TosaInu - opinie
Forum szpinakowe jest na http://www.szpinak.prv.pl/ :)))))
A co do tosi to wszystko to potwierdz moja teorie o wielkim miedzyplanetarnym spisku na bikerow, ktore ma doprowadzic do wyginiecia wszystkim oprocz szosy i XC :d
A co do tosi to wszystko to potwierdz moja teorie o wielkim miedzyplanetarnym spisku na bikerow, ktore ma doprowadzic do wyginiecia wszystkim oprocz szosy i XC :d
Ja smigalem na tej Tosie co chyba MatDH mowil.
Jezdzi sie zawaliscie, ale na jakis mega test z mojej strony nie liczcie, bo to nie moj bike :(
Poza tym ja jezdze na sztywniaku wiec ogolnie full to troche inna szkola jazdy jak dla mnie :/
Ale rama faktycznie dosc zwrotna i krotka. Z Shermanem Sliderem nie dosc ze wyglada zajebiscie to jeszcze sie zajebiscie sprawuje. Prawie wogole nie pompuje.
A co do tego ze jest w niej cos zwalone, a odpowiedzi od Duncona nie ma, to napisze co wiem.
Biega o to ze chlopy jak robili na Taiwanie ramki, to sobie rozkminili, ze jak wahacz bedzie troche wyzszy i dadza troche inny ten element obok opony u gory, to sie zmiesci szersza opona.
Goscie tego nie zauwazyli, dopiero potem to wyszlo :/
Przez ta "poprawke" cos tam nie dziala tak jak powinno (chyba z tym niby VPP) i beda wymieniac u wszystkich wahacze na nowe.
Mam gdzies foty tego bika. Jak znajde to zapodam!
Jezdzi sie zawaliscie, ale na jakis mega test z mojej strony nie liczcie, bo to nie moj bike :(
Poza tym ja jezdze na sztywniaku wiec ogolnie full to troche inna szkola jazdy jak dla mnie :/
Ale rama faktycznie dosc zwrotna i krotka. Z Shermanem Sliderem nie dosc ze wyglada zajebiscie to jeszcze sie zajebiscie sprawuje. Prawie wogole nie pompuje.
A co do tego ze jest w niej cos zwalone, a odpowiedzi od Duncona nie ma, to napisze co wiem.
Biega o to ze chlopy jak robili na Taiwanie ramki, to sobie rozkminili, ze jak wahacz bedzie troche wyzszy i dadza troche inny ten element obok opony u gory, to sie zmiesci szersza opona.
Goscie tego nie zauwazyli, dopiero potem to wyszlo :/
Przez ta "poprawke" cos tam nie dziala tak jak powinno (chyba z tym niby VPP) i beda wymieniac u wszystkich wahacze na nowe.
Mam gdzies foty tego bika. Jak znajde to zapodam!
Tosa Inu
Siedzę przed komputerem spoglądając jednocześnie na stojącą
obok mnie prawie poskładany rower na ramie Tosa Inu.
Rama czarna malowana w piękne błyskawice. Mam wrazenie, że
jedna z nich zaraz mnie trafi, ale po kolei. Ramę zamówiłem w
lutym, miałem dostać ją koniec marca początek kwietnia, niestety
utkneły na Tajwanie, gdy w końcu dotarły i rama była prawie
pomalowana okazało się,że nakleki były złe i zważyły się podczas
końcowego lakierowania(kolejny tydzień w d...). Gdy ostatecznie
kilka dni temu otrzymałem wymażoną ramkę i kończyłem ją
składac zadzwonił telefon z DC abym się wstrzymał z jej ujeżdżaniem. Powodem całego zamieszania jest wachacz a dokładnie rura na, której umieszczone są piwoty, zadługa o całe
0,5 cm. Te 0,5 cm podobno w znaczący sposób wpływa na
działanie i trwałość systemu VPP. Wymyślono, że nie trzeba
wymieniać całego wachacza lecz jeden z elementów VPP, który
oczywiście ma być a właściwie ma już jest produkowany na
Tajwanie. Właśnie czekam na jego dostawę(podobno w Polsce
ma byc około środy) i jeśli nie dotrze do mnie w tym tygodniu to
czuję, że jedna z błyskawic na majej ramce trafi w DC.
Tak na marginesie czy nie uważacie, że przesadziłem
176 cm wzrostu i rama 18' (ma być używana do FR)???
obok mnie prawie poskładany rower na ramie Tosa Inu.
Rama czarna malowana w piękne błyskawice. Mam wrazenie, że
jedna z nich zaraz mnie trafi, ale po kolei. Ramę zamówiłem w
lutym, miałem dostać ją koniec marca początek kwietnia, niestety
utkneły na Tajwanie, gdy w końcu dotarły i rama była prawie
pomalowana okazało się,że nakleki były złe i zważyły się podczas
końcowego lakierowania(kolejny tydzień w d...). Gdy ostatecznie
kilka dni temu otrzymałem wymażoną ramkę i kończyłem ją
składac zadzwonił telefon z DC abym się wstrzymał z jej ujeżdżaniem. Powodem całego zamieszania jest wachacz a dokładnie rura na, której umieszczone są piwoty, zadługa o całe
0,5 cm. Te 0,5 cm podobno w znaczący sposób wpływa na
działanie i trwałość systemu VPP. Wymyślono, że nie trzeba
wymieniać całego wachacza lecz jeden z elementów VPP, który
oczywiście ma być a właściwie ma już jest produkowany na
Tajwanie. Właśnie czekam na jego dostawę(podobno w Polsce
ma byc około środy) i jeśli nie dotrze do mnie w tym tygodniu to
czuję, że jedna z błyskawic na majej ramce trafi w DC.
Tak na marginesie czy nie uważacie, że przesadziłem
176 cm wzrostu i rama 18' (ma być używana do FR)???
Dzieki eb :) Wreszcie jakis konkret. Tak sobie siedze i patrze na te elementy na stronie dc. No ryfa kompletna :( dluzsze rury=mniejszy skok, zmiana calej geometrii i charakterystyki pracy :( Jak dla mnie, to jedyna mozliwoscia wyjscia z tego bez szwanku jest zmiana rur z piwotami a nie pipsztyczka vpp - zmiana pipsztyczka jest za to duzo tansza... ej, no nie wiem, czy na Twoim miejscu nie wyklocalbym sie o wymiane wlasnie tych rur - w koncu kupiles rame o okreslonej charakterystyce... sam nie wiem.... ziqu z Cosmosem nie poczuli roznicy :p
Oooooo!! Dzisiaj napisalem do dc z pytaniem co i jak i wlasnie dostalem odpowiedz. Oto ona:
" Czesc,
Sorry, ze tak pozno odpowiadam, ale dopiero teraz dorwalem sie do kompa.
W Tosa Inu mielismy problem z dluzszym o 5 mm (w stosunku do projektu)
elementem zawieszenia. Powodowal on zla prace calego systemu. W zeszlym
tygodniu poprawilismy ten element i w tym momencie rower z prawidlowo
dzialajacym zawieszeniam jest testowany przez chlopakow z teamu. Wszystko
jest ok, wiec od poniedzialku sprzedajemy Tosy ze zmienionym elementem.
Wszyscy, ktorzy juz dostali ramy dostana te elementy przesylka priorytetowa
na ansz koszt lub moga to bezplatnie wymienic u nas. Jak masz jeszcze jakies
pytania to pisz na duncon@duncon.pl, bo nie bede juz dzisiaj w biurze.
Mozesz tez do mnie dzwonic xxxxxxxx lub do xxxxxx xxxxxxxxx.
Pozdrawiam,
xxxxxxxxxxx"
Dane personalne i numery telefonow wywalam. Jutro dopytam sie co z geometria, skokiem itp itd i dam znac co i jak.
" Czesc,
Sorry, ze tak pozno odpowiadam, ale dopiero teraz dorwalem sie do kompa.
W Tosa Inu mielismy problem z dluzszym o 5 mm (w stosunku do projektu)
elementem zawieszenia. Powodowal on zla prace calego systemu. W zeszlym
tygodniu poprawilismy ten element i w tym momencie rower z prawidlowo
dzialajacym zawieszeniam jest testowany przez chlopakow z teamu. Wszystko
jest ok, wiec od poniedzialku sprzedajemy Tosy ze zmienionym elementem.
Wszyscy, ktorzy juz dostali ramy dostana te elementy przesylka priorytetowa
na ansz koszt lub moga to bezplatnie wymienic u nas. Jak masz jeszcze jakies
pytania to pisz na duncon@duncon.pl, bo nie bede juz dzisiaj w biurze.
Mozesz tez do mnie dzwonic xxxxxxxx lub do xxxxxx xxxxxxxxx.
Pozdrawiam,
xxxxxxxxxxx"
Dane personalne i numery telefonow wywalam. Jutro dopytam sie co z geometria, skokiem itp itd i dam znac co i jak.
Witajcie jeszcze niedawno byliśmy ciekawi tej ramy i 7 maja otrzymaliśmy ją do składania. Oto link do tego jak wygląda tosia złożona u nas. Tosi już jeździ po Jeleniej Górze. Pozdrawiamy
http://www.rowerowy.com/index.php?strona=pokaz&id=89
http://www.rowerowy.com/index.php?strona=pokaz&id=89
Zadowoleni klienci i dobre ceny ...
www.rowerowy.com
... na maile odpowiadamy zawsze
www.rowerowy.com
... na maile odpowiadamy zawsze
Si, si - Piotrek :)
Dzisiaj znowu napisalem i mam kolejna odpowiedz.
Moj mail:
Czesc,
dzieki za szybka odpowiedz.
Mam jeszcze pytanko o efekty tych dzialan (tj. zmiany elementow zawieszenia), a mianowicie:
- jak wplynely one na geometrie roweru (w stosunku do tej oficjalnej dostepnej na stronie duncon.pl)?
- czy maja one wplyw na skok zawieszenia (znowu roznice do ww
oficjalnych danych)?
- czy trwalosc zawieszenia nie ulegla pogorszeniu?
I to chyba tyle pytan.
Aha - pozwolilem sobie wrzucic Twoje re na dh-zone (ale wykasowalem dane osobiste i numery telefonow).
Pozdrawiam
I odpowiedz z dc:
witam,
posta na dh zone oczywiscie widzielismy :) nie ma problemu. odpisywal do Ciebie Piotrek bo akurat byl przez chwile w biurze wtedy. caly zabieg calkowicie nie wplynal na podawane przez nas wczesniej wartosci skoku ani geometrii. trwalosc zawieszenia poprawila sie :) jesli bedziesz mial jakies pytania to smialo pisz.
pozdrawiam
I tak to wlasnie wyglada ;) Firma dc twierdzi, ze jest bajobongo, tosia jest figofago, z nowym vpp jak z torebka grasu i murzynka nago. Pozyjemy - zobaczymy.
Dzisiaj znowu napisalem i mam kolejna odpowiedz.
Moj mail:
Czesc,
dzieki za szybka odpowiedz.
Mam jeszcze pytanko o efekty tych dzialan (tj. zmiany elementow zawieszenia), a mianowicie:
- jak wplynely one na geometrie roweru (w stosunku do tej oficjalnej dostepnej na stronie duncon.pl)?
- czy maja one wplyw na skok zawieszenia (znowu roznice do ww
oficjalnych danych)?
- czy trwalosc zawieszenia nie ulegla pogorszeniu?
I to chyba tyle pytan.
Aha - pozwolilem sobie wrzucic Twoje re na dh-zone (ale wykasowalem dane osobiste i numery telefonow).
Pozdrawiam
I odpowiedz z dc:
witam,
posta na dh zone oczywiscie widzielismy :) nie ma problemu. odpisywal do Ciebie Piotrek bo akurat byl przez chwile w biurze wtedy. caly zabieg calkowicie nie wplynal na podawane przez nas wczesniej wartosci skoku ani geometrii. trwalosc zawieszenia poprawila sie :) jesli bedziesz mial jakies pytania to smialo pisz.
pozdrawiam
I tak to wlasnie wyglada ;) Firma dc twierdzi, ze jest bajobongo, tosia jest figofago, z nowym vpp jak z torebka grasu i murzynka nago. Pozyjemy - zobaczymy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości