: 24.01.2014 21:36:01
Kolega wysłał mi te spory ale po przeczytaniu kilku wpisów odechciało mi się żyć.
@Bogumił... wiem studiujesz mechanike ale nie kompromituj się swoimi wypowiedziami. Twoja wiedza jest typowo internetowa i delikatnie zaciąga na wiedze ze szkoły. Troche więcej praktyki, może własnych projektów i dopiero wtedy bierz się za prawienie kazań. Doradzam ci tylko jako kolega z 5 roku mechaniki budowy maszyn i jako amatorski projektant ram z 6letnim stażem i kontaktem w NSbikes. Posłuże się cytatem z "chłopaki nie płączą":
-PO PIERWSZE, PRIMO! aluminium przedewszystkim lepiej nadaje się do konstrukcji ram ze względu na niską gęstość za czym idzie większy przekrój który ma lepszy moment bezwładności, poprawia się on do 3 potęgi wysokości przekroju względem szerokości
-PO DRUGIE, PRIMO! konstrukcja ramowa ciękościenna taka jak jest budowana w dzisiejszych rowerach narażona jest tylko na utratę stateczności (efekt zapadniętej puszki) więc nie wyskakuj z granicami sprężystości, plastyczności
-PO TRZECIE PRIMO, ULTIMO! niech już mi nikt nie mówi o spawalności niespawalności materiałów... ludzie na miłośc boską alu typu 7 (7075, 7005) jest spawalne! tak trzeba dobrać odpowiednią technologie i drut którego nie ma o identycznym składzie czyli teoretycznie tam jest kot pogrzebany. Ile lat wmawiano WAM że tytan jest niespawalny?! tak zaskocze was jest spawalny ale tylko w odpowiednim środowisku.
Dobre to by było na tyle, ludzie troche więcej pokory, mniej emocji, więcej przemysleń, mniej pyskowania! Narka!
@Bogumił... wiem studiujesz mechanike ale nie kompromituj się swoimi wypowiedziami. Twoja wiedza jest typowo internetowa i delikatnie zaciąga na wiedze ze szkoły. Troche więcej praktyki, może własnych projektów i dopiero wtedy bierz się za prawienie kazań. Doradzam ci tylko jako kolega z 5 roku mechaniki budowy maszyn i jako amatorski projektant ram z 6letnim stażem i kontaktem w NSbikes. Posłuże się cytatem z "chłopaki nie płączą":
-PO PIERWSZE, PRIMO! aluminium przedewszystkim lepiej nadaje się do konstrukcji ram ze względu na niską gęstość za czym idzie większy przekrój który ma lepszy moment bezwładności, poprawia się on do 3 potęgi wysokości przekroju względem szerokości
-PO DRUGIE, PRIMO! konstrukcja ramowa ciękościenna taka jak jest budowana w dzisiejszych rowerach narażona jest tylko na utratę stateczności (efekt zapadniętej puszki) więc nie wyskakuj z granicami sprężystości, plastyczności
-PO TRZECIE PRIMO, ULTIMO! niech już mi nikt nie mówi o spawalności niespawalności materiałów... ludzie na miłośc boską alu typu 7 (7075, 7005) jest spawalne! tak trzeba dobrać odpowiednią technologie i drut którego nie ma o identycznym składzie czyli teoretycznie tam jest kot pogrzebany. Ile lat wmawiano WAM że tytan jest niespawalny?! tak zaskocze was jest spawalny ale tylko w odpowiednim środowisku.
Dobre to by było na tyle, ludzie troche więcej pokory, mniej emocji, więcej przemysleń, mniej pyskowania! Narka!