Strona 5 z 7
: 30.01.2013 13:02:57
autor: Jergus
Mam nadzieję że będzie im dane zweryfikować swoją dyskusję na testach Undeada, może na zgode piwko wypiją

: 30.01.2013 17:51:09
autor: =Pietr3k=
troyo pisze:Na co te rozkminy panowie skoro undead nie jest "floaterem"?
No faktycznie!
A co ma do tych rozważań bycie "floaterem" ?
Nie spotkałem się jeszcze z takim makaronizmem monsieur troyo

: 30.01.2013 19:01:49
autor: GgG
A co to znaczy ze rama jest floaterem? Z Polski jestem, może dlatego nie ogarniam

: 30.01.2013 20:49:42
autor: troyo
Ma do tego tyle, ze deliberujecie o krzywych w starym evilu ktory mial "damper sciskany z 2 stron" , kiedy undead juz tego rozwiazania nie posiada.
: 30.01.2013 21:39:33
autor: =Pietr3k=
Jeśli tak faktycznie deliberowaliśmy nad starym, to nic to nie zmienia, bo przewidzieliśmy połączenie dolnego ucha tak, jak w Revolcie.
Dzięki za spostrzeżenie. Ja gdybym miał do wyboru kupić Revolta albo Evila, wybrałbym Revolta, albo jeszcze lepiej => Evila z systemem od Revolta

Dam sobie paznokieć uciąć, że Undead będzie miał mniej czułą zawiechę od niego

Czekam na pierwsze opinie.
<3
http://gp1.pinkbike.org/p4pb6086324/p4pb6086324.jpg
: 31.01.2013 19:42:16
autor: Killo
Nie wiem czy widzieliście już tą informację:

: 02.02.2013 12:45:21
autor: ArthurGreen
Ale biały już gorzej wygląda:

: 02.02.2013 15:06:19
autor: Jergus
Zdjęcie jest bardzo kiepskiej jakości
: 02.02.2013 16:33:08
autor: GodLikeBike
Faktycznie to zdjęcie nie powala jakością i na razie nic nie wiemy o tym aby biały miał się pojawić w ofercie.
Za to u nas niedługo będzie możliwość przetestowania Undeada w rozmiarze M.

: 02.02.2013 20:27:18
autor: frango
Dla mnie, malowanie karbonowej ramy, tak by nie było widać materiału, jest bez sensu...
: 03.02.2013 13:06:30
autor: Killo
: 04.02.2013 01:56:47
autor: Spaced
=Pietr3k= pisze:Ok. Pytanie brzmi "Co jest potrzebne, by rower dobrze się prowadził?" (rozumiem, że o DH chodzi, bo nie napisałeś dyscypliny)
Na to pytanie bym odpowiedział tak: względnie nisko suport ~35cm przy 200mm, główka 64st, jak najniżej środek ciężkości, sztywny na boki, delikatna "platforma", waga ok. 15-17kg dla gościa ~70kg i coś tam jeszcze...
Pytałem się o zawieszenie ale ogólnie stary poważnie, za duzo filozofii i ładnych terminów za dużo zastanawiania sie co na prawdę jest potrzebne.
troyo pisze:Ma do tego tyle, ze deliberujecie o krzywych w starym evilu ktory mial "damper sciskany z 2 stron" , kiedy undead juz tego rozwiazania nie posiada.
Stary, ja mówie o krzywych ogólnie, to Pietr uparł się na gadanie o zjawiskach, które pewnie maja wartosc na poziomie tarcia na łozyskach

Krzywa w undeadzie i revolcie jest podobna tylko nie ma tu floatera.
=Pietr3k= pisze:Dam sobie paznokieć uciąć, że Undead będzie miał mniej czułą zawiechę od niego
To byłbyś bez palcy bo przykładasz wage do rzeczy, która ma wpływ na poziomie promilu na czułość, a nie do rzeczy na prawde istotnych

: 04.02.2013 02:40:46
autor: =Pietr3k=
Filozofią każdy nazwie coś, co innemu się zawsze sprawdza, a sam tego nie rozumie
Spaced pisze:przykładasz wage do rzeczy, która ma wpływ na poziomie promilu na czułość, a nie do rzeczy na prawde istotnych
Ale to poprawiaj mnie dopiero jak już wykażesz te nikłe promile
Ja dowiodłem na podstawie zjawiska jakie tu występuje, że stara rama będzie bardziej czuła, a wcale nie powiedziałem w jakim stopniu. To się samo w tym roku zweryfikuje na trasach.
Nawet jeśli to będzie nikły wpływ..?
Wolę coś szczegółowo zbadać i być może dzięki temu odkryć dużo ważniejsze zależności.
Pewnie nikt z forum w taki sposób tego nie badał, bo też nazywano takich filozofami i ku uciesze reszty ograniczyli się do tego, co już zostało rozkminione milion razy...
: 04.02.2013 14:11:27
autor: Jergus
Spaced, czemu Ty jako MOD nie prowadzisz takich offtopowych dyskusji na PW ?
: 04.02.2013 14:50:54
autor: boogiel
Ale czemu, fajnie się to czyta, choć sam nie moge nic dodać, bo sie nie znam aż tak. Także piszcie dalej

: 23.02.2013 13:35:17
autor: Jergus
Przyjemny francuski film
http://vimeo.com/60162353
: 24.02.2013 12:23:30
autor: Spaced
=Pietr3k= pisze:Ale to poprawiaj mnie dopiero jak już wykażesz te nikłe promile
Ja dowiodłem na podstawie zjawiska jakie tu występuje, że stara rama będzie bardziej czuła, a wcale nie powiedziałem w jakim stopniu. To się samo w tym roku zweryfikuje na trasach.
Nawet jeśli to będzie nikły wpływ..?
Wolę coś szczegółowo zbadać i być może dzięki temu odkryć dużo ważniejsze zależności.
Pewnie nikt z forum w taki sposób tego nie badał, bo też nazywano takich filozofami i ku uciesze reszty ograniczyli się do tego, co już zostało rozkminione milion razy...
Mówilem to juz kilka razy. Przekop net, to opinia Dave'a Weagla. Z nim tez sie chcesz sprzeczać bo miałeś ostatnio o tym na uczelni?

: 24.02.2013 14:34:04
autor: =Pietr3k=
Ok, on jest konstruktorem, ale to że ma wiedzę i powie, że coś jest niepotrzebne w zawieszeniu którego nie stworzył, to tylko jego opinia. Szukałem trochę w necie, ale jak masz jego rzeczową opinię o damperach ściskanych z dwóch stron, to proszę zapodaj na forum albo PW.
Czekam na wypowiedzi większej liczby osób, które to potwierdzą.
Też konstruuję i pogłębiam wiedzę w tej dziedzinie od kilku lat i zwyczajnie ta opinia jest dla mnie wątpliwa. Mam prawo tak twierdzić.
W Polsce np. mamy mistrza Pana Rychtarskiego, który na ramach świetnie się zna, a jednemu użytkownikowi forum chciał asymetryczny tył Norco prostować.
Za sarkazm na końcu dziękuję, już skończyłem studia

: 24.02.2013 14:51:11
autor: Spaced
=Pietr3k= pisze:Ok, on jest konstruktorem, ale to że ma wiedzę i powie, że coś jest niepotrzebne w zawieszeniu którego nie stworzył, to tylko jego opinia
Ale on stworzył zawieszenie w Evilu i odradzał chłopakom z Evila stosowanie systemu sciskanego z obu stron jak sprzedawał im firme. Wejdz sobie na RM i przekop posty DW (konto Dave'a) w temacie o evilu.
Zwłaszcza, ze sam w jakis magiczny sposób przełożyłeś impuls na krzywą zawieszenia ale jesli tak to to samo da się osiągnąc bez sciskania z obu stron
=Pietr3k= pisze:W Polsce np. mamy mistrza Pana Rychtarskiego, który na ramach świetnie się zna, a jednemu użytkownikowi forum chciał asymetryczny tył Norco prostować.
Rychtarski to spawacz, nie konstruktor czy inżynier. To duża róznica.