Strona 6 z 9

: 19.04.2012 20:46:19
autor: frango
Sorki, nie chce mi się za bardzo tłumaczyć, bo to przecież głównie cyferki ;) Podejrzewam, że nasze ceny będą zbliżone bardziej do brytyjskich.

Shimano Zee M640 pricing UK RRP (£))
Zee crankset (FC-M640, FC-M645) - 109.99
Zee rear derailleur (RD-M640) - 69.99
Zee shifter (SL-M640) - 34.99
Zee brakeset (BL-M640 lever, BR-M640 calliper, hose, no rotor) - 144.99
Zee/SLX brake rotor, six-bolt, 203mm (SM-RT66) - 29.99
Zee/SLX brake rotor, six-bolt, 180mm (SM-RT66) - 24.99
Zee/SLX brake rotor, six-bolt, 160mm (SM-RT66) - 19.99
Zee brake calliper (BR-M640) - 89.99
Zee brake lever (BL-M640) - 34.99
Zee rear hub, 150mm OLD (FH-M40) - 54.99
Zee rear hub, 142mm OLD (FH-M645) - 49.99
Zee rear hub, 135mm OLD (FH-M648) - 49.99
Zee front hub (HB-M640) - 44.99

Approx full groupset cost* - 658.89

* Groupset price is with a 105 cassette (£52.99/$80), HG74 chain (£29.99/$44.99), 203mm/180mm rotors, and front and rear post mount adaptors (£7.99/$9.99), but no hubs. We don't have US prices for the new RT-66 six-bolt rotors so we've used prices for the RT-67 Center Lock versions instead ($51.99/$44.99).

: 19.04.2012 20:58:39
autor: frango
I Saint (ceny w GBR)

Saint bottom bracket (M815/0) - 39.99
Saint crankset (FC-M825, 83mm BB) - 239.99 (w/o chainring)
Saint crankset (FC-M820, 68-73mm BB) 229.99 (w/o chainring)
Saint chainring (SMCR82; 34, 36 or 38t; w/o bash guard) - 59.99
Saint rear derailleur (RD-M820) - 139.99
Saint shifter (SLR-M820) - 59.99
Saint brakeset (BL-M820 lever, BR-M820 calliper, hose, no lever or PM adaptor) - 194.99
Saint brake rotor, Ice Tech w/ cooling fins, Center Lock, 203mm (SM-RT99) - 64.99
Saint brake calliper (BR-M820) - 109.99
Saint brake lever (BL-M820) - 64.99
Saint pedals (PD-MX80) - 59.99
Saint rear hub (FH-M820/5/8) - 119.99
Saint front hub (HB-M820) - 69.99

Approx full groupset cost* - 1,060.89

* Groupset price is with an 83mm BB, Ultegra 6700 cassette (£69.99/$99.99), HG94 chain (£34.99/$49.99), 203mm RT99 front rotor and 180mm RT81 rear rotor, and front and rear post mount adaptors (£7/$9.99ea), but no pedals or hubs.

: 19.04.2012 21:55:09
autor: EZrider
Drogie obie grupy.

: 19.04.2012 22:02:15
autor: frango

: 20.04.2012 08:21:47
autor: frango

: 20.04.2012 09:25:59
autor: quilong
O takim guardzie myślałem już 5 lat temu(zresztą żadna nowość, w bmx'ach czy trialu jest to od "zawsze"), ale troszkę lepiej to wymyśliłem (lepiej pasowało by do prowadnic) tutaj prowadnice wyglądają mizernie. Jedynie z pełnym rockringiem bym temu zaufał(rockring doszedł by do górnej klatki i dolnej prowadnicy)

: 21.04.2012 15:25:47
autor: KubaLa
A co jak jeździmy na lewą nogę? :shock:

: 21.04.2012 15:56:02
autor: quilong
to przykręcamy tak żeby pasowało z lewą nogą z przodu...

: 24.04.2012 18:03:28
autor: =Pietr3k=
Trochę nieciekawie że łańcuch na dużej powierzchni cały czas szura o dolną prowadnicę napinacza. W imię odchudzania ten element jest zapewne lżejszy, ale czy warto porzucić sprawdzone rozwiązania z cichszym gumowym kółeczkiem lub zębatką?... :|
Poza tym doczepianie do korby jakichkolwiek elementów umieszczonych niesymetrycznie a w dodatku na obwodzie powoduje powstawanie dodatkowego momentu sił upośledzającego pedałowanie. Wszystko zależy oczywiście od wagi tego basha.

Dla mnie to największy niewypał z całej kolekcji.

: 24.04.2012 18:16:20
autor: Spaced
=Pietr3k= pisze:Trochę nieciekawie że łańcuch na dużej powierzchni cały czas szura o dolną prowadnicę napinacza. W imię odchudzania ten element jest zapewne lżejszy, ale czy warto porzucić sprawdzone rozwiązania z cichszym gumowym kółeczkiem lub zębatką?...
Nie koniecznie cichszym. Straitline ma plastikowy slider i jest 10x cichszy niz te z zębatka. Tutaj akurat mizerniej to wygląda ale jest przykład, że sie da.

: 24.04.2012 21:20:37
autor: quilong
=Pietr3k= - zauważ, że samo pedałowanie jest upośledzone,krecimy stosunkowo wolno, zawsze jest martwy punkt, nawet jak jeździmy w spd to nie jest to jednostajny ruch obrotowy, taki bash nie będzie robił żadnej różnicy.

: 24.04.2012 23:45:43
autor: =Pietr3k=
quilong, zgadza się. Ja podszedłem bardzo krytycznie do nowego sainta z racji dużo ciekawszych nowych projektów Weeze i kontynuacji dobrych konceptów E13. Uważam, że niektóre udziwnienia są wprowadzane tylko z powodu czystego marketingu, tak samo jak np. rozsławiane do porzygu 29-ery.

: 24.04.2012 23:59:31
autor: Spaced
Czyli szukanie nowych rozwiazan jest złe? Bo poza Weeze nic nowego ciekawego nie wymieniłes, a np. po sieci krązy nowy odchudzony gamuta napinacz, pare innych produktów tez.

: 25.04.2012 00:12:25
autor: Las3k_91 Ldz
Spaced pisze:Czyli szukanie nowych rozwiazan jest złe?
Samo w sobie nie, tylko niektóre nowe rozwiązania są złe.

: 25.04.2012 06:34:15
autor: frango
@KubaLaPL, albo przykręcamy drugi ćwierć-bash, by w razie czego, chronić zębatkę i łańcuch w obu, najbardziej narażonych na uszkodzenie miejscach. Tyle tylko, że cały system waży prawie tyle, co normalne E13 LG1+ więc po co kombinować?

@=Pietr3k=, z tego co zrozumiałem, ślizgacz jest zrobiony z tworzywa, które wykorzystuje się pod silnikami w motoryzacji... może chodzi o poduszki silnika? Shimano twierdzi, że to ciche i trwałe rozwiązanie.

Bardziej niż napinacz Shimano przemawia do właśnie nowy Flesh lub Weeze.

: 25.04.2012 14:11:02
autor: off_road
frango pisze:Shimano twierdzi, że to ciche i trwałe rozwiązanie.
Mam takie cos w swoim Anti, potwierdzam cicho i bez problemow :)

: 25.04.2012 14:20:18
autor: Spaced
Las3k_91 Ldz pisze:Samo w sobie nie, tylko niektóre nowe rozwiązania są złe
Jak nie będziesz popełniać błedów to nigdy nie pójdziesz do przodu. To troche jak jezdzic na rowerze i nigdy nie glebić - znaczy, że za wolno jedziesz ;)

: 25.04.2012 15:33:42
autor: Las3k_91 Ldz
Co innego wyprodukować coś typu Shimano Airlines, a co innego je kupić i używać. Osobiście wolę inwestować w sprawdzone rozwiązania :)

: 25.04.2012 17:56:00
autor: Vin_OSW
Las3k_91 Ldz pisze:Osobiście wolę inwestować w sprawdzone rozwiązania :)
Jeśli by tak wszyscy uważali to nadal byśmy jeździli na 10 letnich częściach ;)