Strona 51 z 121
: 17.01.2015 18:39:39
autor: Nieznajomy1596
Nie rozumiem. Piszesz do kogoś powyżej?
Re: Wolna Dyskusja Użytkowników
: 17.01.2015 18:43:04
autor: Puncu
Tak trudno przeczytac wcześniejsze posty i sie domyślić?

: 17.01.2015 18:51:43
autor: Nieznajomy1596
Nie czytałem, bo mi się nie za bardzo chciało

: 17.01.2015 19:00:40
autor: nhp890
Nieznajomy, widuję twoje posty od dłuższego czasu i mam prośbę. Następnym razem zanim coś napiszesz, pomyśl. Znacznie obniżasz poziom tego forum swoimi bezsensownymi pytaniami, wyręczaniem się forumowiczami w najbardziej błahych kwestiach i ogólnym brakiem samodzielnego myślenia, co sam świetnie zaprezentowałeś powyżej.
: 17.01.2015 19:08:42
autor: Nieznajomy1596
No dobra.
: 18.01.2015 16:14:00
autor: Sokół
Zamawiał ktoś z FreestyleXtreme?
: 20.01.2015 11:28:14
autor: Yard
Panowie, potrzebuje skrócić łańcuch na tyle ile to możliwe, na sztywniaku nie miałbym problemu, ale mam doczynienia z fullem, można jakoś wyliczyć, jak dużo łańcucha mam zostawić?
Wiem, że najlepiej wyjąć damper i złożyć zawieche, ale nie chce mi się tego robić.

Jeśli możnaby to wyliczyć to w jaki sposób?
: 20.01.2015 11:29:16
autor: Sokół
Linkage Twoim przyjacielem
: 20.01.2015 12:56:59
autor: Yard
Chyba moja wiedza wykracza poza możliwości obsługi linkage....
Rozumiem, że tu:
http://zapodaj.net/8c48ba1c1221f.png.html
Total będzie odpowiadał maksymalnemu naciągnięciu łańcucha?
: 20.01.2015 20:45:38
autor: nhp890
Zamiast to liczyć w milimetrach i przeliczać na ilość ogniw, wyjmij damper, złóż zawiechę, wrzuć przerzutkę na najwyższy bieg i skróć łańcuch do tej długości która wyjdzie w takiej konfiguracji (plus dwa ogniwa dla pewności)
: 20.01.2015 21:01:07
autor: Yard
Dla potomnych,
zamiast rozbierać zawiechę, stłumić ją na full, odkręcić sprężynę dać ją na maksa do górnego martwego punktu i powoli złożyć zawiechę rękoma.
: 20.01.2015 22:39:06
autor: nhp890
Jeśli nie masz hiperkrótkiej sprężyny, ten sposób nie zadziała. Wyjęcie dampera to i tak 30 sekund, naprawdę nie ma po co szukać tu drogi na skróty.
: 22.01.2015 10:21:09
autor: MUSZEL
kto z Was na Harendzie uprawiał "Downhill na śniegu" i wyścigi "narty vs rower" z Dzień Dobry TVN?

: 25.01.2015 19:19:30
autor: Yard
Oś z boxxera 2009 podjedzie do roczników 2010 i wyżej?
: 26.01.2015 13:03:47
autor: SegatiV
Kumpel już 4-5 lat temu wrzucił te oponki 3.0" do Big Hita z 66 180mm, jeździł tak po mieście

: 28.01.2015 13:34:54
autor: Nieznajomy1596
Który lepszy według Was i jak z jest z częściami do IH?
-UMF Duncan d2
-
http://olx.pl/oferta/iron-horse-sunday- ... 7JIgB.html
Na drugim zdjęciu jest jakby wgniot na dole lagi przy regulacji. To coś poważnego?
Chodzi mi raczej o porównanie ramek. Pytam się żebym nie sprzedał lepszego i kupił gorszego.
: 28.01.2015 13:42:15
autor: Yard
Co do ram, IH będzie dużo lepszy niż UMF.
: 28.01.2015 14:29:00
autor: Nieznajomy1596
A jak osprzęt?
: 28.01.2015 15:00:02
autor: Yard
Podaj osprzęt UMF to można by porównać bo napisałeś tylko model ramy..