Strona 42 z 121

Re: Wolna Dyskusja Użytkowników

: 20.11.2014 22:29:07
autor: Puncu
Teflonowe sie szybko wycierają i ciężko chodzą.
Polecam zwykla linke przesmarować, pancerz zalać olejem i śmiga pierwsza klasa. Mam tak od miesiąca :) Leciutko i precyzyjnie.

: 23.11.2014 03:55:24
autor: Torox1
Siema, czy lagi dolne z Marcoka 66 VF 2005 będą pasowały do 888 RC2X 2007? :D

: 24.11.2014 01:16:21
autor: soltysfr1
Z troche innej beczki. Poniewaz nie wiem gdzie zamowic sprezyny do duro fr20, zastanawiam sie czy nie przypasuja od Marzoka? :D

: 24.11.2014 01:58:06
autor: Puncu
A znasz wymiary tych od Duro?

: 29.11.2014 22:37:09
autor: seba42
Czy Summum w rozmiarze L będzie odpowiedni pod wzrost 194cm? Ramy są długie ,ale niskie. Jeździłem na kolegi Summumie Mce i rower wydawał mi się dość mały. System zawieszenia jest świetny ,lecz nie miałem okazji jeździć na Lce.

: 29.11.2014 23:32:38
autor: nhp890
Pod 194 cm nie ma innej opcji niż L ;)

: 30.11.2014 00:27:23
autor: seba42
Paweł jestem tylko i wyłącznie nastawiony na Lke ;) Kiedyś słyszałem ,że summumy są dość niskimi ramami i przez to nie jeździ się na nich tak komfortowo wyższym zawodnikom (brak stabilności pomimo długiej bazy kół).

: 30.11.2014 02:29:43
autor: SegatiV
To możesz regulować sobie wysokością kokpitu, więc bierz L i eksperymentuj z kokpitem albo bierz mostek zintegrowany - jakiś krótszy, ale nie 0 - i kierownice min. 25mm wzniosu.

: 30.11.2014 12:39:35
autor: seba42
Okej. Póki co kierownicę mam Renthal Fatbar 20mm wzniosu, mostek jaki mam to wyciągnięty z Demo 2012. Jeśli będzie coś nie tak, na pewno będę kombinował tak jak piszesz SegatiV. Dzięki.

: 30.11.2014 19:13:58
autor: komarek
Witam panowie, dziś miał miejsce u mnie incydent nieprzyjemny, a mianowicie przytuliłem drzewo, czego efektem jest to https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 399db6d364

i tu się pojawia pytanie. bo jak lewa cześć wraca normalnie po ugięciu, tak prawa (z tłumikami) po ugięciu powoli się wysuwa i to tylko kawałek, bardziej jakby za sprawą grawitacji, niż bebechów i nie wiem, czy tak powinno być. Niby wszystko jest ok, ale pokrętło powrotu prawie nie stawia żadnego oporu przy kręceniu, aczkolwiek słychać kliknięcia i albo mi się wydaje, albo pokrętło jest lekko tłuste, chociaż wycieku nigdzie nie widziałem. Będzie coś jeszcze z tego amora? I jakie są mniej więcej koszta goleni dolnych (używanych)? Boxxer R2C2 2012

: 30.11.2014 19:24:03
autor: Puncu
Nie miałem nigdy Boxxera, ale sądząc po manualu w lewej goleni masz sprężynę a w prawej nie, więc nic dziwnego że sama nie chce wracać tak jak lewa. Czy coś z niego będzie? Trudno powiedzieć, po zdjęciach nie widać zniszczeń wewnętrznych, rozbierz i oceń. Jeżeli masz wątpliwości to wrzuć tutaj zdjęcia, doświadczeni w serwisowaniu boxxerów użytkowcy powiedzą Ci co i jak ;)

: 30.11.2014 19:32:53
autor: MUSZEL
tak jak Puncu napisał, laga z tłumikiem nie ma sprężyny i stąd takie odczucie ;)

P.S. który to rocznik?

Re:

: 30.11.2014 19:34:07
autor: Puncu
komarek pisze:Boxxer R2C2 2012
;)

: 30.11.2014 19:37:36
autor: MUSZEL
nie dojrzałem :D

: 30.11.2014 20:46:54
autor: komarek
ok, dzięki. ;) Sam wole go nie rozbierać, bo nie chcę pogorszyć stanu, więc najwyżej jak będę miał czas to się przejdę do serwisu. A przy szukaniu dolnych obojętnie jakie wezmę, byleby rocznik 2010+, tak?

: 01.12.2014 00:47:15
autor: nhp890
Lepiej 2011+ bo były jakieś zmiany w ślizgach

: 01.12.2014 20:58:42
autor: komarek
Jeszcze 1 pytanie - myślicie, że uznaliby to na gwarancji, jeżeli udałoby mi się ją załatwić? xDDD

: 01.12.2014 21:00:35
autor: nhp890
Gwarancja obejmuje tylko wady materiałowe lub produkcyjne, więc bardzo bym się zdziwił

: 01.12.2014 21:02:48
autor: Vinrael
Nie ma najmniejszej opcji - uszkodzenie mechaniczne. Jeśli masz wypadek samochodem z Twojej winy oczekujesz że producent naprawi Ci samochód z faktu gwarancji? Bądzmy rozsądni ;)