Strona 5 z 8

: 02.12.2010 22:36:19
autor: jestem12314
Kurde rowerek miód malina ! Gratuluje... I taa waga :)

[Spaced] Banshee Legend + Boxxer WC

: 03.12.2010 04:32:11
autor: Roman_Maxx
Schodek, czy Twoje nie najlepsze przygody z Saint'ami dotyczą modelu M810 ?

: 03.12.2010 12:13:06
autor: ArthurGreen
Panie Romanie. Na bank Tata kolegi Spaced jest "zarobiony" i raczej nie zna sie na hamulcach tylko na bezsensownym wydawaniu kasy.. ;)

Tak poza tematem. Mialem Code-code5 teraz "swietoszki" 810 i jeszcze rewaelacja! Dostalem code '11 do testow..

Jak na razie BR810 wymiata i to bardzo!

: 03.12.2010 12:19:32
autor: mlynooo
ArthurGreen jak wrażenia z nowymi codami 2011? bo poważnie się zastanawiam nad tymi heblami. w sumie to je chce tylko czekam na jakieś promocje ;]

: 03.12.2010 14:10:18
autor: Schodek
EZrider pisz pełnym zdaniem kolego bo z gwiazdek to można sobie na Andrzejki wróżby robić a nie dyskutować o konkretach...masz inne zdanie w temacie to je przedstaw a nie babola sadzisz z koziego zadu..bez ładu i składu :mrgreen:

Nie jestem typem katalogowego znawcy tylko oceniam co dotykam lub posiadam...dla mnie Formule to ściema dekady,są lekkie,ładne ale nie dają rady...

Pozdro

: 03.12.2010 14:39:12
autor: Spaced
Schodek jak nie daja rady to masz One ;) Nie grzeja sie pod innymi koksami to i pod toba sie nie zgrzeja ;)

: 03.12.2010 15:17:57
autor: mlynooo
Schodek a w ogole to jakie 2 tłoczkowe hamulce daja rade ?? Przez chwile będą ładnie hamowac ale i tak prędzej czy pózniej sie zagrzeją...

: 03.12.2010 19:17:31
autor: EDDIE
Schodek Sprecyzuj jaka Formula? Mam Formule The One kompletnie, tak samo jak znajomy czy Joda i każdy jest mega zadowolony z tych hampli i strasznie mnie dziwi to co piszesz, siła porównywalna z Code jak nie większa.

: 03.12.2010 20:06:38
autor: EZrider
Jakoś Hope Tech V2 też dają radę. A dwutłoczkowe. Więc czemu The One ma posysać?

: 03.12.2010 20:17:05
autor: Spaced
mlynooo a od kiedy to ilosc tłoczków wpływa sie na grzanie? To jakas termodynamika bis? Wersja by mlynoo?

btw. Gustav tez ma 2 tłoczki , v2 tez ;)

EDDIE jemu chodzi o ORO, nie One. To sa te, ktore u mnie wczesniej byly. Kaprysne troche. One tez mialy taka serie ale krótsza ;)

: 03.12.2010 20:31:00
autor: Schodek
EDDIE K18 dwa komplety,jeden kupiony w gregorio a drugi z rowerem
K24 wymiana dota,klocków i nadal kłopoty z siłą hamowania..ładne,lekkie ale bezsilne przy mojej masie :) ( tak wiem jestem ci.pą grubą )

Jak już pisałem wiele razy do 80kg rajdera to bajera :mrgreen:

: 03.12.2010 23:13:29
autor: mlynooo
Spaced pisze:mlynooo a od kiedy to ilosc tłoczków wpływa sie na grzanie? To jakas termodynamika bis? Wersja by mlynoo?
mniejsza powierzchnia klocka, większe tarcie, szybsze grzanie ?? Noi mniej płynu. Tak mi sie wydaje i taka jest moja opinia ;]

: 03.12.2010 23:41:46
autor: Spaced
mlynooo a co wspolnego ma powierzchnia klocka z iloscia tłoczków? Mozna zrobic duży tłoczek zamiast 2 małych. Tak jest w v2 czy One

: 04.12.2010 00:03:03
autor: EZrider
Każdy z was ciągle pisze to samo, ignorując argumenty innych. Każdy stara się być do tego super luzacko śmieszny. Co innego z kogoś pocisnąć a co innego prowadzić taką cwaniacko debilną dyskusję.

Schodek zrzucaj sadła albo kupuj rzeczy o jedną klasę zastosowania wyżej i nie narzekaj.

Spaced gdyby to nie miało sensu to wtedy hamulce do driftu nie opierałyby się na systemie 6-tłokowym. Więcej płynu + zróżnicowanie siły uruchamiania poszczególnych par tłoków ma wymierne korzyści. Do tego porównaj konstrukcję która musi ogarnąć jeden duży tłok i dwa małe tłoczki obok siebie.

mlynooo siła tarcia to współczynnik * siła nacisku więc średnio powierzchnia ma cokolwiek wspólnego, mocny docisk małymi tłokami jest lepszy bo mocniejszy.

V2, The One i inne powiększone dwutłoczki ogarniają do pewnej masy, ale dobry 4-tłok ma spory nadmiar w porównaniu do nich i lepszą modulację według mnie (a miałem okazję przewieźć dupsko na czymś takim).

: 04.12.2010 00:33:14
autor: Spaced
EZrider czytaj uwaznie co pisze. Nie mówie, ze wiecej tłoczków nie ma sensu tylko ze wiecej tłoczków nie daje wiekszej siły. One sa raczej dla modulacji.

A co do nadmiaru w stosunku do v2, to na czym ty jezdziles ? Na gatorbrake? Bo v2 silny jest jak gustav i smiem twierdzic, ze to najsilniejsze heble na rynku poza tamta kotwica bez modulacji.

: 04.12.2010 00:42:12
autor: blackdemon
Spaced, od kiedy to gucio nie ma modulacji?

: 04.12.2010 02:04:59
autor: Spaced
blackdemon a gdzie ja tak pisalem? Wrecz przeciwnie...

: 04.12.2010 09:03:01
autor: ArthurGreen
EZrider pisze:gdyby to nie miało sensu to wtedy hamulce do driftu nie opierałyby się na systemie 6-tłokowym. Więcej płynu + zróżnicowanie siły uruchamiania poszczególnych par tłoków ma wymierne korzyści. Do tego porównaj konstrukcję która musi ogarnąć jeden duży tłok i dwa małe tłoczki obok siebie.
Tutaj akurat się mylisz. Niestety w samochodach nie ma możliwości zamontowania zacisku 2-tłoczkowego z taką skutecznościa. Niestety felga ogranicza rozmiar zacisku, stad system wielo-tłoczkowy w racingu.

: 04.12.2010 10:05:45
autor: EZrider
ArthurGreen felga felgą a zaciski do racingu nadal mają spory zapas miejsca. W rower też nie każdy chce mieć takiego wielkiego klocka.