Strona 5 z 6
: 17.02.2013 16:07:12
autor: Fallout
Wydaje mi się, że chyba we wszystkich przypadkach kasków kompozytowych i carbonowych różnica polega tylko na materiale a skorupa jest takiego samego kształtu ? No a jakieś przeciwwskazania co do 661 evolution carbon ? Ciężko oszacować jakiego rodzaju drobne wady mogą się na tych kaskach znajdować.. A jakieś opinie o foxie rampage carbon ?
: 17.02.2013 18:56:04
autor: Rassodi
Tld albo the one
: 17.02.2013 22:29:26
autor: Fallout
A czy są kaski THE one w wersji carbonowej ? I gdzie mogęto kupićbo na crc sątylko THE T2 i jakieś inne w dziwacznych rozmiarach.. Znacie jeszcze jakieś sklepy z tym osprzęcikiem ?
: 17.02.2013 23:06:13
autor: Fallout
A sądzicie, że taki airoh zdałby egzamin jako kask na rower ?
http://sputnik-team.pl/kaski-off-road-k ... n/p,278994
: 17.02.2013 23:08:39
autor: Spaced
Airohy maja mega opinie ale jak kazdy kask moto - gorsza wentylacja, wielka bania i troche gorsze tłumienie uderzeń przy mniejszej prędkości bo standardy motocyklowe są na każdy motor wiec pod duze predkosci liczone. Chociaz to raczej dyskomfort i niezdrowe tylko jak bijesz banią co 5 minut o ziemie

Zastanawia tylko nierówna linia i jakby to grało z nocnikiem ochronnym jak nosisz

: 17.02.2013 23:19:09
autor: Fallout
A taki Oneal ? Chociaż nie wiem czemu kojarzy mi sięz low endem..
http://rowerowy.com/ubrania_buty_ochron ... ark_carbon
ale bardzo lekki bo 800g i skorupa carbonowo kevlarowa
: 17.02.2013 23:23:22
autor: Spaced
O'neil to katalog. Z paroma firmami dzielieli projekty ale bałbym się 800g kasku.
: 17.02.2013 23:50:56
autor: Fallout
Łeb mnioe już od tego boli a kaski powinny raczej zapobiegać urazom a nie je powodować

Ja już raczej nic innego nie wymyślę.. Zastanawiam się już raczej TYLKO pomiędzy
-661 evolution camber carbon (z jakimiś uszkodzeniami lakieru kosmetycznymi) w cenie niecałych 8 stówek
lub
-Specialized Dissident za 1460 zł też z Angli..
Bardzo duża różnica w cenie. Spec podoba mi się dużo bardziej ale 661 też wygląda ok. Bardzo ciężko mi się zdecydować a dobrze byłoby zakończyć już ten nurtujący temat ;D
: 18.02.2013 00:00:58
autor: Spaced
: 18.02.2013 00:18:19
autor: Fallout
Spaced z całym szacunkiem ale nie podoba mi się wizualnie i płacąć już kilka dobrych stów chciałbym też jakiś mi odpowiadający design uzyskać. ,myślę, że rozumiesz, rzecz gustu

: 18.02.2013 00:22:44
autor: Spaced
Fallout pisze:Spaced z całym szacunkiem ale nie podoba mi się wizualnie i płacąć już kilka dobrych stów chciałbym też jakiś mi odpowiadający design uzyskać. ,myślę, że rozumiesz, rzecz gustu
Nie rozumiem, moja praca polega na zakładaniu co się ludziom podoba, a potem narzuceniem im tego niezależnie od tego czy miałem racje czy nie

: 18.02.2013 00:28:23
autor: Fallout
Heh no wiesz dobrze, że nie to miałem na myśli

A jak z tych dwóch.. jakiegoś faworyta byś wysunął ?
: 18.02.2013 00:47:18
autor: Spaced
Evo znajomi chwalą, dissenta znajomi chwalą. Jak nie masz okazji przymierzyć żadnego to bierz tańszy bo róznica w cenie to tygodniowe wakacje w Tignes/Val D'Isere z karnetem, noclegiem, dojazdem i żarciem w czerwcu

: 18.02.2013 12:02:09
autor: Korean_Boy
ja bym poszedł w Airohy, masz pancern kask ważący 100g (terminator) lub 950g (Aviator), mega wygląd, jedyne co to faktycznie wentylacja troche słabsza niż w kaskach mtb.
jak jezdzisz tylko na wciagach i nic nie podchodzisz to spokojnie obleci, na prawde jak wlozysz glowe do airoha to czuć (wiem ze subiektywna opinia) ze dynia jest bezpieczna
: 18.02.2013 12:18:13
autor: Fallout
Ja niestety mam bardzo długie dojazdy i podejścia na trasach. Kask musi być lekki i przewiewny. Chyba wezmę 661 evolution carbon bo ponad 600 zł taniej mnie wyjdzie niż spec. Nie jest tak fajny no ale za resztę mogę kupić gogle i odłożyć rzeczywiście na jakiś wyjazd w góry.. Natomiast bezpieczeństwo pewnie na podobnym poziomie. Orientuje się ktoś z Was (może macie zdolności do jasnowidztwa) jakiego rodzaju "cosmetic imperfections" mogą mieć na myśli ludki z crc pisząc o tym przecenionym 661 ? Czy to prędzej krzywe malowanie czy odpryski albo rysy ?
: 18.02.2013 12:38:10
autor: Spaced
Pewnie w transporcie albo na wystawie na targach się porysowały. Inaczej nie sprzedawaliby jako nowe bo jest na to przepis i prawnie by ich to zabolało.
: 18.02.2013 14:53:40
autor: Fallout
Właśnie wróciłem ze sklepu, gdzie mierzyłem 661 evolution wersję nie carbonową. Mój rozmiar to zdecydowanie M. Jedyne co mnie zaszkodziło, to wycięcie pod potylicą (ponoć przystosowanie do leat brace). Sprzedawca powiedział mi, że carbonowego kasku by nie kupił bo to już przerost formy nad treścią, że te kaski są mniej żywotne i zdecydowanie przeznaczone dla prosów na wyścigi i jestem w stanie się z nim zgodzić. Evolution sam w sobie po założeniu był bardzo wygodny i przede wszystkim lekki ! Zmierzyliśmy go na wadze i wyszło 1050g. Co mi da carbon, który waży 980 g ?! Przecież to bezsens i chyba wyrzucenie 400 zł..
: 18.02.2013 15:12:29
autor: Spaced
Jest. I tak carbon jest mniej żywotny i łatwiej skorupe rozwalić

: 18.02.2013 15:13:52
autor: Fallout
Także mogę sobie kupić evolution w jakimś fajnym kolorku i różnica między evo a evo carbon w cenie może zostać przeznaczona na wypaśne gogle jakieś ołklejki a różnica między evo carbon a dissidentem na wycieczkę o której Spaced wspomniałeś..
