Strona 6 z 22

: 18.07.2006 14:34:17
autor: shacky
Dzisiaj wyciągnełem opaske i złożyłem duracza ale coś stuka w lewej goleni co z tym zrobić!!!! Takie pukanie może doprowadzić do szału ;x
I czy nalać 10W czy 15W bo nie chce żeby odbijał za szybko ale też nie mulił za bardzo HELP
Teraz pszysłuchałem sie lepiej i okazolo sie że pukanie odchodzi prawdopodobnie z prawej goleni!!??? Jesli ktoś zna sposób wyeliminowania pukania stukania z obu goleni prosze o pomoc!

: 18.07.2006 22:47:17
autor: ak47
shacky są dwie możliwosci : albo lewe sprężyna przy uginaniu wali w goleń, albo tłumik jest trochę krzywo wsadzony i tłoczek stuka o wnętrze tłumika.
Aby rozwiązać problem wyjmij z prawej lagi wszystkie wnętrzności czyli tłumik ze sprężyną. Wtedy pouginaj amorka i zobacz czy dalej będzie stukać. Jak się okaże że po wyjęciu tłumika przestało pykać to odezwij się do mnie na gg 2257872.Natomiast jeżeli pukała lewa sprężyna, to sposób jest prosty - tez pisz na gg

Aha, olej polecam 15W. Mam 10 i z jedną spręzynką jest ok, ale z dwiema już niektórzy narzekają że im odbija za szybko.

: 21.07.2006 18:14:13
autor: k|_esk71^
Witam, interesujący temat. mam pytanie do ak47: zrobisz moze ten poradnik jak zrobic otwarta kapiel w duro? co dokladnie trzeba zrobic, gdzie, ile i jakiego oleju trzeba wlac. btw. slyszalem tez ze mozna wiercic tlumik, aby uplynnic prace amora, czy to prawda?

: 21.07.2006 19:18:41
autor: dragonfly
z innej beczki
wszyscy piszą o tuningu pracy amora a co z jego budową. Czy ktoś wymyśli coś żeby wzmocnić koronę itp. itd. ??

: 21.07.2006 20:35:12
autor: k|_esk71^
jak ty chcesz wzmocnic korone... chyba tylko wymieniając na jakąs inna :D

: 21.07.2006 20:37:30
autor: k|_esk71^
btw. po zdjeciu opaski i wlaniu oleju do 4/5 kartridża od razu widac roznice - amortyzator duzo lepiej odbija i plynniej chodzi. czekam jeszcze tylko na dokladny opis jak zrobic otwartą kąpiel.

: 21.07.2006 20:37:31
autor: Michal_KRK
dragonfly Obklej taśmą klejącą i przyspawaj wzmocnienia ze stopu aluminium 129880. Myśle że z takim wzmocnieniem korona powinna wytrzymać wszystko ;].

: 21.07.2006 22:10:45
autor: ak47
k|_esk71^ Niestety na razie nie mam na to czasu. Jutro jadę na giełdę na cały dzień, we wtorek załatwiam sprawy ze studiami i ciężko coś wykombinować. Teraz mam na warsztacie XCP 75 LO i XC60(kupa pełna rdzy i wody). Potem jakieś duro będzie ale nie wiadomo czy bede mieć dostep do cyfrówki i tak w kółko. Jakby ktoś był z okolic zielonej góry to mogę mu za darmo zrobić tuning i wtedy byśmy porobili fotki i opisy.

: 27.07.2006 21:56:25
autor: łukiś
ej sorry ale spytam tak z ciekawosci .... ak47 jak zwiekszyłes skok nie dodajac na dole podkładek ze srubek ? jaki jest inny sposob ? odpisz bo poprostu mnie to ciekawi :P

: 27.07.2006 22:29:09
autor: ak47
2II2 po prostu dałem krótsze sprężyny negatywne. A do pozytywnych dorzuciłem podkładki. Dzięki temo amor ma większy skok i jest miększy do spręż. pozyt. są luźniej ściśnięte,

: 28.07.2006 22:05:53
autor: dambian
witam
ztuningowałem mojego NS według tego poradnika
pracuje o niebo lepiej ale zastanawiam sie po jakim czasie szlag go trafi ;/ Wiadomo po coś tą opaske tam założyli ;) i na pewno wiedzieli po co ;)

Pozdrawiam
Dambian

: 28.07.2006 22:20:32
autor: Ajz
dambian poto zeby bylo tlumienie powrotu. Jednak zrobili ją za grubą i dlatego amorek przed jej zdjęciem zamula.

: 14.08.2006 12:19:20
autor: shacky
Może ktoś powiedzieć ile dokładnie w ml wlewa sie oleju do tłumika bo wcale mi sie nie chce wyciągać durczaka i kombinować (mam olej z amortyzatora samochodowego) PoZdRo

: 14.08.2006 21:32:36
autor: LamiNAT
Do duracza wlewamy 80cc oleju o lepkości 11cSt. Zapewniam że olej z amortyzatorów w samochodzie będzie trache za gęsty :)

: 15.08.2006 20:42:45
autor: Skr_180
ej..a jesli nie chcę wyciągać tego tych lagów o ten 1cm poprzez danie tych nakretek to poprostu zrobić to wszystko co w poradniku tlyko ominać ten punkt ta??

: 15.08.2006 20:51:27
autor: Psyke
Skr_180 ta

: 15.08.2006 23:24:49
autor: behemot20
Może ktoś powiedzieć jak zwiększyć skok ? Pytałem Ak47, ale chyba zmienił GG niestety.




Dzięki za odpowiedź!
Pozdrawiam,
Marcin.

: 16.08.2006 10:58:21
autor: Skr_180
ja chetnie bym zmniejszył skok w duraczu tak do 100mm...

: 16.08.2006 11:24:06
autor: behemot20
ble, przy większym skoku jest lepsza geometria ramy, trudniej dobić go itp.







Pozdr.