Strona 5 z 7

: 30.01.2013 13:02:57
autor: Jergus
Mam nadzieję że będzie im dane zweryfikować swoją dyskusję na testach Undeada, może na zgode piwko wypiją :)

: 30.01.2013 17:51:09
autor: =Pietr3k=
troyo pisze:Na co te rozkminy panowie skoro undead nie jest "floaterem"?
No faktycznie!
A co ma do tych rozważań bycie "floaterem" ?
Nie spotkałem się jeszcze z takim makaronizmem monsieur troyo ;)

: 30.01.2013 19:01:49
autor: GgG
A co to znaczy ze rama jest floaterem? Z Polski jestem, może dlatego nie ogarniam ;)

: 30.01.2013 20:49:42
autor: troyo
Ma do tego tyle, ze deliberujecie o krzywych w starym evilu ktory mial "damper sciskany z 2 stron" , kiedy undead juz tego rozwiazania nie posiada.

: 30.01.2013 21:39:33
autor: =Pietr3k=
Jeśli tak faktycznie deliberowaliśmy nad starym, to nic to nie zmienia, bo przewidzieliśmy połączenie dolnego ucha tak, jak w Revolcie.

Dzięki za spostrzeżenie. Ja gdybym miał do wyboru kupić Revolta albo Evila, wybrałbym Revolta, albo jeszcze lepiej => Evila z systemem od Revolta :) Dam sobie paznokieć uciąć, że Undead będzie miał mniej czułą zawiechę od niego :) Czekam na pierwsze opinie.


<3 http://gp1.pinkbike.org/p4pb6086324/p4pb6086324.jpg

: 31.01.2013 19:42:16
autor: Killo
Nie wiem czy widzieliście już tą informację:


Obrazek

: 02.02.2013 12:45:21
autor: ArthurGreen
Ale biały już gorzej wygląda:

Obrazek

: 02.02.2013 15:06:19
autor: Jergus
Zdjęcie jest bardzo kiepskiej jakości

: 02.02.2013 16:33:08
autor: GodLikeBike
Faktycznie to zdjęcie nie powala jakością i na razie nic nie wiemy o tym aby biały miał się pojawić w ofercie.
Za to u nas niedługo będzie możliwość przetestowania Undeada w rozmiarze M. :)

: 02.02.2013 20:27:18
autor: frango
Dla mnie, malowanie karbonowej ramy, tak by nie było widać materiału, jest bez sensu...

: 03.02.2013 13:06:30
autor: Killo
Obrazek

Obrazek

: 04.02.2013 01:56:47
autor: Spaced
=Pietr3k= pisze:Ok. Pytanie brzmi "Co jest potrzebne, by rower dobrze się prowadził?" (rozumiem, że o DH chodzi, bo nie napisałeś dyscypliny)
Na to pytanie bym odpowiedział tak: względnie nisko suport ~35cm przy 200mm, główka 64st, jak najniżej środek ciężkości, sztywny na boki, delikatna "platforma", waga ok. 15-17kg dla gościa ~70kg i coś tam jeszcze...
Pytałem się o zawieszenie ale ogólnie stary poważnie, za duzo filozofii i ładnych terminów za dużo zastanawiania sie co na prawdę jest potrzebne.
troyo pisze:Ma do tego tyle, ze deliberujecie o krzywych w starym evilu ktory mial "damper sciskany z 2 stron" , kiedy undead juz tego rozwiazania nie posiada.
Stary, ja mówie o krzywych ogólnie, to Pietr uparł się na gadanie o zjawiskach, które pewnie maja wartosc na poziomie tarcia na łozyskach ;) Krzywa w undeadzie i revolcie jest podobna tylko nie ma tu floatera.
=Pietr3k= pisze:Dam sobie paznokieć uciąć, że Undead będzie miał mniej czułą zawiechę od niego
To byłbyś bez palcy bo przykładasz wage do rzeczy, która ma wpływ na poziomie promilu na czułość, a nie do rzeczy na prawde istotnych ;)

: 04.02.2013 02:40:46
autor: =Pietr3k=
Filozofią każdy nazwie coś, co innemu się zawsze sprawdza, a sam tego nie rozumie :)
Spaced pisze:przykładasz wage do rzeczy, która ma wpływ na poziomie promilu na czułość, a nie do rzeczy na prawde istotnych
Ale to poprawiaj mnie dopiero jak już wykażesz te nikłe promile :D
Ja dowiodłem na podstawie zjawiska jakie tu występuje, że stara rama będzie bardziej czuła, a wcale nie powiedziałem w jakim stopniu. To się samo w tym roku zweryfikuje na trasach.

Nawet jeśli to będzie nikły wpływ..?
Wolę coś szczegółowo zbadać i być może dzięki temu odkryć dużo ważniejsze zależności.
Pewnie nikt z forum w taki sposób tego nie badał, bo też nazywano takich filozofami i ku uciesze reszty ograniczyli się do tego, co już zostało rozkminione milion razy...

: 04.02.2013 14:11:27
autor: Jergus
Spaced, czemu Ty jako MOD nie prowadzisz takich offtopowych dyskusji na PW ?

: 04.02.2013 14:50:54
autor: boogiel
Ale czemu, fajnie się to czyta, choć sam nie moge nic dodać, bo sie nie znam aż tak. Także piszcie dalej :)

: 23.02.2013 13:35:17
autor: Jergus
Przyjemny francuski film
http://vimeo.com/60162353

: 24.02.2013 12:23:30
autor: Spaced
=Pietr3k= pisze:Ale to poprawiaj mnie dopiero jak już wykażesz te nikłe promile
Ja dowiodłem na podstawie zjawiska jakie tu występuje, że stara rama będzie bardziej czuła, a wcale nie powiedziałem w jakim stopniu. To się samo w tym roku zweryfikuje na trasach.

Nawet jeśli to będzie nikły wpływ..?
Wolę coś szczegółowo zbadać i być może dzięki temu odkryć dużo ważniejsze zależności.
Pewnie nikt z forum w taki sposób tego nie badał, bo też nazywano takich filozofami i ku uciesze reszty ograniczyli się do tego, co już zostało rozkminione milion razy...
Mówilem to juz kilka razy. Przekop net, to opinia Dave'a Weagla. Z nim tez sie chcesz sprzeczać bo miałeś ostatnio o tym na uczelni? ;)

: 24.02.2013 14:34:04
autor: =Pietr3k=
Ok, on jest konstruktorem, ale to że ma wiedzę i powie, że coś jest niepotrzebne w zawieszeniu którego nie stworzył, to tylko jego opinia. Szukałem trochę w necie, ale jak masz jego rzeczową opinię o damperach ściskanych z dwóch stron, to proszę zapodaj na forum albo PW.
Czekam na wypowiedzi większej liczby osób, które to potwierdzą.
Też konstruuję i pogłębiam wiedzę w tej dziedzinie od kilku lat i zwyczajnie ta opinia jest dla mnie wątpliwa. Mam prawo tak twierdzić.

W Polsce np. mamy mistrza Pana Rychtarskiego, który na ramach świetnie się zna, a jednemu użytkownikowi forum chciał asymetryczny tył Norco prostować.
Za sarkazm na końcu dziękuję, już skończyłem studia ;)

: 24.02.2013 14:51:11
autor: Spaced
=Pietr3k= pisze:Ok, on jest konstruktorem, ale to że ma wiedzę i powie, że coś jest niepotrzebne w zawieszeniu którego nie stworzył, to tylko jego opinia
Ale on stworzył zawieszenie w Evilu i odradzał chłopakom z Evila stosowanie systemu sciskanego z obu stron jak sprzedawał im firme. Wejdz sobie na RM i przekop posty DW (konto Dave'a) w temacie o evilu.

Zwłaszcza, ze sam w jakis magiczny sposób przełożyłeś impuls na krzywą zawieszenia ale jesli tak to to samo da się osiągnąc bez sciskania z obu stron ;)
=Pietr3k= pisze:W Polsce np. mamy mistrza Pana Rychtarskiego, który na ramach świetnie się zna, a jednemu użytkownikowi forum chciał asymetryczny tył Norco prostować.
Rychtarski to spawacz, nie konstruktor czy inżynier. To duża róznica.