Strona 32 z 44
: 06.03.2016 17:34:20
autor: bear77
http://imgur.com/fronbKR
lekko przetarta laga, poważny problem?
fox 40 rc2
: 07.03.2016 00:02:32
autor: Vinrael
Boję się pytać co jest w środku skoro ktoś tak o niego dbał że aż zatarł lagę

: 13.03.2016 19:03:32
autor: Maverick1
Mam rower kross krosser panic i chcę wymienić amor xcr na inny mam upatrzony tylko nwm czy będzie mi pasowała rura sterowa czy co tam ma pasować mam mostek truvativ hussefelt nwm a amor jaki chcę kupić to rock shock tora 318.Średnio się znam na tym więc pomóżcie mi trochę Za odpowiedzi z góry dziękuje
: 13.03.2016 22:53:59
autor: Hubertof
Musisz wiedzieć jaką średnicę i długość ma rura sterowna. Średnica pasuje, jedynie co musisz wiedzieć jaką minimalną długość powinien mieć nowy amortyzator(wystarczy zmierzyć).
Tak na przyszłość: na forum nie pisz skrótami i jednym ciągiem. To nie SMS.
Re:
: 14.03.2016 07:27:36
autor: MUSZEL
Hubertof pisze:
Tak na przyszłość: na forum nie pisz skrótami i jednym ciągiem. To nie SMS.
Przede wszystkim. Jak widzę post na 5 linijek bez kropki i ze skrótami typu nwm bd itp to aż mnie nosi jak to czytam. Dlatego nie czytam.
: 14.03.2016 19:04:16
autor: Maverick1
Okej dziękuje za odpowiedz i dostosuję się następnym razem do sposobu pisania
: 15.03.2016 23:41:52
autor: PatrykDownhill
Witam wszystkich

Pytanie:
Jesli umyje rower wężem ogrodowym, ale prawdopodobnie nie posiada nierdzewnych części, to coś się może stać nawet jak w miarę szybko go wysuszę?
: 16.03.2016 07:28:54
autor: MUSZEL
W praktyce często nic się nie dzieje, pierwsze co "obrywa" to łożyska ramy i łańcuch. Jak zadbasz, by te miejsca szybko wysuszyć / nasmarowac i nie będziesz walił podciśnieniem po piastach itp to powinno być ok

Re: Drobne pytania rowerowe
: 16.03.2016 10:30:17
autor: Puncu
Mokry łańcuch rdzewieje w pierwszej kolejności jak go nie wysuszysz i nie nasmarujesz.
Wysłane z Commodore 64
: 16.03.2016 14:41:27
autor: PatrykDownhill
Dobra, dzieki za odpowiedzi. Bo denerwowalo mnie mycie roweru po kazdej jezdzie.

teraz sobie jakos ogarne

: 16.03.2016 15:12:45
autor: Nieznajomy1596
Podczas hartowania sworznie by się powyginały/odkształciły. Tylko, czy jest to na tyle duża różnica, aby nie pasowały do rowera? W tokarni mogli by zrobić to z nadmiarem, a potem je szlifować, ale powiedzieli, że mi tego nie zrobią, bo szlifowanie jest czasochłonne. (mowa o staliC45)
: 16.03.2016 17:47:38
autor: MUSZEL
dokładnie tak to się robi w przemyśle. Tj. zostawia się naddatek na szlifowanie zgrubne i wykańczające, bo hartowanie zawsze daje małe odkształcenia. Choć w przypadku elementów typu tuleja da się nad tym troche panować, ale zazwyczaj proces technologiczny wygląda właśnie w ten sposób.
: 16.03.2016 19:50:00
autor: Nieznajomy1596
To wiem, ale mi chodzi o to czy sworznie pasowały by po hartowaniu, bez zostawiania tego naddatku i szlifowania. Czy odkształcenia nie byłyby na tyle duże, że by nie pasowało w łożysko.
: 16.03.2016 20:35:54
autor: MUSZEL
a to ciężko mi ocenić...
: 16.03.2016 21:24:40
autor: Nieznajomy1596
Teraz nie wiem, czy mi się pogieły, bo jak je hartowałem to je mogłem osłabić czy nic nie robić i czy surowe wytrzymają.
: 16.03.2016 22:31:58
autor: Vinrael
Nie możesz zrobić jak Bóg przykazał?
Serio, ziomek. To nie jest tak że hartowanie i odpuszczanie to sztuka dla sztuki czy robienie na wyrost. To jest naprawdę potrzebne

Albo ewentualnie szukaj kto Ci to zrobi z tytanu. Tylko licz się z kosztem... No, dużym kosztem

: 17.03.2016 09:22:57
autor: jaklak
Czym smarujecie łańcuch? Macie jakiś środek, który możecie polecić? Często myję rower i praktycznie za każdym razem nakładam smar, bo jednak po czyszczeniu z błota szybko znika.
: 17.03.2016 09:45:52
autor: Blady214_2
Od siebie mogę polecić olej ceramiczny od Finish Line'a:
https://www.centrumrowerowe.pl/narzedzi ... 42361.html
Re: Drobne pytania rowerowe
: 17.03.2016 10:30:18
autor: Nieznajomy1596
Moge dać to do hartowania, ale bez tej obróbki. Nie wiem czy ryzykować. Ale hyba zaryzykuję