Strona 5 z 5

Re:

: 06.05.2014 21:13:58
autor: utros
[quote="MUSZEL" Niestety Monarch nie ma blokady skoku, a flootgate i to w tunie zbyt słabym do tej ramy - nic nie czuć różnicy między 3 stopniami dźwigni. [/quote]

właśnie dla tego odkupiłem od Ciebie Rocco

Re: Re:

: 06.05.2014 22:06:12
autor: MUSZEL
utros pisze:[quote="MUSZEL" Niestety Monarch nie ma blokady skoku, a flootgate i to w tunie zbyt słabym do tej ramy - nic nie czuć różnicy między 3 stopniami dźwigni.
właśnie dla tego odkupiłem od Ciebie Rocco[/quote]

o... mam nadzieję, że się sprawuje jak powinien :) i tak już czeka u mnie Flota RP23 ;)

Re:

: 07.05.2014 05:58:09
autor: Puncu
MUSZEL pisze: Hamulce na klockach EBC Gold porażają modulacją. Nie ma mowy o działaniu On/Off. W każdej chwili mogłem zblokować koło ciut mocniej muskając klamkę, ale jak chciałem, to na zboczu góry mogłem w moment wyhamować nie tracąc przyczepności z nawierzchnią. 0 zmiany charakterystyki skoku i czucia klamki, 0 spalenia tarcz - mimo iż hamuje prawie całą trasę :D
Czyli z klockami to był dobry wybór :D

Szybko je dotarłeś?

Re: Re:

: 07.05.2014 16:25:51
autor: MUSZEL
Puncu pisze:Szybko je dotarłeś?
w sumie nie wiem. Chyba podczas pierwszego zjazdu, ale pewien nie jestem :P

: 08.10.2014 16:47:53
autor: Vinrael
Jak przeshimowałeś Liryka i jakie zmiany w pracy zaszły? I jaki smar pod uszczelki kurzowe zastosowałeś? ;)

Re:

: 09.10.2014 10:33:57
autor: MUSZEL
Vinrael pisze:Jak przeshimowałeś Liryka i jakie zmiany w pracy zaszły? I jaki smar pod uszczelki kurzowe zastosowałeś? ;)
Oryginalnie ułożenie shimów od dołu ku górze (wg średnic) to: 20-20-17-20-20-17-13. Ja chciałem zwiększyć LSC i HSC i po prostu zwiększyłem początkowy stos 20-stek zamieniając shimy na 20-20-20-17-20-17-13 lub na 20-20-20-20-17-17-13 (już nie pamiętam). W dodatku dodałem na nam dół shima o średnicy 21 lub 22mm. Sprawa wygląda tak, że otwory w pistonie mają po maksymalnym obwodzie 20mm, a shimy układane są na gwincie 8mm i mają luz, nie ułożysz ich idealnie współosiowo. Największy shim również ma 20mm i nie sposób tego ułożyć tak, by wszystkie otwory w pistonie były idealnie zakryte, co powodowało łatwe przedostawanie się oleju w górną część tłumika, i słabsze odczuwanie regulacji.
Po tej modyfikacji amor zyskał troche więcej różnicy między skrajnymi regulatorami, zwłaszcza na lsc.

Przy następnej zabawie spróbuję zamienić ślizg na pistonie na oringa, myślę, że olej również przedostaje się łatwo przez ślizg w górną część tłumika przy ugięciu i przez to mniej oleju przepływa przez sam tłumik - efekt wiadomy.
Generalnie bardzo prosty tłumik do zabawy :)

A co do smaru to narazie używam SlickHoney'a, ale w szafie leży też RSowy PM600 Military i ciekaw jestem czy odczuje w ogóle jakąś różnicę.


Przy okazji, mały upgrade :)
Zdjęć nie ma bo jeszcze nie wszystkie zmiany wprowadzone, przykładowo nie rozplatam kół bo wole pojeździć póki jeszcze się da :P

: 01.01.2015 21:01:03
autor: MUSZEL
postanowiłem, że rozdzielę swoje postępy w rowerze/rowerach. Temat o BH pozostanie tematem o BH. Dotąd od kiedy zmieniłem ramę temat był nie do wyszukania bo przecież rama zmieniona, a temat o nowym zupełnie odmiennym rowerze powstał równolegle. Parenaście końcowych postów w tym temacie dotyczy już Sody, ale mówi się trudno :)