Strona 1 z 2
!! streetlegal vs norco 4hun !!
: 20.01.2005 10:54:51
autor: GiZzMoO
Sorki ze zalozylem temat ale za h*** nie umiem sie zdecydowac a juz w lutym idzie przedsprzedaz nsx wiec pytam co byscie wzieli...
STREETLEGAL mocny nie do zajechania przezemnie ale za to troszku ciezki... wloze do niego widelki treka korba easterbikes itp tym rowerkiem bym sie jzu wszystkiehgo chycil ale WAGA... :(
NORCO 4HUN ladny ale alu.. mysle ze tez go niezajade dopiero sie ucze wiec wiecie :P nie chce nim walic dropow po 2 m itp :) tylko jak co lekki street.. jak narazie nauka 180 manulala pozadnie buny hopa itp...puki nie bede robil tego do perfekcji a waga rowerq bedzie chyba temu sprzyjac ;p.... na rowerq bedzie kobra black boxa jak co i widelki rowniez treka ale tylko przez 2 miechy puzniej bym je sprzedał i kupił chyba drop off'a albo cos do streetu... np dirt juma...
ps obojetnie jaka ramke bym wybral bedzie w niej kiera pura i mostek moto klamki avida 7 a takze nokiany xxx... lub kedny flame zalezy ile mi kasy zostanie...
PROSZE O RADE bo malo czasu zostalo na zdecydowanie sie a ja dalej nie wiem :P z gory dziekuje :) pozdro
: 20.01.2005 11:24:07
autor: Krzywy
streetlegal :) ale mowie tak moze dlatego ze sam bede bral :P?
: 20.01.2005 11:36:00
autor: ride-zone.com
A dlaczego nie Suburban? Ma wszystko to co Streetlegal tylko mniej wazy!
W tym roku utwardzany przedni trojkat w tej ramie, czyli wytrzymalosc prawie taka jak w SL 04. A waga ok 2.8kg, poziome haki, krociotki tylni trojkat...
: 20.01.2005 11:40:51
autor: Baja
ja osobiscie bym wzioł Norco bo wole alu, nawet do streetu, wole jednak lekkie rowery, do nauki lepiej mieć lekkiego bika, łatwiej sie uczy, alr to juz kwestia co chcesz mieć
wydaje mi sie że Norco nie jest szitową firma i nie powinno sie ząłmac tak szybko, jeśli wogóle, pozatym sztywnego bedzie szmiał przez około 2 miechy to peknąc nie powinien
pozatym w tym roki każdy bedzie miał Streetlegala a ty mógłbys miec Norco :)
: 20.01.2005 11:46:24
autor: GiZzMoO
baja mysle podobnie jak ty... ale nadal mam watpliwosci co wybrac...:/ i taka prosba jak ktos kupowal juz w rowerowy.com niech napisze jakie wrazenia :D bo kurcze troszku sie boje dać im 980 zl na konto a co jak mi nie wysla tej ramki i powiedza ic w h** nic nie dostalismy.... :P (mysle na zapas... )
: 20.01.2005 11:59:56
autor: Widmo
[b]GiZzMoO[/b] niema obawy kupowania w rowerowy.com tam jest pełen profesionalizm ja kupowałem unich dosc duzo sprzetu wpłaciłem im na konto 1250zł i wszystko przebiegło bez problemów niema sie czego bac polecam ten sklep a przesyłka dociera na 2 dzien:)
pozdrawiam
: 20.01.2005 12:03:22
autor: GiZzMoO
nio to mnie teraz pocieszyles :) moze ktos jeszce wyrazi swoja opinie :??
ps mam tylko 16 lat wiec wiecie przy wadze 60 kg jest chyba mniejsze prawdopodobienstwo ze zlamie glówke a nawet jesli gwara jest :)
: 20.01.2005 12:20:30
autor: Baja
rowerowy spoko sklep, kupywałem tam polisport DEVIL i zaraz przysłali
a ochraniacze są zajebiste, kocham te zawiasy, po prostu ani razu mi sie jeszcze nie zsuneły, siedzą lux
: 20.01.2005 12:21:02
autor: ride-zone.com
> pozatym w tym roki każdy bedzie miał Streetlegala a ty mógłbys miec Norco :)
Raczej nie bedzie takie sytuacji; z tego co wiemy tylko ok 20-30 ram bedzie do sprzedazy w Polsce - reszta idzie na export. Dla porowniania Pointow sprzedalo sie ok 500 - 1000 sztuk w 2004... :)
: 20.01.2005 12:36:51
autor: 3,143k4r2
Ja osobiscie wziolbym 4HUN. Sam go mialem wziasc bo mialem mozliwosc kolowania czesci i rowerkow norco po dobrych cenach ale jakos nikt nie wyrazil zainteresowania. W Polsce z tego co widze jest niestety takie ******* podejscie ze ludzie wola kupic Pitbula albo Dragstara z dj3 niz fajny rower. Wiem cos o tym jak sprzedawalem swojego Wheelera Waspa. A dlaczego 4HUNA ? 1 Marka - NORCO to jednak do czegos zobowiazuje i raczej chala to nie jest. 2 Fajna geometria, ja osobiscie chcialem kupic L, wiec troszke tak czoperowato ale pelen wypas na 24" kolkach. 3. Modele z 2004 i 2002 sa budowane z aluminium Eastona ten z 2003 (czarny) ze standardowego 7005 przez co jest minimalnie ciezszy. Mnie osobiscie jakos nie rajcuje na tym co ma wiekszosc. Tak jest z A-gangami, DC, Dragstarami, Pointami, i zaczyna sie robic z NSX. Gdzie nie spojzysz tam ktos na wlasnie takim rowerze. Jedynie co przemawia za NSX moim zdaniem to 1 CR-MO czyt wytrzymalosc 2 polski dystrybutor 3 osoby ktore too nakrecaja czyt FAT PIG, ERNES, WARIAT i kilku innych. Za NORCO: 1 Firma i tradycja a co za tym idzie solidnosc 2 Alu - czyt lekkie a pewnie tez sie nie lamie od tak 3 Cena 4 Wyglad 5 Unikalnosc 6 Rozmiar S, M, L a nie tylko 13" jak w NSX. Ja osobiscie bralbym NORCO.
: 20.01.2005 12:40:25
autor: GiZzMoO
[b]3,143k4r2[/b] podalbys mi twoj nr gg mam sprawe... :)
: 20.01.2005 12:41:27
autor: GiZzMoO
albo napisz do mnie 2109933 bylbym wdzieczny
: 20.01.2005 12:42:26
autor: BimBim
sub jest 15" ;p
: 20.01.2005 12:43:50
autor: Baja
no fes, tylko 20-30 ram do polski !!, mało chyba, chociaż nie wiem jaki był popyt w zeszłym roki i ile ram zeszło w Polsce, czyżby drożej za granica zchodziy :) wydaje mi sie że przy modzie na street i cr-mo bedą mieli w tym roku nie mały dochoood - czego oczywiscie życze
: 20.01.2005 13:14:36
autor: Virus
:D .: NORCO :. .: NORCO RULEZZZ :. :D
: 20.01.2005 13:56:30
autor: Paulo-ride
[quote="Virus"]D . NORCO . . NORCO RULEZZZ . D[/quote]
Co wy sie jaracie tak tym Norco? W kanadzie jest to tak samo postrzegana marka jak u nas Autor. Tania masowka. Trzepia po kilka milionow rowerow rocznie, nawet takie zajebiste jak ten:
http://www.norco.com/05/2005bikes/bikes/det_plateau.htm
:) wypas nie?
Zaptyajcie Radka z Torunia ile razy polama swojego VPS-a (3? 4? nie pamietam)
Wiec jesli ktos nie chce jezdzic na takim rowerze "jak wszyscy" to niech nie kupuje Norco bo jak wejdzie do sprzedazy w Polsce takich ram nie bedzie 20-30 tak jak NS tylko kilkaset albo lepiej, no i moze dla mamy od razu jakis rowerek Norco sie zalatwi.
Jak juz sprowadzac cos z zagranicy to moze Brooklyn, Clif Cat... to sa ciekawe marki a nie Norcautor
: 20.01.2005 14:13:35
autor: erenes
podoba mi sie kilka modeli noco. Streetowo-dirtowe cro-mo ramki to standard. nic customowego. 604 street to standard, niby fajny, fajny osprzet, ale taki nijaki. Ale 250 dirt mnie kręci osobiście. Dlaczego? cholera wie- chyba mała zebatka z przodu - a z tyłu piasta kasetowa- pewnie 9-11 zabków. Wtedy przód jest 25 a i tak przełożenie takie jak 36:16. Fajnie to wyglada. I własnie dlatego mnie kreci. No i nie ma zbednych komponentów w tym akutrat rowerze. Wszystkie czesci ok. a 604 street juz mnie denerwuje- przerzutka w streetówce, BLE.
A wracajac do tematu- to wszystko pozostałe aluminiowe rami Norco postrzegam zupełnie jak pozostałe alu np. Kony. W czym jest różnica. Niby kona też kultowa a pęka. Nie nalezy sie nastawiac ze to jakas niezniszczalna rama. Z drugiej strony niekótrym alu w zupełności wystarczy- samemu trzeba zdecydowac. Dla mnie alu to alu- Czy to Norco, Kona czy Drag. Materiał generalnie ten sam.
: 20.01.2005 15:11:31
autor: Krzywy
nie straszcie mnie tymi streetlegalami, nie bede mial kasy w lutym zeby w przedsprzedazy zamowic a okaze sie ze *** i czekac do 2006? no nie pierdolcie panowie, mam nadzieje ze w kwietniu jeszcze da rade to kupic.
: 20.01.2005 16:13:49
autor: KUSKI
Co NORCO to NORCO!!:]