Strona 1 z 1
pęknięta rura sterowa
: 16.05.2004 16:25:01
autor: filipmel
Kumplowi pekła rura sterowa w rst omni, czy mozna wykręcić z korony samą rurę? I ile taka rura kosztuje?
: 16.05.2004 16:37:18
autor: -Przemooo-
omni to te najnizsze modele wiec raczej nie da rady :/ niech kupi gile jak nie ma kasy albo sztywniaka
: 23.05.2004 18:19:00
autor: QPA
Ej no można przeciez wybić rure!! ja mam Bombera Z3 i włansie mi coś strzelało to dałem mechanikowi to mi rure wybił przesmarował i wbił spowrotem i już nie strzela;]
: 23.05.2004 18:37:30
autor: bart
[quote="QPA"]Ej no można przeciez wybić rure!! ja mam Bombera Z3 i włansie mi coś strzelało to dałem mechanikowi to mi rure wybił przesmarował i wbił spowrotem i już nie strzela;][/quote]
No to fantastyczny pomysl wrecz zeby wybic rure, ktora byla wciaskana na prasie, po czym ja przesmarowac (???) i wbic spowrotem. Genialny pomysl...
: 23.05.2004 19:18:42
autor: hot.hot
zaraz,właśnie,jak to przesmarował? może stery a nie rurę? przeciez rura powinna byc osadzona jak najmocniej
: 23.05.2004 19:30:06
autor: Ingwar
Hehehe... ja wymiękam jaki lol...
Trzeba mieć duuuży młotek, prase i szczęście by wybić rure sterową po czym ją wbić...
A ty lolu na 100% wybijałeśi wbijałeś stery. tylko po **** je wybijaćby przesmarować?
DWA SŁOWA:
LOL... ROTFL...
: 23.05.2004 19:36:19
autor: QPA
Qrwa jacy wy jestescie zabawni ej noi niemoge dobra tłumacze bybijali mi to tez nie młotkiem tylko na jakiejś prasie niewiem niepatrzyęłm jak to robi a przesmarował DELKATNIE!! nie tak jak wy to rozumiecie na hama smaru!! a po o zeby nie strzelało!! tak samo jak korbe zakładasz to koniec suportu też smarujesz i dopiero wtedy wciskasz bo aluminium ma to dosiebie!! maatko ej no nierozumiem was jakbym napisał ze sam sobie wybiłem młotkiemi kowadłem to rozumiem:p
rura
: 23.05.2004 19:40:54
autor: tomshu
jak ma sie patent to wszystko sie da, nawet taką rure której nie powinno sie ruszać
: 23.05.2004 20:52:19
autor: MaX
ja kiedys tez musialem wymienic rure sterowa i zostalo zrobione to w ten sposob, ze rura sterowa zostala ucieta przy samej koronie, w brzeszczocie zostala wlozona ciensza pilka nie taka dwustronna tylko jednostronna wezsza ale zanim sie ja zalozy nalezy przeprowadic ta pilke przez dziure w koronie, czyli do srodka rury sterowej i naciac w 2 miejscach rure tak zeby mozna bylo wybic ten wyciety kawalek a pozniej to juz gladko reszta rury wychodzi, a wlozenie nowej rury polegalo na tym , ze nalezalo wlozyc nowa rure do korony a na ta rure trzeba bylo nalozyc dluzsza rure o wiekszej srednicy obrucic amorka zeby sie opieral na tej rurze i pobijac czyms po rurze sterowej od dolu
: 23.05.2004 20:57:28
autor: MaX
a i najlepiej po wbiciu nowej rury jest przewiercic korone i rure i wprowadzic srube aby rura sie sie obracala w koronie
: 23.05.2004 21:00:47
autor: mr.cock
ja mam Z1 i tez mi w zmienili rure sterowa, chlopaki troche z tym walczyly ale daly rade. Podobno w zaden sposob niedalo sie tego wybic i musieli nagzac maxymalnie rure przy koronie i wtedy jebnac mlotem.
: 23.05.2004 21:08:33
autor: Dex
a ja mam pytanko odnośnie rury sterowej :
Czy w amorryzatorze RST 281r da rade wyminić rure sterową z 1 1/8" na 1" ?? bo jak by dało rade to bym już nie miał problemu z sprzedaniem tego "cacka" :) bo mam klienta który ma główke na 1"
: 03.06.2004 00:53:53
autor: Banananan
Dołączam się do pytania Dexa, tylko mi chodzi o RST Cape T4, można zmienić rurę sterową? Widziałem na stronie Velo są do kupienia rury sterowe do amortyzatorów RST tylko nie wiem jak się wyjmuje starą i wkłada, jak to się robi wie ktoś? :)
: 03.06.2004 01:30:40
autor: pasqd
dziesz do serwisu z prasa do wbijania rur sterowych i oni Ci wyjma stara rure i nabija nowa.
: 03.06.2004 05:01:11
autor: Banananan
Heh, a znacie jakiś taki serwis w Łodzi? :)
: 04.06.2004 00:01:30
autor: Banananan
Acha mam jeszcze pytanie, jakbym dawał tą rurę sterową do zmiany to daje im cały amortyzator czy co? :)
I ponawiam pytanie, znacie jakiś serwis z prasą do wbijania rur sterowych w Łodzi? :)
PS: Przy okazji up wątku... :D