Strona 5 z 7

: 21.10.2010 03:26:25
autor: Spaced
EDDIE pisze:Air Kit od Protone nie tylko zbija w świetny sposób mase ale i daje mozliwosci regulacji niedostepne w zadnym innym medium sciskanym! Przede wszystkim można wyregulować amortyzator pod każdego zawodnika i pod każdą trase. To wszystko dzięki dwóm ! osobno pompowanym komorom. Za pomocą ustawiania rożnych ciśnień w komorach regulować można twardość amortyzatora, progresję, sag ! i czułość na małe nierówności oraz skok amortyzatora! Brzmi nieźle !
Eddie tak bardzo jak kit jest fajny to troche sie powtarzasz. Twardosc amora i Sag oddzielnie regulujesz? Przeciez praktycznie to to samo i sag spokojnie solo air sobie dokładnie ustawisz. Progresje w solo air regulujesz ustawiajac wielkosc komory, tez nie ma problemu. Czułosc na male nierówności regulujesz już tłumikiem, sprezyna ma na to minimalny wpływ. Jedyne co moze miec przewaga na boxxerowym solo air to mniejsze tarcie na uszczelkach ale i tak pewnie jest wieksze niz na teamie i amor minimalnie mniej czuły bedzie (praktycznie nie do zauwazania)


groober niezłe hardcory w tej łodzi trzaskać musicie. Bo to pierwszy raz o czyms takim słysze, sam swoje na nim wyjezdziłem. Moze koledzy nie umieja sie amorem obsługiwać, bo takie przypadki to tez znam i wiem ze wtedy sie psuje ;)

: 21.10.2010 08:21:07
autor: groober
Spaced
to jest widelec zjazdowy, służy do napierdalania,a nie na deptak

: 21.10.2010 10:26:15
autor: mxmisiek
groober -nie boj nic, zostawie cos dla ciebie, jak sie spotkamy to polatamy ;).

: 21.10.2010 11:19:49
autor: groober
ok 3mam Cię za słowo ;-)

: 21.10.2010 12:30:20
autor: Spaced
groober zakladam, ze wiecej razy w górach ode mnie byłes ;) Na pewno tez od ludzi, ktorzy tam mieszkaja i katuje te 888ki od nowosci ;)

: 21.10.2010 18:24:11
autor: groober
po prostu irytuje mnie jak ktoś podważa moje słowo,kiedy widziałem połamany tłumik, praca marzoków zmieniła się na gorsze, bo nie można jej porównać z pracą widelców przed 2008 rokiem, to jak można to nazwać inaczej jak chłam. ja się nie przekonam , choć ja do dziś śmigam na 888 rc2x 2007, i do tego widelca nie mam żadnych zastrzeżeń . koniec tego OT, temat dotyczy systemu protone.


testował już ktoś, bo nie wiem czy kupować, czy jeszcze się wstrzymać

: 22.10.2010 11:05:23
autor: kisiell
po przeczytaniu tej kłótni stwierdziłem ze warto się wypowiedzieć na ten temat, bo co niektórzy totalnie zmieszali z błotem ten system, a tak naprawdę wogole nie widzieli go na oczy. Otórz miałem tą przyjemność jezdzic z drMadejem, przed i po zamontowaniu tłumika Protone, znałem prace jego widelca z fabrycznym systemem i musze przyznać, że po założeniu Protone, byłem pod mega wrażeniem, gość naprawde fajnie go sobie ustawił, i działa to rewelacyjnie, zbijając przy tym niesamowicie wage widelca.
co do nieszczesnego korka to totalnie beznadziejna dyskusja, według mnie jest to na tyle dobrze zrobione że niema szans zeby sie to samo z siebie popsuło, ewentualnie trzeba by naprawde go lewo wkręcać zeby zje4ać gwint, ale to sie i tyczy na równi z alu, wiec niewiem wogole po co ta kłótnia.

: 22.10.2010 14:09:47
autor: alvaro
Mam pytanie do posiadaczy kita :) ile pompujecie powietrza pod swoją wagę ? bo jak to bedzie tak jak w starych boxxerach ze pod moja wage 65 kg pompowało sie tam 140 psi,to ten kit nie bedzie wogule czuly tak jak boxy wc do 09.

: 22.10.2010 17:48:44
autor: GgG
alvaro pisze:ten kit nie bedzie wogule czuly tak jak boxy wc do 09

Widocznie miałeś coś źle ustawione, boxxer wc starszej generacji jest bardzo czuły, moim zdaniem to najlepszy powietrzniak na jakim jeździłem (pomijając nowe wc 2010).

: 22.10.2010 22:24:34
autor: javorovy
Spaced no teraz chłopie to już pojechałeś. Lapierr'ów dh 230 też połamanych nie widziałeś, a ja widziałem cztery. Najlepiej obejżałem swój jak rozłożył się na dwie części. Owczar nie lata mega rzeczy, po prostu regularnie jeździ w góry a jednak widelec rozjechał się.Po prostu tłumik pekł na dwie części.Miałem Foxa 40 przez trzy sezony 120 dni w górach i rzeczywiście rewelacja ale tytan dwa razy poległ i wymienili na gwarancji.Nie ma rzeczy nieśmiertelnych. Groober mały nie jest ale jeżdzi miękko i sprzętu nie niszczy. Tyle z mojej strony.

: 22.10.2010 23:21:28
autor: Spaced
javorovy to o którym roczniku 888 w koncu mowa? Dla mnie 1 przypadek reguły nie czyni. Zwłaszcza ze 06/07 nie widzialem jeszcze uszkodzonego. I tak tłumik mozna rozwalic ale to kazdy rozwalisz jak mocno dobijesz. O lapierre to rozumiem bo ramy sam nie katowałem bo dhx air blokował mnie psychicznie na lotach. Inna sprawa, ze znam tez osoby co dalej jezdza na 06tkach i zyja ;)

: 23.10.2010 11:47:27
autor: javorovy
Rocznik 2008 .

: 23.10.2010 13:50:52
autor: Spaced
To czemu groober mówil o rc2x? 08 przeciez miało problemy na poczatku produkcji na tajwanie i to jest chyba dobrze znane, ze byly wadliwe serie

: 23.10.2010 14:08:40
autor: klexuh
Spaced Kłania sie czytanie ze zrozumieniem, nie udzielam sie w temacie i tylko czasem na niego zerkam i wiem ocb, a piszac w nim powinno sie z nim najpierw zapoznac.. tak mi sie wydaje :roll:

: 23.10.2010 14:35:28
autor: Spaced
klexuh spojzałem na złego grooberowego posta, moja wina. Zakładam ze dyskusja o pekajacy tłumik nie trwa od poczatu tematu o sprezynach.

btw. Co ma tłumik do sprezyny? Tez czegos nie doczytalem?

: 23.10.2010 19:05:42
autor: Wooyek
Hm, ciekawe ciekawe... Z tego co zrozumiałem, w 888RC 2005 z jednej strony zostają bebechy seryjne (wywala się tylko sprężynę), a z drugiej wywala się wszystko i montuje Protone'a?

W jaki sposób wykonuje się poszczególne regulacje? Co można robić bez narzędzi, a co z narzędziami i jakimi?

: 27.10.2010 16:05:59
autor: Waltos
Od paru tygpdni mam zamontowany Air kit od Protone w moim boxxerze team 2010.
Prawde mówiac jestem badzo zadowolony z pracy amortyzatora i z mozliwosci regulacji jakie daje kit. Jezeli sie ktos wacha nad kupnem to bardzo go polecam, bo warto, na moim boxxerze zbilem grubo ponad 300 g a praca amortyzatota jest wysmienita :D . Co do "plastikowego" korka nie rozumiem dyskusji, specjalnie wykrecilem i poogladalem go z karzdej strony i niema opcji rzeby cos sie z nim stalo, wystrzelil, zerwalo gwint itp.

: 02.11.2010 17:37:05
autor: kamil4772
boxxer race z kitem bedzie pracowal tak samo jak team z kitem ?

: 02.11.2010 17:48:19
autor: pietryna
Jak w nowym to raczej różnie... Team ma inny tłumik niż race.