Strona 1 z 2
Junior T - AWARIA!!!!
: 21.01.2005 19:44:39
autor: bombeR
Witam!
Niedawno zakupilem nowego Juniora T na allegro. Amor rzeczywiscie byl nowy, rura sterowa nie docieta, wszystko na pierwszy rzut oka wydawalo sie ok. Jednak nie bylo tak dobrze jak myslalem. Kiedy go zalozylem i skrecilem wszystko do kupy okazalo sie, ze amor ma luzy na goleniach w okolicach uszczelek i daje sie slyszec "cykanie" z tych samych okolic. Nie wiem czy to jest jakas wada fabryczna czy po prostu amor nie jest wyregulowany jak trzeba. Zreszta z tym problemem nie tylko ja mialem do czynienia, moj brat rowniez zakupil Juniorka T na allegro i qrwa to samo - luzy i to wredne cykanie. Pytanie kieruje do wszystkich urzytkownikow tych amorow lub do tych, ktorzy zakupili Juniory na allegro - czy wy tez macie podobne problemy, co z tym zrobic jezeli wogole da sie cokolwiek zrobic???? Pomozcie ... (jezeli chodzi o amora to jest to Junior T 170 mm skoku Qr20 Pro rocznik 2004)
Pozdrawiam!
: 21.01.2005 19:51:27
autor: Looka MKNX
Charakterystyczne "cykanie" jest domena wszystkich Bomberow produkowanych bodajze od roku 2003. Daje sie to slyszec przy 1. fazie ugiecia. W Juniorze masz ten ratunek, ze mozna zalac go troche wyzej olejem, niz to producent przewiduje - czesciowo problem znika. Zas co do luzow - upewnij sie, ze sa to luzy na goleniach, a nie np. ruszajacy sie klocki w zacisku hamulca lub nie do konca spasowana piasta. Na QR20 moze byc minimalny luz, zwlaszcza jesli masz podjechana piaste i jej lozyska.
: 21.01.2005 19:58:46
autor: BikerBo
olej
: 21.01.2005 20:01:19
autor: bombeR
jest to ewidentnie luz na goleniach w okolicach uszczelek, podkladam tam palec, zaciskam klamke hamulca i czuje jak chodzi to w przod to w tyl a poza tym w dwoch amorach to samo - zbieg okolicznosci, nioedopatrzenie ...
: 21.01.2005 20:03:27
autor: bombeR
jest to ewidentnie luz na goleniach w okolicach uszczelek, podkladam tam palec, zaciskam klamke hamulca i czuje jak chodzi to w przod to w tyl a poza tym w dwoch amorach to samo - zbieg okolicznosci, nioedopatrzenie ...
: 21.01.2005 20:31:26
autor: Szarikowski
mam to samo z tym samym rocznikiem i tez z allegro tylko niemam luzow na goleniach.... a co do cykania to na poczatku wyslalem ze polki sa nie dokrecone kurwa dobrze ze napisaliscie co to jest...
: 21.01.2005 20:32:06
autor: Szarikowski
mam to samo z tym samym rocznikiem i tez z allegro tylko niemam luzow na goleniach.... a co do cykania to na poczatku wyslalem ze polki sa nie dokrecone kurwa dobrze ze napisaliscie co to jest...
: 21.01.2005 20:47:54
autor: Julo_HC
Wez pod uwage, ze to ze czujesz pod palcem ze sie rusza przod-tyl to takie jakby zludzenie. tak naprawde, top n sie ugina jakies ulamk milimetra i to WYGLADA jakby sie ruszal przod tyl. ale to tlko sie wydaje. A co do cykania - nic innego, tlko cykadełko :]
: 21.01.2005 20:50:14
autor: bombeR
mozliwe ze masz racje Julo_HC ale co z tym wrednym cykaniem?? zmienic olej ?? jezeli tak to ile bo nie wiem dokladnie, w wedge'u bylo 60 ml a tu ile jest - 100ml ?? pozdr
: 21.01.2005 21:37:39
autor: Stinky
tak jak looka powiedzial klikanie jest spowodowane niskim stanem oleju, ustaje po dolaniu do odpowiedniego poziomu dobranego do wagi , poziomy podane sa w instrukcji
: 21.01.2005 21:41:40
autor: O_o
przylacze sie do pytania tylko mnie nie zjezdzajcie :P chce wymienic olej z 2004 na gestrzego.waze 80 kg i nei chce takiego miekkiego gowna.jaki polecacie olej i o jakiej gestosci ? peace.
: 21.01.2005 21:43:16
autor: Stinky
: 21.01.2005 22:46:18
autor: troyo
dokladnie julo :] to chcialem powiedziec :]
: 21.01.2005 22:54:42
autor: bombeR
no kurde a jezeli sie okarze ze to jednak sa luzy, co wtedy?? zlizgi do wymiany?? a moze nic juz sie nie da zrobic?? powiem szczerze ze jestem odrobine zawiedziony ... no ale coz
: 21.01.2005 23:00:48
autor: bad
2 bombrach 2004, bylo niby takie cos jak luz fabryczny, ale raczej to jest to co mowi julo, nie przejmuj sie, jezdzij dalej.
: 21.01.2005 23:12:29
autor: bombeR
no spoko juz mi cisnienie troche zeszlo :)))) mam tylko nadzieje, ze ktoregos pieknego dnia nie zgubie kola przedniego razem z dolnymi goleniami podczas lotu
pozdr
: 22.01.2005 00:12:03
autor: Bierut
No to jest marzocchi przecie... musi mieć luzy, i niech mi nikt nie pierdzieli że jak golenie górne ruszają się w dolnych to nie są luzy...
Marcok w ostatnich latach zszedł na psy
: 22.01.2005 00:25:21
autor: zapis
Z moim Juniorem wszystk gra! Niewierze zeby jakis fabryczny luz!!! Pewnie wydaje Ci sie, moze mash luzy na klockach hamulcowych! Wpadnij do Komo to mozna sprawdzic!
: 22.01.2005 10:46:09
autor: pchlaa
w bobrwach od 2003 roku jest fabrycznie tak ze pierwsze kilka (2-3) mm skoku jest luzne. tzn wydaje sie jak by to byly luzy a tak na prawde to tylko ugina sie te kilka mm. sprawdz czy golenie godza ci na boki, postaw kolo obrocone o 90stopni i wtedy sprawdz czy masz luzy przod-tyl
na cykanie to po prostu dolej troche oleju.