Strona 6 z 6

: 17.12.2009 13:42:29
autor: michal.z
B.Z. pisze:Może po to,żeby się na tym lepiej zjeżdżało? Od samego początku pisałem o tym,że enduro można różnie definiować, można jeździć w zróznicowanym terenie, ale z nastawieniem na czerpanie największej przyjemności ze zjazdów.
Można zostawić kąt rury sterowej tak jak jest, a podsiodłówke dać normalnie. Właściwości zjazdowe na tym nie ucierpią, a podjazdowe znacznie wzrosną.
B.Z. pisze:W sytuacji, kiedy nie można założyć przerzutki to tak. Ale nie ma czegoś takiego jak dobra geometria do zjazdów i podjazdów. Zawsze jedno kosztem drugiego. F22 geometrycznie jest wlasnie trochę bardziej niż typowy endurak w stronę DH czy FR zachowując przy tym relatywnie niską masę (bo w moim rowerze to koniec końców uzyskałem przyjemne geo, ale rama waży ponad 4 kg) i to mi właśnie się podoba.
Jest coś takiego, a przykładem jest chociażby uzzi vp. F22 nie oferuje niczego nazdwyczajnego, jest wiele ram o porównywalnej lub lepszej geometrii zjazdowej na których da sie wygodnie pokonywać długie podjazdy. Sam mam socoma z odpowiednim dla niego widelcem, jego właściwości zjazdowych chyba nikt nie zakwestionuje, a do tego podsiodłówka jest pod normalnym kątem. Często zakładam do niego przednią przerzutke, dwa blaty i pod góre śmiga nie gorzej niż typowe rowery do enduro z dużym skokiem. Podobnych ram jest wiele, chociażby vp-free, bullit, czy nawet druga generacja big hita. Zarówno ja jak i moi znajomi na wymienionych wcześniej rowerach startujemy w wyścigach enduro trophy, które są chyba najlepszym sprawdzianem tego typu rowerów w naszym kraju i problemów z przejechaniem trasy nie mamy, zarówno w góre jak i w dół. Da sie zrobić rower bardzo dobrze nadający sie do zjazdu, który przy okazji sprawnie podjeżdża. Kwestia pomysłu i chęci, a panowie z zumbi poszli na łatwizne, zmniejszyli f44 i dumnie nazywają to rowerem do ciężkiego enduro.

: 17.12.2009 14:08:29
autor: B.Z.
disbrainer

1. spoko, jeśli zamierzają to jakoś przerobić żeby przerzutka wchodziła to git, wracamy do punktu wyjścia. Źle jednak, że pokazują nie-finalną wersję.

2. U góry tym bardziej nie widać prelotki

3. wspawać przelotkę to żaden problem, ja się pytam jak ma zamiar zmieścić się mechanizm między blachą mocującą przerzutkę a dolną krzywką łączącą ramę z wahaczem. No, chyba że zdjęcie jest złudne i rzeczywiście jest tam miejce, mnie się jednak nie wydaje:

Obrazek

Spójrz na dźwignię, ona sięga do osi symetrii ramy albo i nawet kawałek dalej. Krzywka na 99% znajduje się na "kursie kolizyjnym", trzebaby ją poprowadzić inaczej, albo wyżej albo pod suportem a to już znacznie poważniejsza sprawa niż przyspawanie przelotki.

: 17.12.2009 14:33:00
autor: =disbrainer=
B.Z., nie pozostaje nam nic innego jak poczekac na informacje z pierwszej reki, czyli jakies zdjecia lub opinie kogos kto mial z gotowym juz rozwiazaniem stycznosc. moze lepiej wyciagnac wnioski na przyszlosc i nie "gdybac", bo dokad to prowadzi to juz zobaczylismy ;)

: 17.12.2009 16:07:39
autor: B.Z.
No, zobaczymy.

: 24.05.2010 20:09:09
autor: =disbrainer=
no i w koncu F-22 trafilo tam gdzie wg mnie jego miejsce ;)

Rider: Antoine Bizet (http://www.zumbicycles.com/index.php?su ... om=&ucat=&)

Obrazek

: 24.05.2010 22:01:00
autor: morthias
O, idealny kandydat na moja przyszla rame.

: 24.05.2010 23:29:42
autor: GgG
morthias Geometrycznie to jest prawie to samo co big hit, a wykonane na pewno gorzej jak się ostatnio okazało ;) Co nie zmienia faktu, że rama jest ładna. Tak jeszcze offtopując to macie w Zamościu jakieś miejscówki dh/fr??

: 24.05.2010 23:34:32
autor: grzesiekfrchelm
ciekawe jak koleś na tym foto wylądował to w ilu miejscach pękła rama albo sie pokrzywiła

: 25.05.2010 00:12:00
autor: muras
grzesiekfrchelm masz jakies doswiadczenia z f22 ?
Tak BTW; te ramy sa juz dostepne ? Na stronie nie ma zadnych nowych informacji od kiedy rama byla prototypem.

: 25.05.2010 00:23:32
autor: morthias
GgG, w Zamosciu w tym momencie nie wiem - od prawie roku jestem w Wawie. Zanim wyjechalem bylo pare fajnych gapow (wiekszosc niezadbana i w sumie trudna do polecenia przez to) i pare naturalnych miejsc na spore loty, jesli chodzi o DH to wielkie nic, najblizej w Krasnymstawie i Szczebrzeszynie, fajna miejscowka powstala tez w Krasnobrodzie (trasa prawie 2 min zjazdu, robili moi znajomi, ja im podpowiadalem i pomagalem kopac, obok trasy mial powstac 12 m gap przez spory row, nie wiem czy powstal bo wyjechalem). A tak poza tym to w zamosciu mamy niedorobiony tor 4x i swietne dirty na torze MX.

: 25.05.2010 05:28:51
autor: =disbrainer=
morthias, GgG, trzymajcie sie tematu, bo moderatorzy wam posty skasuja.
grzesiekfrchelm pisze:
ciekawe jak koleś na tym foto wylądował to w ilu miejscach pękła rama albo sie pokrzywiła
na bank w 500.

: 25.05.2010 12:47:54
autor: GgG
=disbrainer= Trzymamy się tematu, a na całym dhz jest tyle offtopu i zbędnych postów, że moderatorzy i tak jak chcą to mają co robić :)

: 25.05.2010 14:00:46
autor: war23
GgG bana mu!

: 25.05.2010 14:19:33
autor: GgG
war23 haha epic po prostu :D Ale rzeczywiście dajmy spokój z tymi ot ;)

: 28.06.2010 16:34:06
autor: popawu
przed chwila dostalem maila
Ceny ram: RAMY
MODEL CENA
F-44 5000
F-44 Ti 5300
DH-TEAM 4500
DH-TEAM Ti 4700
F-22 4800
F-22 Ti 5100

wedlug mnie troche duzo sobie krzycza za te ramy...

jak by ktoś chcial
ceny tłumików:

ELKA STAGE 5 1750
MONTIE 1750
CHUBBIE 2000
WOODIE 2000
DHS 2500
FOX DHX 4.0 1370
FOX DHX RC4 2100
FOX DHX AIR 5.0 1750
Fox Van R 880
Fox Float R 900
Fox Float RPL 1330
Fox float rp 23 boost valve 1430

: 28.06.2010 19:07:49
autor: GgG
Szału nie ma, taniej można mieć nowego big hita ;)