Strona 5 z 9

: 18.04.2012 16:32:14
autor: Las3k_91 Ldz
E tam, to już lepiej by wypuścili SLXa i XT na 83mm.

Hamulce najfajniejsze, jak działają jak bieżące i mają lepszą klamkę, to biorę.

: 18.04.2012 16:33:00
autor: Spaced
Las3k_91 Ldz pisze:E tam, to już lepiej by wypuścili SLXa i XT na 83mm.
Nie pod każdym SLX i XT wytrzymuje.

: 18.04.2012 16:36:31
autor: Las3k_91 Ldz
Ale pod sporą grupą wytrzymuje, więc czemu nie? Dla chudzielców w sam raz. A pod tymi, co je psują ten 50-100g lżejszy Saint też mógłby nie wytrzymywać ;)

: 18.04.2012 16:49:00
autor: Vin_OSW
Ładna ta przerzucajka Sainta ;)

: 18.04.2012 17:07:18
autor: Spaced
Las3k_91 Ldz pisze:Ale pod sporą grupą wytrzymuje, więc czemu nie? Dla chudzielców w sam raz. A pod tymi, co je psują ten 50-100g lżejszy Saint też mógłby nie wytrzymywać
No własnie nie. Zobacz, ze e13 czy RF atlasy sa lzejsze a nikt nie zajezdza poza przypadkami typu nauka 360 z dropa. Tobie chyba sie wydaje, ze róznica wytrzymałosci miedzy XT, a czyms pokroju Atlasa jest bardzo mała ;)

Re: Saint 2013? Proto

: 18.04.2012 19:09:09
autor: Kokolino
Shimano Saint 2013 Shimano ZEE 2013

: 18.04.2012 19:17:09
autor: Spaced
Te pedały są straszne ale ciekawe co nowego w piastach. No i te heble to jedna z 2 czesci na rynku, na które została mi ochota ;)

: 18.04.2012 19:27:47
autor: Kokolino
a tu link do fotek w lepszej jakości jak by kto chciał http://www.southerndownhill.com/forum/i ... 639.0.html

: 18.04.2012 19:45:36
autor: frango
Czy widzicie te tarcze w Saincie?! :D z falbankami :D

Kokolino, link do tych zdjęć był już ze 3 razy :P

: 18.04.2012 20:03:18
autor: off_road
Dziwi mnie jedno...
Zwykle kokpit był zgrany z tym co na dole.
Teraz manetka/klamka sie nie zgrywa z polerowanym elementem przerzutki. Jak dla mnie mogli by zrobic kokpit a'la aktualny XTR :D

: 18.04.2012 20:35:16
autor: frango
Czepiasz się... zawsze możesz sobie zmatowić lub "wybłyscyć" ;)
Czy ja dobrze widzę, że nie widzę zdjęć, do których wrzucaliście linki? ;>

: 18.04.2012 20:38:33
autor: off_road
frango pisze:Czepiasz się...
jak nie ma czego sie czepic to malowania :D

: 18.04.2012 22:31:41
autor: Kokolino
frango kiedy ja sprawdzałem te linki które ty wstawiłes juz nie działały wiec postanowiłem wstawic sam ale widze ze one tez nie działaja tzn trzeba sie zalogowac by cos zobaczyc

Re: Saint 2013? Proto

: 18.04.2012 22:42:44
autor: Kokolino
:roll:

: 19.04.2012 01:34:01
autor: GgG
Ciekawe jaka będzie faktyczna różnica w hamplach między saintem a tym zee. Wg pinka cała grupa wychodzi w lipcu tego roku.

I super, że wypuścili nowe tarcze, akurat wczoraj zamontowałem xt z ice techem, a tu znowu nowość, ehhh :) Może aktualne ice techy ogarną moje problemy z grzaniem się.

Ciekawe też, jak z cenami. Za hample sainta w chwili wypuszczenia na rynek liczyli sobie 380zł sztuka, w tym momencie 2 stówki drożej jak nie więcej. Jak dowalą cenę typu 800 sztuka (a patrząc na cenę reszty shimano bym się nie zdziwił) to chyba zostawię te hamulce komu innemu na testy.


EDIT:


no to turbo ceny dali, hample ponad tysiaka sztuka, tarcze ponad 400 :D


SAINT MSRP Pricing

Shifter $99.99
Rear Derailleur $219.99
Pre-Bled Disc Brake – Front $319.99
Pre-Bled Disc Brake – Rear $319.99
Crankset w/chainring – $439.99
Front Hub – $129.99
Rear Freehub – $209.99
Pedals – $119.99
Rotor – $129.99


ZEE MSRP Pricing:

Shifter – $49.99
Rear Derailleur – $109.99
Pre-Bled Disc Brake – Front $249.99
Pre-Bled Disc Brake – Rear – $249.99
Crankset – $159.99
Front Hub – $69.99
Rear Freehub – $89.99

: 19.04.2012 06:22:03
autor: kubuspunxdh
pocieszenie wagowe :)
Weights

SAINT shift lever (SL-M820): 123 gr.

SAINT shift lever Ispec (SL-M820-I): 114 gr.

SAINT rear derailleur (RD-M820): 280 gr.

SAINT crank (FC-M820): 919 gr.

SAINT brakes (BL-M820 + BR-M820): 302 gr.

co do ceny... ja myślę ze bardziej dopracowanych hebli na rynku nie znajdziemy... chłodzenie tarcz, chłodzenie klocków, chłodzenie zacisku, możliwość integracji manetki z klamką, w końcu wprowadzono demontaż bez potrzeby rozbierania wszystkiego z przodu !,bardziej ergonomiczna klamka.. i tam pare dupereli :) ja jestem ( zresztą jako długoletni fan marki ) bardzo zadowolony z nowości :) brakuje mi tylko trochę więcej złotego... ale to szczegół ;)

: 19.04.2012 08:14:38
autor: frango
A ta waga korby do cały set? Z zębatką i BB?

Przerzutka jest ciężka, ale to pewnie, częściowo przez mechanizm blokady.

: 19.04.2012 08:22:33
autor: SkowronWro
co do piast nadal kulki

: 19.04.2012 08:28:15
autor: frango
No i budżetowa wersja napędu do DH i FR
http://www.sicklines.com/2012/04/18/201 ... omponents/

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ceny:

* Shifter – $49.99
* Rear Derailleur – $109.99
* Pre-Bled Disc Brake – Front $249.99
* Pre-Bled Disc Brake – Rear – $249.99
* Crankset – $159.99
* Front Hub – $69.99
* Rear Freehub – $89.99

Ja mam taki plan, by, w sytuacji gdyby przedni hebel XT 2012 nie dał jakimś cudem rady, to podpiąć do niego zacisk Zee :)
No i chyba w końcu zmienię napęd na Shimano - przerzutka Zee ze zmienionymi kółkami "na" kasecie 9sp i jakaś zgrabna manetka :)