pytanie,do ilu mozna zrobic dropa
-
- Kontakt:
pytanie,do ilu mozna zrobic dropa
wiam , mam pytanie, jestem początkujący , i mam pytanie do ilu mozna zrobic(metrów) dropa , na jednum amorku , (Sr Duro) ?? jak mozecie powiedziec to git , a jak ktos bedzie gadac głupoty to niech nie wchodzi , bo pojechac człowieka to nie problem a doradzic ....... ??
-
- Kontakt:
zaczniej od czegoś małego, poskacz. Potem spróbujesz coś wyższego, przyzwyczaisz się, potem znajdź coś o wysokości 2m. Jeżeli będziesz skakał 2m na luzaku, ładnie tłumiąc to możesz spróbować jeszcze wyżej. Myśle że z 3m na sztywniaku to takie rozsądne maksimum..... chociaż to tylko moje odczucia, poza tym nie skakałem z większej wysokości niż 2m.
-
- Kontakt:
Nieskonczenie wysokiego dropa mozna zrobic, przyjmujac ze sciana bedzie nastawiona pod katem 90" i bedzie sie bardzo powoli zblizac do twoich kol, po czy bardzo powoli kat tego bedzie sie zmniejszal. Ale chyba nigdzie takiego czegos nei ma jesli ktos nie zrozmial to rysuneczek ;P
''''"''|
''''''''|
''''''''|
''''''''"|
"""""|
'''''''''''|
i tak dalej, a przy koncu
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''\
az wreszcie
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''___________
''''"''|
''''''''|
''''''''|
''''''''"|
"""""|
'''''''''''|
i tak dalej, a przy koncu
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''\
az wreszcie
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''___________
-
- Kontakt:
stary na pochyle ladowanie mozesz i 7 m skoczyc i nawet nie dobije ... ja na judy c z 2001 roku skakalem dropa ponad 2 m (na oko) na w miare pochyle ladowanie i nawet mi nie wykorzystalo calego skoku chociarz jest tak ustawiony ze wybiera wszystko ... a skakalem dropa 2,5 m na dru na lekko pocyle ladowanie to mi dobil chociarz mial te 50 mm skoku wiecej ...
http://przemooo.pinkbike.com/album/photos/