Strona 1 z 1
Jakie szprychy do FR ??
: 26.07.2005 18:59:18
autor: Rupert
Które szprychy będą mocniejsze i sprawią,że koło będzie sztywniejsze
1.DT Swiss Chamipion(2.0)
2.DT Swiss Alpine III(cieniowane)
Na ile krzyży zapleść koło by było sztywniejsze i mocniejsze
1.3 krzyże
2.4 krzyże
Czy szprychy Alpine III mają w komplecie nyple mosiężne tak samo jak Championy ?
Czy Championy są do kół 24" i 26" ?
Czy Alpine III są do koło 24" i 26", czy też tylko do kół 26" ??
: 26.07.2005 19:40:39
autor: ADRIAN DH
mega lol ..................... w serwisie sie zapytaj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
: 26.07.2005 20:07:32
autor: doktorxtr
Yo stary kup se DT Champion wersja 2,34 mm i dotego takie same nyple są niedourwania :) a co do 4 krzyży to czasami ciężko kupić ten wymiar co potrzeba gdyż w zależności od piasty wymiar się wydłuża średnio o 8-12 mm :)
: 26.07.2005 20:35:11
autor: Bombell
Ja mam chamiopy black na double trackach 26"
No i polecam!
A reszta pytań to ???
: 26.07.2005 21:14:26
autor: ~Plitlanek~
alpine III najlepsze, co do krzyży to nie wiem, a i te szprychy i te są do obu rozmiarów kół
: 26.07.2005 22:13:49
autor: Swistak1989
No comment...
: 27.07.2005 05:05:58
autor: Roman_Maxx
Ważne dla wytrzymałości jest właściwe naciągnięcie szprych np. Szwajcarzy z DT twierdzą, że prawidłowo naciagnięte nowo zaplecione koło nie wymaga dociągania. Ich zdaniem gdy któreś szprychy się luzuja, to było spieprzone coś w momencie zaplatania koła, czyli nie równy naciąg szprychn i to ma główny wpływ na wytrzymałość koła. A tak w ogóle to DT lideruje!
Co do szprych i koła na DT do zadzwoń do ich dystryburtora ARMAR w Warszawie - (022) 839 07 39
: 27.07.2005 05:17:59
autor: Coilerdh
Roman_Maxx pisze:Ważne dla wytrzymałości jest właściwe naciągnięcie szprych np. Szwajcarzy z DT twierdzą, że prawidłowo naciagnięte nowo zaplecione koło nie wymaga dociągania. Ich zdaniem gdy któreś szprychy się luzuja, to było spieprzone coś w momencie zaplatania koła, czyli nie równy naciąg szprychn i to ma główny wpływ na wytrzymałość koła. A tak w ogóle to DT lideruje!
Popieram jak koleś w serwisie zaplutł mi koło w tamtym sezonie to do tej pory smigam . Koło nawet z kiepską obręczą dobrze zaplecione wytrzyma o wiele więcej.
: 27.07.2005 06:31:47
autor: nicolai
kurwa rupert ty niedorowuj jestes "Czy Championy są do kół 24" i 26" ?
Czy Alpine III są do koło 24" i 26", czy też tylko do kół 26" ?? " hahahaha sam mam championy na 24 i powiedz ze nie wiedziales jak ci jeszcze mowilem i zwlekasz z tym zaplataniem kol jak jakas stara baba wez sie jeszcze spytaj z jaka sila dokrecic nakretke na wentylek aby nie zerwac gwintu hahaha i napewno jezeli zaplacisz wiecej za szprychy kole bedzie mocniejsze logiczne i juz nie wciskaj ze jestes z Suchego Lasu LOL wstydzisz sie swojego miasta why??
: 27.07.2005 06:39:04
autor: Krzywy
hmm styl pisania tak jak kolega morphine rider. czemu sie nie pochwaliles jaka masz rame :D ??
co do pytan, to sa championy 24 i 26
alpiny lepsze, drozsze ale chyba tylko 26
jak masz kase bierz alpiny...
a krzyze to nei wiem, moze ktos bardziej kompetenntny sie wypowie
ja tam mam 4 krzyze na przod na 36 szprych 26' i 3 krzyze 32 szprychy 26' na tyl i daje rady ;)
: 27.07.2005 18:39:59
autor: zinow
alp[iny sa stworzone specjalnie do hamulców tarczowych, z tym ze jak masz kase mozesz sobie je zapodac, a jak chcesz taniej wez normalne championy sa mocne i na pewno dobre i godne polecenia
: 28.07.2005 11:43:36
autor: tomek_for
jedne i drugie szprychy sa bardzo dobrej jakosci, a zaplatanie na 4 czy na 3 krzyze nie ma wiekszego znaczenia, inaczej nawet nie ma zadnego znaczenia
: 28.07.2005 14:50:46
autor: redrock
Z tego co słyszałem kiedys w serwisie rowerowym to alpiny to odchudzone wersje championów. Sam wziąłem championy 2.0 i ostatnio jak na bełchatowie urwał mi sie hak i przeżutka w nie wpadła wyrwała ... nypel z obręczy a nie szpryche :| Więc są raczej całkiem spox. Kilka sie tylko min pogięło ale myśle że dadzą rade.
Ja mam zaplecione na 3 krzyże. A co do tego zaplatania przez DT i niedociąganai szprych później to nie wiem czy to ma związek z nieluzowaniem sie szprych. Zaplotłem jush w życiu z 6 qłek i pierwszych 5-ciu nie musiałem nigdy dociągać. Były one zazwyczaj na chujowszych częściach. A to 6-te czyli obecne tylne sie loozowało do tego stopnia że musiałem "lock tite'm" kleić i dalej są luźniutkie. SZprychy były na bank równo napięte bo je centrowałem w serwisie u boku qmpla ktory sie na tym zna. Być może jakieś naprężenia albo te nyple coś nie teges :/ Fakt że qłko i tak jest zajefajnie sztywne nwet na luźnych szprychach bo atomlabik robi swoje. Przeżyło jush 4-ry zawody, w tym 2 w DH na hardtailu i dalej prościutkie (proste musi być bo śmigam na v'kach). Więc nei chce mi sie z tym kombinować,ale co może być przczyna to nie wiem :/
Peace