
Tire clearance: 26": 2.3 in 390mm position, 2.6 in 415 position, 24": up to 3.0"
Weight: 3.4kg
BB: BMX

SUBURBAN
Technical street, dirt, 4X
Double butted 4130 cr-mo steel, heat treated front triangle
Actuall top tube: 552mm
Seat tube: 350mm
HeadTube: 110mm / 43mm OD, internally relieved
HeadTube angle: 69 deg with 5" fork
Chainstay: 390-415mm
Dropouts: 10mm axle, 6mm thick
Tire clearance: 26": 2.3 in 390mm position, 2.6 in 415 position, 24": up to 2.8"
Weight: 2.6kg
BB: MTB w/ ISCG mount

BITCH
Freeride, hucking
Heavy duty double butted 4130 cr-mo steel, heat treated front triangle
Actuall top tube: 552mm
Seat tube: 350mm
HeadTube: 110mm / 43mm OD, internally relieved
HeadTube angle: 69 deg with 5" fork
Chainstay: 405-430mm
Dropouts: 10mm axle, 6mm thick
Tire clearance: 26": 2.3 in 390mm position, 2.6 in 415 position, 24": up to 3.0"
Weight: 3.2kg
BB: MTB w/ ISCG mount