<rotfl> popatrzcie :D
: 24.04.2005 21:30:10
Sory ale nie moglem sie powstrzymac. mysle ze ten topic rozwieje na dobre watpliowsci co to jest dobbry amor itp :D
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=49190417
a tu pare textow z aukji, jakby znikla a nie wszyscy widzieli <lol>
Dwupółkowy widelec amortyzowany firmy CSC model 2001supension. Jest odpowiednikiem dla droższych modeli RST i ZOOM'a, które kosztują grubo ponad 100zł, a jakościa im nie ustępuje.
Gwarantuję jego bardzo dobrą jakość i solidne wykonanie. Jeśli nie masz pieniędzy na amora z wyższej półki (200 - 400zł) to właśnie znalazłeś coś dla siebie. Zapewniam, że wytrzymuje on wszelkie próby katowania typu skoki z murków i jazdę po "nierównym terenie". Nie jest to jakiś badziew prosto z chin, który po dwóch miesiącach używania się rozleci. Podczas jazdy nic nie stuka, nic nie puka, działa równo i płynnie.
JAK SIĘ GO MOCUJE??
Tak samo jak zwykły jedno półkowy.
1. montuje sę ster w ramie,
2. odkręca się górny goleń (półkę)
3. wkłada sie rurę sterową do ramy i montuje cały ster
4. zakłada się górny goleń i póżniej mostek od kiery
5. wszystko się dobrze skręca
6. teraz pozostaje się cieszyć z jazdy
___________________________
jakie to przykre :D
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=49190417
a tu pare textow z aukji, jakby znikla a nie wszyscy widzieli <lol>
Dwupółkowy widelec amortyzowany firmy CSC model 2001supension. Jest odpowiednikiem dla droższych modeli RST i ZOOM'a, które kosztują grubo ponad 100zł, a jakościa im nie ustępuje.
Gwarantuję jego bardzo dobrą jakość i solidne wykonanie. Jeśli nie masz pieniędzy na amora z wyższej półki (200 - 400zł) to właśnie znalazłeś coś dla siebie. Zapewniam, że wytrzymuje on wszelkie próby katowania typu skoki z murków i jazdę po "nierównym terenie". Nie jest to jakiś badziew prosto z chin, który po dwóch miesiącach używania się rozleci. Podczas jazdy nic nie stuka, nic nie puka, działa równo i płynnie.
JAK SIĘ GO MOCUJE??
Tak samo jak zwykły jedno półkowy.
1. montuje sę ster w ramie,
2. odkręca się górny goleń (półkę)
3. wkłada sie rurę sterową do ramy i montuje cały ster
4. zakłada się górny goleń i póżniej mostek od kiery
5. wszystko się dobrze skręca
6. teraz pozostaje się cieszyć z jazdy
___________________________
jakie to przykre :D