Strona 1 z 1
24'' z tylu w shredzie
: 08.09.2005 02:54:03
autor: bikerwashere
Witam mam pytanie p[rzymierzam sie do wymiany klka tylnego w mojej Konie... mam amorka 100 i zastanawiam sie nad kolem 24''... zastanawia mnie jakie sa zalety a jakie wady takiego malego kolka.... w sumie trudniej pogiac ale trzeba mocniej dymac nogami zeby rozpedziec sie na chope ;/ w przyszlosci planuje amora 130mm co sadzicie o tym koleczku w takim zestawie... dzieki z gory - nie znalazlem takiego tematu na szukajce pozdro
: 08.09.2005 03:04:48
autor: PawianBiker
hmm będzie ciekwie ja mam w dragu 24 z tyłu i 16 z przodu amorka 89mm i jest si dla mnie i zmieniam na 130mm:D jak wcale nie odczułem tak bardzo trudności w rozpędzaniu sie.. nie wiadomo co inni napiszą..mi sie stworzyła fajna geo
: 08.09.2005 03:19:08
autor: bikerwashere
kurde lol pomylilem... ten post mial byc w sprzecie :/ zonk hmm pawian a jezdzisz glwonie w streecie? powiedz mi jakie sa wg ciebie roznice miedzy 26'' a 24''
: 08.09.2005 03:59:56
autor: Kamol
w sumie ,
wady, 24": za nisko support, do większości ram i amorków nie założysz v-ki, może nie być wielu opon,
Zalety: bardziej zwrotny rower (ponoć), wytrzymalsze kółka, lans (<lol2>) łatwiej sie robi niektóre tricki (też troche sranie w banie) mniejsza waga
wszystko zależy od ramy ... może być dobrze, może nie, w każdym razie do shreda na 24" wchodzi duuuuuuuuże 2.6" (miałem duro na double widzie i było troche luzu jeszcze)
: 08.09.2005 04:16:09
autor: RyyS
wg mnie kolko 24" swietna sprawa ale trza do tego rame przeznaczona tylko pod 24". dzieki temu odpada problem, ze support za nisko - bo jest specjalnie wyzej wtedy. rower jest zwrotniejszy, mniejszy, latwiej nim robic rozne rzeczy. kolo jest mocniejsze, rower sztywniejszy a trojkat tylny moze byc krotszy co jak dla mnie jest kolejnym plusem
z drugiej zas strony rower taki bardziej jest podatny na dziury, nierownosci itd. gorzej rowniez z czesciami, mniejszy wybor, czasami wieksze ceny
: 08.09.2005 04:29:30
autor: Grzesiu
tak moje zdanie jest takie dla mnie to jest debilstwo montowanie tylnego koła 24" a z przodu 26 bo ten patent jest ukradziny z rowerów do Dh montowane tak było tlyko datego zeby poprawić zbyt małyt kąt główki ramy Dh spowodowanej małym amortyzatorem przednim i własnie wtedy montowane było tylne koło 24: żeby kąt główki był większy a w rowerze do stretu to montuj oba koła 24: tak jak ja i nie słuchaj tego ze korbami o ziebmie będziesz zachaczał gówno prawda ja jezdze śmigam i nic!!
: 08.09.2005 07:09:33
autor: Inur
tego bylo strasznie duzo na forum, a jak chcesz wiedziec jaka bedzie geometria to spusc powietrze z kola tylnego albo wyjmij opone i pojezdzij po trawie.
: 08.09.2005 17:39:25
autor: Bombell
Zależy też jaki rozmiar ramy
: 08.09.2005 20:25:22
autor: * NEONEK *
osobiście shreda z tyłem 24 cale to jeszcze nie widzialem... sam jestem ciekawy bo go mam, ale 150 mm z przodu, to juz calkiem przegiecie :D
: 10.09.2005 14:38:44
autor: DtoM
tez sie nad tym zastanawiałem:] mam destroyera jumpa i założyłem sobie do tyłu 24" a przód 26" iii prawda troche wadziłem korbą o ziemie ale moze to była wina amora 80mm skoku wiec sam nie wiem, i dochodze do wniosku ze chyba 24" z tyłu znów bendzie bo narazie mam 26"
pozdro
street
: 17.09.2005 15:39:35
autor: M@tiZ
Mój Kolega Jeździ na 2 x 24'',Ma 2 x oponki 3.0 DURO i Wygląda Zajebiście, a Jeździ Się Pewnie Też :D ;] ! ! !
: 17.09.2005 16:27:17
autor: bikerwashere
M@tiZ W shredzie ? :>
: 18.09.2005 02:30:07
autor: olisko
heh nie ma jak boxxer w dragu z opona nokiana 3.0 :):)
: 18.09.2005 17:26:26
autor: NETREX
a drag z duro (130 mm jakbyś ktoś zapomniał :P ) 26/24 ?
: 18.09.2005 21:13:36
autor: GÓRNIK
NETREX po co Ci 24 na tył????