Strona 1 z 2

RS PIKE RACE

: 27.01.2005 11:54:13
autor: rider1987
Cze All , chcem waslnie zakupic tego amor i mam pare pytan .Jak ten amor pracuje??. Chcem do niego zalozyc hayesa mag hd i czy nie beda sie robic jakies luzy?? Napewno niektorzy juz maja tego amor :D

z gory thx
pozdro all

: 27.01.2005 12:21:55
autor: dualboy
ma qumpel
luzów nie ma, amorek smiga z hopem m4 na tarczy 205 mm
chodzi fajnie, chociaz mi praca rock shoxów nie odpowiada, ogólnie łapie fajnie
wykorzystuje cały skok, ma bajerancką manetkę, ogólnie fajny amor, ale wolałbym Nixona

: 27.01.2005 13:00:12
autor: Virus
zawalisty amor kupuj nie zastanawiaj sie :D

: 27.01.2005 13:15:09
autor: rider1987
acha spoko. moze jeszcze ktos sie wypoiwe?? Intereesuje mnie tez regulacaja w tym amorrze i chodzi o model race

: 27.01.2005 18:07:14
autor: troyo
mam i polecam :P mam go z hopem mono m4 180mm i jest elegancko ladnie wszystko lyka regulacje dzilaja zelebiscie ale trza miec sprawna reke zeby go ustawic idealnie pod siebie :Pw ogole bajerancki amor :Da co masz namysli mowiac czy ktos moze vos powiedziec o regulacjach ?? jak krtore pokretlo dziala i jakie sa zakresy i czy zmienia sie praca ?? :]

: 28.01.2005 11:13:17
autor: raidero
mam wersje SL, ktora rozni sie od RACE tylko tym, ze regulacja floodgate - czulosci amora przy blokadzie skoku jest imbusem a nie pokretlem

z innych regulacji jest plynna regulacja skoku w zakresie 95-140 mm, na dole regulacja tlumienia - od narysowanego kroliczka do zolwia hehe.. w skrajnym polozeniu najwiekszego tlumienia po docisnieciu amor wraca chyba z ok. 1 sekunde
poza tym blokada skoku, tez plynna - od braku tej blokady az do pelnej blokady z uwzglednieniem tego systemu floodgate - nawet przy blokadzie wybiera pewne wieksze nierownosci..

aha, w zasadzie nie ma regulacji wstepnego ugiecia - w rockshoxach zdaje sie trzeba wymieniac sprezyne, chyba ze ktos jest standardowej wagi jak ja hehe - ok. 70 kg

jeszcze jedna wazna uwaga na koniec.. mam ten amor w dragstarze i wynikl pewien problem - jest tak duzy ze przy obrocie zawadzal o dolna czesc gornej rury w ramie , mozliwe ze to wina zintegrowanych sterow wiec jesli ktos takie ma to trzeba sprawdzic czy bedzie pasowac.. np. dirtjumper wchodzi a to bydle juz nie hehe
poradzilem sobie w ten sposob ze lekko spilowalem zatyczke od regulacji floodgate (przy upadku i przekreceniu kierownicy mogloby wyrwac cala regulacje..) a poza tym musialem lekko spilowac krawedz tego gussetu wzmacniajacego w ramie, no coz trzeba bylo.. teraz dalem tez ok. 2 mm podkladke pod dolne stery i jest w sumie w porzadku

podsumowujac praca amora jest swietna, wczesniej mialem bombera mxc ktory tez niezle dzialal, ten wydaje sie lepiej dzialac poza tym ma znacznie wiekszy zakres regulacji, a sama regulacje wyraznie sie czuje - do najlepszego ustawienia trzeba pewnie mocno pokombinowac.. na razie jezdze na srednich zakresach tych regulacji i pobawie sie tym w przyszlosci w lepszych warunkach pogodowych hehe

niedlugo dam link do zdjecia mojego bajka ze szczupakiem (pikiem hehe), bo aktualnie pinkbike chyba padl..

pozdr

: 28.01.2005 11:18:34
autor: raidero

: 28.01.2005 11:41:13
autor: raidero
aaa, jesli chodzi o hamulec i ewentualne luzy to nie wiem, bo na razie nie mam z przodu hamulca.. nie wydaje mi sie jednak by przy sztywnej osi, grubych goleniach i solidnie wygladajacej konstrukcji szybko zlapal jakies luzy

pozdr

: 28.01.2005 11:49:58
autor: rider1987
ja mam wlasnie draga :/;/ . A wiesz mialem to samo jak mialem duro:d tez mi zachaczalo:/;/widze ze ty masz z 2005 :/ nie wiem ale chyba bede mial to samo:/

: 28.01.2005 11:56:42
autor: rider1987
i chyba zrezygnuje z tego amora:/;/ moze na poczatku nie bedzie przeszadac ale potem :/ nie chce nic pilowac.Chyba ze ktos wie jak to zrobic ze nie blokowalo tylko nie metoda pilowania:D:P??

: 28.01.2005 12:01:12
autor: raidero
noo, to jest jedyny bol w tej kombinacji.. trzeba brac pod uwage ze model RACE ma jeszcze w tym miejscu pokretlo wystajace chyba na ok. 1 cm co juz calkowicie odpada do dragstara :( zreszta od poczatku chcialem SL bo floodgate nie bede regulowac w trakcie jazdy
w SL zatyczke spilowalem z ok. 3 mm wysokosci do 1 mm, jak dorwe kogos z aparatem to moze dam linki do bardziej szczegolowych zdjec hehe

pozdr

: 28.01.2005 12:02:46
autor: troyo
raidero zajebisty bike :]

: 28.01.2005 12:25:11
autor: MLYNoBIKER
A Ile To Kosztuje :/ ?

: 28.01.2005 12:28:48
autor: rider1987
:/ to co ja mam sobie teraz kupic:P???? do 2200

: 28.01.2005 12:31:53
autor: rider1987
chyba ze zakpiue wedga na 2004 co myslicie???

: 28.01.2005 12:54:06
autor: Sector
Kurcze kupuj PIKE... Sorry ze sie tak unosze...

Ja mam Psylo i tez mam draga (chyba 3 wersja :P) - albo 2 ga :P (nie mam wzmocnienia pod glowka :P)
No to tak u turn zawadza.. to wywalilem :P(wykrecilem :P i zrobilem sobei patent ktory powoduje ze sie skok nei zmniejsza...
Z drugiej strony kompresje sie ustawilo pod siebie a potem WYKRECILo... i ogolnei moj amor niema zadnych regulacji :P:P...a jak an jakies zawyody sie wybierasz to bierzesz... ustawiasz i znow wykrecasz :P. Troche robotki...(w sumei minuta :P.)

Ale wiesz nie zmieniaj amora tylko z tego powodu ze ci obija o cos... I TAK ZMIENISZ ramke (jak ja :P) i wkoncu zamontujesz to :]....

A tak wogoel amorWYPAS :p.

POLECAM :)

: 28.01.2005 12:54:33
autor: Damage`
sherman firefly 2k4 480$

: 28.01.2005 13:32:20
autor: rider1987
a czym sie rozni ten cocaine od tego dragsatara 2004 moze mi podejdzie??
Amortyzator to wolabym w polsce z gwara kupic mam 2200 na amora jezdze streeet/fr

: 28.01.2005 13:50:34
autor: rider1987
jest tam kto??