Strona 5 z 10
: 11.02.2007 01:50:14
autor: ReplaY
Schodek ja bym chciał wiedzieć skąd masz takie informacje. Przyznam że nie brzmi to zbyt wesoło a do tej pory nic do DC nie miałem także było by fajnie żebyś jakoś potwierdził te informacje. Aha i czemu się o takich rzeczach dowiadujemy tylko z tego forum? Przeglądam również inne forum i tak kłótnie o DC są zwłaszcza na bikeaction ale nikt nie pisał tego co ty i nikom. Troche to dziwne. Mi się tam F-44 podoba do ceny nic nie mam to nie jest rower komunijny żeby kosztował pareset złotych. A i jeszcze jedno nikom co to jest ręczna produkcja? Czy pan w spawalni sam w rękach ugniata materiał pilnikiem frezuje części i wzrokiem supermana topi materiał na łączeniach? Dziwny to frazes. Pozdro
: 11.02.2007 02:11:54
autor: Sulring
Moj kumpel jest zainteresowany f44 zadzownil dzis do zumbi i co sie okazalo. Zaproponowlai mu dobra cene. Powiedzieli, ze jezeli bedzie na niej startowac w zawodach dostanie kolejny bonus. Jezeli kupi z ktoras z czesci avy bedzie jeszcze taniej. Czy uwazacie, ze to zle podejscie do klienta + to co pisal schodek? No sry. ALe moim zdaniem w takim wypadku malo ktory produkt na rynku moze tu konkurowac.
: 11.02.2007 09:55:18
autor: wookie85
No ale najlepoej pitolic ze drogo nie wiedziac ze mozna np. wlasnie utargowac cene bo ma sie w reku pare argumentow :].
: 11.02.2007 10:22:19
autor: Villen
hmm ciekawe czy daloby sie zrobic z tego f44 lekka freeridowke... wazy troszke tylko wiecej od dirtbaga, skoku ma wiecej, kosztuja tyle samo :) (tylko, ze zumbi bez tlumika heheh) a jak sie zaoferowali moga zmieniac wymiary dowolnie, wiec ramka moze byc idealnie dopasowana, swietnie wyglada...
jak myslicie zagraloby to np z travisem 180? albo domainem jakims?
: 11.02.2007 10:32:52
autor: sudi
Ciekaw ile by mi policzyli za model na 2008 ( bo jesli, to wtedy bym się zdecydował... 2 sezony chce przejechać na mojej ramie). Mając kasę w ręce, chcąc z dobrym tłumikiem i naturalnie na starty w zawodach zniżka .
Co do tego kto jeździ na DC ze znanych postaci :
Szczeki - wiadomo...(mieszanka)
Siara - Cane Corso
Elvis - slope style na akicie
Ale to tak, żeby naprostowac wątek-nie, że coś.
W każdym bądź razie . Mając na koniec 2008, dajmy na to 5,5k pln na ramkę...zobaczymy co powie Zumbi - również z indywidualnym zestrojeniem ( dropy, duże dropy ), gdy wpadnę do myślenic na rozmowy.
Schodek Mniemam, że stały bywalec z Ciebie na trasach w myślenicach...( zresztą pamiętam Twojego Faitha) ... Liczę, że Pozwolisz się przewieźć chwilę na tym całym f44 - Ja chce się ustosunkować do tej ramy w praktyce i żeby to zrobić... trza się przejechać.
Pozdro i peace, nie gryźta się więcej Panowie :)
: 11.02.2007 10:54:28
autor: puchatek88
jeśli to ma być zawonicza ramka, czysto do DH to pewnie porownywalna z M3 czy trekiem session 10, a te ramy mozna dorwać czasami nawet i nowe za 5000zł, więc tak naprawdę jedyną rzeczą odstraszającą od ramy będzie cena, brak, gratisów, wizualnie wagowo i pewnie funkcjonalnie na pewno wielu ludzi przekona do siebie ale zatrzyma ich cena.
: 11.02.2007 12:03:01
autor: mosh
Czyli Śliwa i Bochenek są zaszczyceni, że mogą startować w barwach zumbi ? Ja tego jakoś nie rozumiem Schodek, jak Śliwa na tym jeździ to jest wyrazem najczystszej fascynacji produktem a jak Siara jeździ na DC to jest sprzedanie się? Naprawdę ciekawa teoria, różnice osobowości ? Nie wiedziałem, że jesteś psychologiem. A druga sprawa, daczego w każdej dyskusji wykorzystujecie DC jako porównanie do Zumbi? Przecież DC to produkt dla mas a Zumbi dla Elit? To co tu porównywać?
: 11.02.2007 12:08:18
autor: Schodek
Villen....spokojnie stroisz F44 na froncie z amorem 180mm, Jeśli masz flote i zapakujesz TOTHEMA solo air to masz 2670gr+3920gr+MONTY TI 556gr co w sumie daje wypasiony wynik. A jesli nie dysponujesz taką kasa to możesz spokojnie poskładac rower na poziomie 18kg !!! bez wysilania sie finansowego.
Korby FUNN z pakietem 900gr,koła lekkie i masz relaks na trasce.jak sie postarasz to poskładasz sie na 17kg->>
V10 kosztuje ponad 7000 pln a F44 z Monty Ti = około 6300 ( damper na zamówienie pod chcarakterystykę ramy i zawodnika !!! Ilu ludzi w kraju zna się na strojeniu zawieszenia ????? Pokręcic kazdy może !!! A stroić to inna sprawa....Craig robi to 30 lat !!!
puchatek88....poczytaj o gwarancji i o specyfice budowy ramy pod zawodnika ;))
....masz cześciowo rację że ludzie wolą za marke przepłacać bo kolega ma i spoko skacze...
..świadomy odech podstawą egzystencji
: 11.02.2007 12:17:12
autor: Schodek
mosh...Śliwa przekazywał swe sugestie Pawłowi bo był i jest testerem. ( vice mistrz Polski )
nie wiem czym się Szymon kierował w wyborze roweru ??? Może jest to związane z obozami na których DC jest jako partner....a może poprostu uznał że jest to wystarczająca konstrukcja dla niego i może się z nia zaprzyjaznić :))
Może dostał ją od DC w prezencie....Nie ma to znaczenia bo i tak będzie bardzo szybki !!!
Nie mam nic do tego że na niej będzie smigał....widocznie tak zadecydował !!
Zna sie na tym sporcie bardzo dobrze.
....cytowany Siara ;)
Trzeba umieć sie sprzedać !!! ( w sporcie to norma więc nic nie ma złego w tym że będzie w stajni DC )
...ja zmieniam Faitha na F44 bo dostrzegam róznice...
: 11.02.2007 12:17:43
autor: Ajz
o boze co tu sie dzieje w tym temacie :D
zumbi to stosunkowo poczatkujaca firma wiec na pewno zaleta bedzie dobre podejscie do klienta i wysoka jakosc produktow a co najwazniejsze bezproblemowa gwarancja. Trudno wchodzic na rynek nie majac tych atutow.
rama mi osobiscie troche kojazy sie z brooklynem, ten przod jakis taki- ogolnie rama kosmiczna, ale z pewnoscia niezawodna
: 11.02.2007 13:54:47
autor: mosh
4.Płakanie ze rama DROGA !!! To malkontenctwo i brak podstawowej wiedzy o co chodzi w tym sporcie !!! Jeśli rama Glory mająca masę 6kg i kosztująca 6500 jest dobra to czemu F44 robiona na zamówienie i strojona zgodnie z masa zawodnika i jego stylem a zbudowana na jednych z najlepszych damperów jest droga ???
Widzisz schodek, gdybyś miał podstawowe wiadomości z zakresu marketingu i PR to byś nie pisał takich rzeczy ale na nieszczęście dla firmy Zumbi, której osobiście życzę jak najlepiej ma taką "tubę" czyli Ciebie (oraz j.w.p. Nikoma). Glory w tej chwili jest jedną z najlepszych konstrukcji do Race DH na świecie i TO NIE DLATEGO ŻE JA MOSH TAK UWAŻAM , tylko dlatego że:
1. zbiera super pozytywne opinie w testach na całym świecie
2. startuje na niej masę zawodników, którzy są sponsorowani przez inne firmy rowerowe (coś jak Kolbek, sponsorowany przez KTMa ale mający Iron Horsa)
3. JEst wynikiem pracy paru lat inżynierów oraz testerów.
4. Jest kolejną ewolucją, w której polepszano pracę zawieszenia, geo itd w stosunku do lat poprzednich.
NATOMIAST ZUMBI F-44
1. nie było nigdzie testowane, w żadnej gazecie, przez żadnych zawodników (za wyjątkiem Michała Śliwy) natomiast twój "raport" Schodek z testów czyli to co umieściłeś na Joy - Ride było żenujące, poza tym że podobno całkiem niedawno wydawało Ci się że damer się kupuje jeden i reguluje jego długość. A przed chwilą napisałeś TOTHEM zamiast totem ale przecież JESTEŚ FACHOWCEM.
2. Jest wynikiem pracy KOPIOWANIA KONSTRUKCJI INNEJ FIRMY
3. NA razie w żadnych zawodach (chyba, że się mylę ) nie startował żaden zawodnik więc nie mów że rama jest super przetestowana bo nawet jak odniesiemy się do niby od pół roku trwających testów F-44 przez Śliwę to jest to śmieszne co piszesz.
4. Jest pierwszą niedopracowaną wersją, którą Zumbi będzie sprzedawać za tylko 6300 z damperem.
P.S. Jeżeli Zumbi nie ma pieniędzy na marketing to wycieranie sobie dupy innymi markami i robienie im (DC, SC, czy Giant) czarnego PR jest krótko terminowo super metodą ale niestety taką, która działa tylko w oczach tych którzy ją stosują. NIEstety zumbi straciło trochę klientów poprzez działania Schodka i NIkoma. Szkoda, życzę panu Loko powodzenia mimo posiadania tylu fantastycznych doradców.
: 11.02.2007 14:15:41
autor: nikom
mosh widze stek oszczerstw ale zadnych konretów. zachowaj kulturę jaka panuje na tym FORUM. Jesli swoje zdanie ograniczasz do wiedzy z forumowych 'anonimowych' klutni to naprawde jestes w duzym bledzie. Poza tym temat jest o ramie F-44, nie o mnie czy koledze schodku. Jesli co chwile prubujesz oczerniac innych to wydaje mi sie ze dyskusja z Toba na temat ram Zumbi nie ma za bardzo sensu.
: 11.02.2007 14:26:42
autor: ReplaY
nikom zawsze można dojść do porozumienia a prawda jest gdzieś po środku. Może nie rozumiem tego jak reklamujecie marke ale produkty Zumbi mi się podobają i opcja dogadywania się przez telefon też. Trzeba być elastycznymi. Planuje kupić nową ramę do fr/dh i na pewno wykonam telefon do Zumbi. Pozdro. Aha a będą jakieś testy F-44 w gazetach rowerowych?
: 11.02.2007 14:44:48
autor: Thrash
Niewiem czy ktos juz to napisal , nie czytalem wszystkiego ,wiec jesli jakis Polus dowiaduje sie ze polska firma zaczyna wypuszczac na rynek polskie ramki , robione wlasnie tutaj to ma wielka nadzieje ze bezposrednio od producenta bedzie napewno duzo taniej niz sprowadzany sprzet z zagranicy np. gregorio gdzie na wszystko nalorzony jest bardzo duzy procent oni to sprowadzili i maja prawo brac za to jakas kase , ramka z polski=pare groszy w kieszeni , sprowadzona z zagranicy=wydatek za posrednikow, Zumbi troche za duzo sobie krzyczy i juz , pozdrawiam!!!
: 11.02.2007 15:33:39
autor: SeraaX
Panie nikom"klutni"?? raczej kłótni ;), polecam FF2.0
testy w gazetach?? nie spodziewam się testu w BikeAction ;] (a gdzie indziej też nie)choć nie powiem że by się przydały takie testy
a mosh co do punktów na temat Zumbi ma rację ;)
I cena może i jest do ugadania ale porównując biorąc pod uwagę,ze rama ma iść na sprzedaż na zachód, to cena wyjściowa z damperem to nie 6300zł a 8300 (wspomniane 2155 euro)
i jeszcze zacytuję z komentarzy na temat zumbi z hcfr:
" Bkillah dnia 08.02.2007 13:43
nie no spoko, ladnie sie prezentuja jednak f-44 to ladna kopia malo znanej pdc racing ramy, dh team akurat mi sie podoba i ma tylko trojkat przedni z discovolante, sztywniak voo doo to orange msisle, voo doo street to nie wiem do konca co.. ale krotki tyl 406 mm ?? to raczej dlugi tyl !! no i ramki z mielca po cenach nie okazyjnych
...
Bkillah dnia 08.02.2007 18:16
PDC Racing jest brytyjskie, tak jezdzilem na tej ramie,
Sliwa jest jak polski pilot i na drzwiach od stodoly by polecial !! a co do duncona to bardziej ufam ich konstrukcjom niz mielca"
: 11.02.2007 17:59:37
autor: piotrex
Schodeknikt z czolowej sie na nich nie sciga?jak pisal Sudi-Szczeki,Elvis,Siara,wczesniej jezdzil jeszcze v-ce mistrz PL w 4x Cosmos (pitbull i presa canario),ktory na tym tytule zakonczyl kariere na jakies 2lata.Do tego byl jeszcze Mongol na akicie z tego co pamietam i prodigy.
: 11.02.2007 18:39:41
autor: nikom
SeraaX czy Ty tu prowadzisz jakis monolog? W tej chwili poprostu zaśmiecasz ten temat. Wiem ze anonimowi znawcy wiedzą zawsze najlepiej ale jeśli chcemy dojść do pewnych wniosków opierajmy sie na faktach, a nie jakimś domysłom i czyimś 'widzimisie'.
: 11.02.2007 18:55:03
autor: SeraaX
po 1 poprawiłem Ci orta, bo kto jak kto ale administrator powinien sie ich wystrzegać, chyba,ze sie mylę to mnie popraw:)
po 2 ciekawi mnie fakt dziwnego kursu (??) euro w wykonaniu Zumbi. Do tego sie jakoś nie potrafisz ustosunkować.
po 3 zacytowałem komentarz z którym się zgadzam,
bo to że dobry zawodnik osiągnął coś na Zumbi to nie do końca zasługa ramy, a samego ridera.
No a to że ramka to kopia (lub jak wolisz Zumbi wzorowało sie na PDC)to fakt.
: 11.02.2007 18:55:03
autor: quake
SeraaX:
co Ty sie tak doczepiles tej ceny w euro?
ktos juz tutaj napisal - jest temat na forum ridemonkey, chyba wszystkim ramka (F44) sie spodobala, i nikt nie mial zadnych zastrzezen co do ceny, co wiecej - nikt nie mowil nic zlego na temat podobienstwa do PDC (jedna z wypowiedzi - "very similar to the pdc. who seem to be defunct now so i guess its fair game. of course the pdc linkage was very similar to the karpiel disco before it... based on my experience with this bike its a really effective platform. nice work.")
wszyscy tutaj mowia ze za ta cene mozna miec sante, intense itp. ...a czy santa cruz zrobi wam rame wg. waszych upodoban? nie ! wiec to juz jeden z wielu plusow dla Zumbi...