Strona 34 z 39
: 03.04.2012 14:52:27
autor: Czlenson
Kokolino pisze:no cóż nie bedzie tanie z pewnością
Nie będzie też znacznie droższe, choćby dlatego że ten wahacz wychodzi na rok 2013 i zastępuje wersję aluminiową całkowicie. Nadal będzie do wyboru wersja przedniego trójkąta.
: 03.04.2012 15:19:09
autor: Kokolino
czy to jest finalna wersja tego wahacza ?
: 03.04.2012 17:09:03
autor: piotrex
finalna poza tym ze bez przelotek jeszcze.hak jest montowany tak samo jak w aluminiowym wahaczu-przykrecany na dwie sruby od spodu dropout'u.
: 03.04.2012 20:44:45
autor: GgG
piotrex pisze:ze bez przelotek jeszcze
Ja bym widział tu raczej system o którym pisałem wcześniej, tj puszczenie przewodów środkiem, ale nie znam się na produkcji ram i nie wiem, czy to duży problem w przypadku karbonu.
: 03.04.2012 21:12:19
autor: piotrex
ale ja wiem ze tam beda przelotki

.osobiscie puszczania przewodow srodkiem nie lubie,bo przy hamulcach hydraulicznych to spory problem-przerobilem w orange'u i dziekuje postoje.
: 04.04.2012 12:32:45
autor: SegatiV
piotrex pisze:osobiscie puszczania przewodow srodkiem nie lubie
Ja też, ta pozorna "czystość", kłopot tylko i nic więcej, a ładnie poprowadzone kable wyglądają super

: 04.04.2012 15:35:40
autor: Czlenson
Afroamerykanskiej wersji jeszcze nie bylo

Re: Antidote LifeLine
: 26.04.2012 22:16:53
autor: Kokolino
no i prosze lifeline w całosci z plastiku

no i główny trójkat jest jakis inny i dolne linki ale to pewnie wymusił tył
: 27.04.2012 08:23:38
autor: Czlenson
Kokolino pisze:główny trójkat jest jakis inny i dolne linki ale to pewnie wymusił tył
Tył zrobiony jest tak, że nic nie wymusza a nawet więcej miejsca zostawia. Przedni trójkąt to kosmetyczne wypełnienie otworu przy koszyku na damper.
Linki to kolejny zestaw który zmienia nieco geometrie i skraca skok do chyba 200mm. Dolny link jest skręcany na kształt monolitu.
Lekko i przyjemnie
: 27.04.2012 11:37:45
autor: Kokolino
czyli lżej sztywniej po prostu LEPIEJ

: 30.04.2012 00:59:44
autor: szymon102
Mógłby ktoś podać dokładne wagi LL dh we wszystkich wersjach (alu, karbon + wahacz alu, full karbon) bez dampera?
: 30.04.2012 09:20:51
autor: off_road
ALU 3300
ALU + Wegiel 3000
Wegiel 2700
To są orientacyjne masy prosze o sprostowanie jak cos

: 30.04.2012 10:29:24
autor: Guziken
Czy obecnie jest sprzedawany jakiś lżejszy full do zjazdu?
: 30.04.2012 10:44:07
autor: Las3k_91 Ldz
http://mikelevy.pinkbike.com/blog/Trek- ... idden.html
"The frame alone weighs just 7.2lbs (including the stock Fox DHX RC4 shock and its steel spring)"
Czyli 3266g z damperem.
: 30.04.2012 10:52:18
autor: piotrex
deklarowana waga-pytanie jaki rozmiar,z jaka sprezyna,etc.. i jak to bedzie wygladalo w rzeczywistosci..
ale jesli to prawda to ten trek wazy ca 2.4kg.
: 30.04.2012 11:06:29
autor: frango
Nie chcę zaczynać kolejnej dyskusji o wyższości świąt bożego narodzenia nad świętami wielkiejnocy

Ale czy ja dobrze widzę, że aluminiowa wersja nie jest lżejsza od aktualnej Glory?
: 30.04.2012 11:10:41
autor: Las3k_91 Ldz
piotrex - na fotach jest 450x2.8 i rozmiar chyba M. Ale tam damper sam w sobie jest krótki i lekki, 222mm zdaje się.
"Frame is approx. 800 grams lighter than the TWR team's aluminum version"
A S88 z alu waży niecałe 3300 bez dampera w L...
: 30.04.2012 13:14:41
autor: off_road
Oficjalna waga full carbona bez dampa: 2750g
: 08.05.2012 16:18:10
autor: Czlenson
Fajne sztuki dystrybutora ze szwajcarii:
