Strona 5 z 22

: 23.12.2010 08:55:18
autor: Krzyś
Aż mi się zrobiła chętka na tą ramkę, naprawdę ciekawie się zapowiada i z chęcią bym taką przetestował, no ale rower na sezon 2011 już mam, więc kiszka :mrgreen:
A co do malowania to trochę mało skromnie polecę malowanie w stylu mojego SX Traila :D
http://www.pinkbike.com/photo/5588428/
Albo pomyśl nad jakimiś małymi nie rzucającymi się tak w oczy napisami i ciekawym kolorem dla ramki, bo rower nie koniecznie musi wyglądać jako bożonarodzeniowa choinka :lol:

: 23.12.2010 10:44:17
autor: osato
jak dla mnie wygląda nieziemsko :D

: 23.12.2010 13:04:00
autor: frango
Faktycznie całkiem, całkiem :)
Byłbym zapomniał, pomyślcie nad jakimś błotniczkiem, bo damper będzie mieć ciężkie życie ;) Może nie od razu z karbonu, ale z gustownego, czarnego, plastiku, który będzie się wyginać a nie łamać.

: 23.12.2010 18:05:33
autor: quilong
xsnailx rower prezentuje się pięknie, ale mam pare zastrzeżeń.

- kolor wygląda fatalnie (szczegół, możliwe że tylko na zdjęciu),
- pasowało by do takiej fajnej ramy zrobić jakąś pro grafikę
- z tyłu jaka jest tarcza? 160? myślę że skoro jest tam pm i jest to rama dh to lepiej by było gdyby od razu był pod 200mm.

: 23.12.2010 19:43:10
autor: xsnailx
@frango - dobra uwaga pomyslimy nad jakims ladnym blotniczkiem
@quilong -kolor bedzie dostepny dowolny z palety ral + opcja raw, nad grafika prace trwaja - z tylu jest tarcza 160 pomyslimy nad inna wielkoscia choc wydaje mi sie ze adapter zawsze mozna dac , a ja np. jezdze na 180 ce

: 23.12.2010 20:37:21
autor: 6casey6
quilong znajdą się osoby które będą chciały śmigać na 160 (są takie) ja np. też preferuje 180

: 23.12.2010 20:37:37
autor: frango
xsnailxco do błotnika, to możecie wejść w kooperację z Weeze ;)
Jeśli chodzi o tarczę, to 160 PM to do DH/FR mimo wszystko trochę mało. 180/185 to standard i taki bym sugerował. Bo zawsze można założyć adapter na 200 :)

: 24.12.2010 10:35:14
autor: Killo
frango z większego na mniejszy sobie nie trzaśniesz adaptera, a z mniejszego na większy i owszem ;) ukłon producenta w stronę użytkownika. Chcesz latać na 160 spoko masz możliwość, a i 203 sobie możesz założyć.

: 24.12.2010 11:38:29
autor: ArthurGreen
`Amor po Jonku czy Raczej Śliwie ?

: 24.12.2010 11:49:10
autor: frango
Killo Nie wiem ilu zjazdowców znasz, ale żaden z moich ziomków nie ma 160 z tyłu. Nie widziałem też takiej tarczy na żadnych z rowerów w PŚ.
To chyba czegoś dowodzi ;>

: 24.12.2010 12:01:13
autor: uzurpator
frango:

Udowadnia to, że większość rowerów nie jest jeżdżona w PŚ.

: 24.12.2010 12:14:16
autor: xsnailx
@artur, amor jest pozyczony od jonka brata - w sumie tylko na moment, ja mam swojego boxxa wc :)

: 24.12.2010 13:57:34
autor: LisuKrakow
xsnailx Ja bym zrezygnowal z tego mocowania hamulca, zrobic klasycznie zeby przez adapter bylo, bo i ladniej i pewniej :P
I jakies fajne malowanie, unikajcie napisow "racing" na ramie, bo to tak jakby wodka nazywala sie wodka ;p

: 24.12.2010 14:29:29
autor: miki_ck
frango pisze:żaden z moich ziomków nie ma 160 z tyłu. Nie widziałem też takiej tarczy na żadnych z rowerów w PŚ.
To chyba czegoś dowodzi ;>
Peat wygrał mistrzostwa świata z tarczą 140mm na tyle. To chyba czegoś dowodzi ;>

PM jest spoko, ale lepiej jeśli gwint nie jest w ramie a w wymiennych elementach (w którejś z nowych ram widziałem takie, moim zdaniem idealne, rozwiązanie).
I powinno być to zwykłe PM 160mm.

A co do ramy, mimo że nie cierpię ram w takim czerwonych odcieniu to w złożonym rowerze wygląda naprawdę obiecująco :)

: 24.12.2010 14:51:13
autor: Spaced
miki_ck tak bo bylo parcie na lajtłejt wtedy, a trasa nie wymagała hamowania. Prosi moga pod trase sobie sprzet dobierac. Ty to robisz? Szczerze ile znasz osób z tarczami nie 180/203 w DH? Bo jedyne, które znam to maja tak tylko dlatego, ze tarcza byla tansza, czy tymczasowo. A co do gwintu w ramie - bez przesady to jest hebel, nie przerzutka, nie urwało mi jeszcze zacisku ;)

: 24.12.2010 16:09:11
autor: miki_ck
Spaced Przykład Peata był trochę na wyrost ;) Chodziło mi o możliwość wyboru - rama w temacie ma być podobno do racingu, więc jeśli ktoś chce na łatwą trasę założyć małą tarczę to fajnie jakby rama na to pozwalała. Chyba że źle kminię ;P

: 24.12.2010 20:35:34
autor: xsnailx
@lisu, "racing" jest elementem nazwy firmy wiec raczej zostanie ;) -> emes-racing.com

co do montazu hamulca to napewno zostaniemy przy pm a zsrednica tarczy tez nie bedziemy kombinowac, jedynie co sprobujemy wdrozyc to wymienne gwinty

: 01.01.2011 19:29:20
autor: Wooyek
xsnailx pisze:@lisu, "racing" jest elementem nazwy firmy wiec raczej zostanie Wink -> emes-racing.com
Spoko, ale "Racing" nie musi być największym napisem na ramie... A w zaproponowanej grafice jest.

: 08.01.2011 11:05:16
autor: marcin4444
Widzieli juz nowe naklejki na ramie? ; )


Obrazek