Strona 1 z 2

Lądowanie ??

: 07.10.2005 20:44:47
autor: Marcal
Witam ;] jak powinno sie ladowac po skoku na tyl czy na 2 kola ??

: 07.10.2005 20:51:05
autor: gal anonim
wydaje mi sie, ze byl juz taki topic..

: 07.10.2005 20:51:11
autor: MatiZ
Zależy gdzie chcesz ladawac,jak na hopkach to na 2 kola, a jak z murkow itp. [ jakos na plaskie ] to na tyl [ no chyba ze masz fulla i ci sie nie chce zbytnio przodu podnosic :D !! ]

: 07.10.2005 20:53:50
autor: dhcyc
Ja tam wole na 2 kółka bo amorek się inaczej troche rozpierdala, taka przynajmniej moja teoria...

: 07.10.2005 20:54:37
autor: > Zielony <
Zalezy gdzie i jak, sam musisz wiedziec co i jak, chodzi o to zeby kazde ladowanie wytlumic...

: 07.10.2005 21:10:54
autor: Marcal
np na hopkach to jak ?? i jak na dropach ??

: 07.10.2005 21:16:21
autor: KOXX
hopy ląduj na 2 koła - lądownik wtedy powinien stłumić Twój skok.

: 07.10.2005 21:17:13
autor: johny
na dircie na 2 koła zeby sie wkleic i nabrac predkości na drugą hope
na dropie to nie wiem bo nie skacze, ale chyba na tylnie :)
pozdro

: 07.10.2005 22:02:38
autor: Paul
Na dircie to nawet lepiej na przednie, tak zamo w 4X.

jak masz sztywniaka to na tył jak fulla to na 2 koła, wyjątki to rodzaj terenu i pochyłość lądowania.

: 07.10.2005 22:08:57
autor: Chrabał
na wszystkich hopach, a w szczególności na dirtach powinno się lądować najpierw przednim kołem, a potem tylnym, tak aby tylne dotykało ziemi w tym samym miejscu co przednie - czyli w skrócie nie spadać na lądowanie z góry, tylko "wsuwać się" w nie pod dokładnie takim samym kątem, jakie jest nachylenie lądowania - trzeba lecieć równolegle do niego.
To teoria - ideał - a w praktyce przeważnie wychodzi inaczej, w tym wypadku najlepiej jest lądować równocześnie na oba koła bo uderzenie rozkłada sie na większą powierzchnię, ewentualnie w przypadku fulli jest wybierane przez całe zawieszenie a nie tylko przez tył. Po drugie takie przyziemienie pozwala na natychmiastowe przywrócenie kontroli nad sprzętem... natomiast gdy ląduje sie na tył traci sie na chwilę "sterowność", aż do momentu gdy przednie koło posadzimy na ziemi - to niezmiernie ważne np gdy leci się krętą trasą przez las.

: 07.10.2005 22:14:24
autor: GÓRNIK
gal anonim pisze:wydaje mi sie, ze byl juz taki topic..
ale jak ma sobie typek wyszukać?Co byś niby wpisał?

: 07.10.2005 22:37:50
autor: Nemero
ja na dwa preferuje bo mniej rame boli :D

: 07.10.2005 22:38:23
autor: Eee...
chrabal ma racie, ale to gdy hopa jest odpowiednio zrobiona do odpowiedniej predkosci i wlaciwego wybijana sie, bo mozna zrobic dropa na lekkie pochyle i jak wylondujesz najpierw przedni a potem tylnim tam gdzie przednie to bedzie bolalo
chodz moga byc dropy gdzie trzeba sie mozna sie wklepic na przod i dojsc tyle i wtedy jest tak jak by sie nie londowalo tylko wplywalo na londowanie

: 08.10.2005 07:21:59
autor: kyrys
z dropa na przednie?? ło moim zdaniem to troche niebezpieczne lepiej z dropa na 2 koła albo na tylnie toszke stłumić i jechać dalej

: 08.10.2005 11:10:30
autor: szczur
dropy na fullu a sztywniaku to zupelnie co innego na sztywniaku trzeba jak najbardziej na tylne kolo zeby dobrze stlumic ladowanie a a na fullu to na dwa kola zby sily rozlozyly sie po calym zawiszeniu

: 08.10.2005 11:33:48
autor: mateusz_ch
w streecie z murkow najlepiej ladowac na tylnie i jak juz tylnie spadnie na ziemie odchylic sie do tylu (bez przesady) i zrobic mini manuala czyli powoli opuscic kolo. prawie nie czuc ze ladujesz. tylko jest ryzyko ze na plery polecisz:/

: 08.10.2005 16:13:48
autor: Eee...
jak masz dobrego dropa to na przednie daje rade, ale przewaznie na 2, na tylnie to troche glupio na spadek

: 08.10.2005 16:14:30
autor: Eee...
jak masz dobrego dropa to na przednie daje rade, ale przewaznie na 2, na tylnie to troche glupio na spadek

: 08.10.2005 18:50:11
autor: * NEONEK *
a ja proponuję lądować na czole - przynajmniej będziesz oryginalny... :]

PS. A ta kw ramach tematu, każdy chyba ląduje tak, jak mu odpowiada/wymaga tego hopa/murek etc... nie postępujesz chyba wg 10 przykazań dualowca etc. ? :|