Strona 1 z 1
Linki, Pancerze
: 05.05.2005 03:54:21
autor: thedarkmaster
Musze wyposazyc moj rower w linki i pancerze.
1. Czy brac pnacerze na cala dlugosc "trasy" linki, tzn. np. od klamki do hamulca, czy w kilku odcinkach, tak jak jest do tego przystosowana rama ?
2. Czy przesmarowac linki jakims smarem/teflonem dla lepszego slizgu ? Co polecacie do tego ?
Off Topic:
Przed chwila na forum znalazlem wypowiedz ze do lepszego hamowania Smoła/Kalafonia. Co z tą kalafonią ? Jak sie tego używa ?
: 05.05.2005 04:23:28
autor: -Przemooo-
pancerz pusc przez przelotki w ramie wtedy lepiej hamuje bo sie mniej pancerz sciaga , a kalafonia to pewnie cos jak smola chociarz nie wiem .
: 05.05.2005 04:30:48
autor: Krzywy
cala dlugosc, nie smaruj tylko zmieniaj pare razy w sezonie i tyle :P
: 05.05.2005 14:25:12
autor: Kamol
ja robie tak że przez przelotki daje (mniejsze tarcie) a do pancerzy wlewam troche oleju silikonowego (musi być bardzo rzadkie) i chodzi jak hydraulik (oczywiście puki nie spotka sie z tarczą :) a z tą smołą i kalafonią chodziło pewnie o to aby tym posmarować obręcze (jak jest jeszcze gorące) jak ktoś to poweidział "troche popiszczy ale potem hamuje jak hydraulik" nie wiem ile w tym prawdy ale możesz spróbować =]
: 05.05.2005 14:44:32
autor: Gryzon
kalafonie sie rozpuszcza w acetonie a nastepnie smaruje tym obrecze po wyschnieciu klocki sie lepiej "kleja" do obreczy. Na smole strasznie piszczy i klocki sie zalepiaja smola. co kto uwaza:)
: 05.05.2005 15:27:03
autor: wookie85
kup dobre pancerze i linki to dlugo ci posluza , ja nie mam na calej dlugosci i jest lepiej , bo jak masz np od hampla mechanika na calej dlugosci to jednak opor linki jest wiekszy i do kitu , w konuc po cos te przelotki sa ;]
: 05.05.2005 15:50:08
autor: jaco
ja mam na całej długości pancerz i linke posmarowałem wd 40 przed wsadzeniem i chodzi jak "hydraulik" jush mam tak z miesiąć i chodzi tak samo jak w chwili wsadzenia
: 05.05.2005 16:30:53
autor: kiwibiker
jak jezdzisz w czystych warunkach (bez blota, wody i pylu), to puszczaj przez przelotki i niczym nie smaruj. Do kazdego smaru tylko syf sie bedzie kleil. Na ciezkie warunki (zwlaszcza na bloto i deszcz) pociagnalbym wszystko w pancerzach, zeby sie system nie zapychal.
: 05.05.2005 17:16:39
autor: Baal
kiedys jeździłem z pancerzem w przelotkach i strasznie się to syfiło, od dłuższego czasu mam pancerze na całej długości linek i jest super, tarcie wcale nie jest dużo większe a jeśli do takiego poprzecinanego pancerza nalezie ci syfu to szkoda gadać. dodatkowo przed założeniem smaruje linke finish linem z teflonem (do łożysk itp). polecam tez taki patent żeby do tylnego hamulca używać linki od przeżutki. jezdze tak juz długo i nic złego się nie dzieje a cały system nie zaciera sie tak szybko.
: 05.05.2005 19:29:05
autor: dhcyc
ja tam wolę przesmarowąć, ale o czym tu mówić, jak pancerz jest do dupy......
: 05.05.2005 21:51:14
autor: thedarkmaster
Wow. Dzieki. A ta kalofonia dlugo sie trzyma ?
Chyba zaloze dlugie pancerze bo jezdze na dircie i brudzi sie wszystko, i przesmaruje czyms. Ale w dragu nie ma takich typowych przelotek tylko sa takie zakonczone tylko dziurka na linke :(
Prykleic pancerze tasma ?
: 06.05.2005 00:50:17
autor: Andrey777
Możesz puścić obok i złapać taśmą (ale lepiej opaskami montażowymi), albo rozwiercić przelotki i puśić przez nie. Ja tak zrobiłem w pitbulu za pomocą multiszlifierki (dremel) i jest wypas.
: 06.05.2005 02:37:01
autor: trójkąt
zipami przyczep i będzie piknie
: 06.05.2005 02:42:34
autor: thedarkmaster
Tak zrobilem. Zipami. Nie chce nic wiercic :P Przesmarowalem teflonem i chodzi zajebiscie :)