Strona 6 z 6

: 30.11.2008 19:59:47
autor: Acidusss
Tania lekka sztyca = max tydzień i pogięta ( ciężki jestem )

Tania kierownice = spore ryzyko złamania ( w dobrej marce płaci się również za pewność sprzętu i to, że dostaje się produkt indywidualnie sprawdzony ). Chętnie poznam również lekką nie markową kierownicę do DH ( powiedzmy niski wznos min 700mm )

Mostka lekkiego i taniego to jeszcze nie widziałem może jakiś przykład ? Ograniczmy się do DH/FR.

: 30.11.2008 20:26:51
autor: snizy
Acidusss przeczytaj całą wypowiedz a później komentuj - mowa była o częściach do XC !!!! i o tych komponentach pisałem Ja i uzurpator
no chyba, że uważasz że V-ki są dobre do DH ;)

: 30.11.2008 21:08:11
autor: Acidusss
No dobrze dawaj do XC ja nic o V-kach nie pisałem a jedynie o wsporniku i kierownicy. Problem sztycy w XC jest jeszcze większy ( dużo wyżej wysunięta )

: 23.12.2008 11:06:24
autor: Thor
Jak dla mnie to temat jest bez sensu. Będziecie się ludzie kłócić o to kto jest bardziej kulturalny albo co jest droższe DH czy XC ?????? Idźcie po rozum do głowy, jak ktoś jest burakiem to go olejcie, a nie zaczynacie licytować się która grupa rowerzystów jest lepsza. Nie ważne czy masz 3kołowy rowerek za 100zł czy super maszynę za 20tys Liczy się tylko to że wszystkich nas łączy jedna pasja "ROWER"
Chcecie się pozabijać przez paru kretynów? W każdej grupie społecznej zawsze jest jakiś burak, czy to jest powód żeby normalni kulturalni ludzie kłócili się i licytowali o to kto jest lepszy?

: 23.12.2008 11:45:56
autor: Sztywniak
piwa mu, bo dobrze gada! :D

: 25.12.2008 10:36:03
autor: wojtasu
snizy kiedyś jezdzono na v-kach w DH...nawet do teraz sie widuje ludzi w Szczyrku na DH co moją V-ke :)

Ale siła Hamowania pozostawia duzo do zyczenia :)

Ja tez posiadam przedną felge tez jest to jakiś No-name ale ani centry nie chce chwycić :mrgreen:

pzdr i Wesołych

: 25.12.2008 12:59:21
autor: Dxx
Acidusss pisze:Ograniczmy się do DH/FR.

No dobrze dawaj do XC ja nic o V-kach nie pisałem a jedynie o wsporniku i kierownicy. Problem sztycy w XC jest jeszcze większy ( dużo wyżej wysunięta )
hmm bez urazy ale siedzisz podczas zjazdu w dh czy skoków itp w FR na siodle? Bo z tego co piszesz to wynikają jakieś bzdury... Chyba nie masz dużego doświadczenia albo nie wiesz co piszesz, bo w nawet w XC (mówie o profesce albo zaawansowanej amatorce, jakieś maratony zawody) dużo większy procent cięzaru spoczywa na pedałach niż na siodle, mówiąc prościej napierd** się w korbę a nie grzeje du*ę na siodle. A spadnie tyłkiem na siodło przy skokach ma się nijak do tematu, bo nie do takiego zastosowania są produkowane sztyce, więc wytłumacz jaki jest ten jeszcze większy problem z tą wysuniętą sztycą w XC? Bez urazy.

__________________
Driver pisze:uzurpator napisał:
Pierdoły typu hamulce V, stery, kierownice, mostki, sztyce etc. mogą byc z poziomu średniego no-name, różnicy to nie robi żadnej (poza masą).
No z tym to poleciał, bo jednak prócz wagi, to za jakość, estetyke i działanie się płąci w większości przypadków więcej.

____________
PS: Wesołych Świąt