Strona 1 z 2
ztuning'owalem DURO - wynik 10/10
: 15.10.2005 18:04:10
autor: infekkta
wywalanie opaski z tlumika bylo bardzo glupim pomyslem,amor totalnie nie mial tluumienia, wymiana oleju (5/10W MOTOREX 30zl 500ml) nie pomogla wiec papierem sciernym zmiejszylem grubosc opaski o polowe - polepszylo jednak w bardzo malo widoczny sposob, sukcese zagwarantowalo odlanie gdzie s polowy oleju - czym mniej tym mniejsze tlumienie. uzyskana charakterystyka okazala sie rewelacyjna:
= male tlumienie i zwiekszona szybkosc i czulosc amora przy poczatkowym ugieciu
=oraz wieksze tlumienie (jak przed operacja prawie) przy duzym ugieciu amora - wieksza szybkosc,skoki
polecam do wszystkich amorow z otwarta kapiela
Re: ztuning'owalem DURO - wynik 10/10
: 15.10.2005 18:15:07
autor: Hope
infekkta pisze:polecam do wszystkich amorow z otwarta kapiela
Wiesz młody człowieku co to OTWARTA KAPIEL????
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
: 15.10.2005 18:23:42
autor: infekkta
hmm
kapiel bo sie sprezyna kąpie
a otwarta od tego ze olej nie jest zamkniety w tlumiku
:P
: 15.10.2005 18:23:47
autor: Eee...
duro w brew temu co pisza ma zamkniety kartłicz;)
: 15.10.2005 18:26:24
autor: Dareko
pfff miałem duro przez 8miechów i po Tuningu mi sie podobała praca:]
: 15.10.2005 19:16:55
autor: Nemero
ja tam swojego duro nie tuninguje bo sie boje ze cos odpadnie <lol2>
: 15.10.2005 19:31:38
autor: Drachim
Ja zdjalem opaske i jest bdb
: 15.10.2005 19:48:56
autor: Kamol
też myslałem o tym żeby tą opaske jakoś zetrzeć, ale wkońcu to olałem i jeżdze bez, a tak wogóle to chyba sie przesiąde na sztywny =/
: 15.10.2005 20:36:44
autor: Bikes_Shop
ja wywaliłem opaske przesparowałem dolne golenie i dałem olej od marzocha 8w i super chodzi!!
: 15.10.2005 20:43:53
autor: MAFIOISO
i tak ci booster pęknie :D
: 15.10.2005 21:05:17
autor: Bikes_Shop
ta juz :)
: 15.10.2005 21:37:08
autor: MadCow
wylanie polowy oleju... b. sprytne wg. mnie
Otwarta kapiel - smiesznie, gdzie tak napisali?
Duro nie pracuje nawet po tuningu - ono sie po prostu bardziej ugina
: 15.10.2005 21:49:37
autor: siwy-84
ja u siebie mam leprzy patent
wyjolem opaske, dociolem z tej opaski 4 kawalki po 7 mm szerokosci
przykleilem na super glue w rownych odstepach w miejsce opaski
olej mam 5W
: 15.10.2005 21:54:53
autor: GunloK__
dawidek ale ty PIEEEEEEEER$OLNE tarcze sprzedajesz!!! Wiesz ile to jest 180" ? to jest przeszlo 4,5m!!!! jasny gwint ten twoj rower jezdzi na oponach czy na tarczach ob juz sam nie wiem :P
: 15.10.2005 22:12:26
autor: patyk_lks
a nie lepiej uciąć opaske bardziej? Zeby była wieksza przerwa? Olej będzie szybciej przepływal. Jezeli bedzie nadal zaduze tłumienei to ucinamy znowu wiecej...i tak do skutku:>
: 15.10.2005 22:19:07
autor: Bikes_Shop
GunloK__ ale i tak kazdy wie o co chodzi!!!
: 16.10.2005 13:26:45
autor: infekkta
siwy-84 pisze:ja u siebie mam leprzy patent
wyjolem opaske, dociolem z tej opaski 4 kawalki po 7 mm szerokosci
przykleilem na super glue w rownych odstepach w miejsce opaski
olej mam 5W
spoko pomysl, taz tak myslalem podobnie ale nie wpadlem na klej :)
: 16.10.2005 14:25:48
autor: Bombell
Chłopaki też wam przestaje duro pracować jak jest zimno. Wczoraj taka akcja: smigam sobie w nocy, było cos około 6 stopni i mi ze 130mm wchodziło może z 15mm na lądowaniu, Czy to olej czy sie coś spiepszyło, ale jak jest ciepło to nawet pracuje.
Co wy na to??
: 16.10.2005 14:37:04
autor: KIULIK
Bombell pisze:Chłopaki też wam przestaje duro pracować jak jest zimno. Wczoraj taka akcja: smigam sobie w nocy, było cos około 6 stopni i mi ze 130mm wchodziło może z 15mm na lądowaniu, Czy to olej czy sie coś spiepszyło, ale jak jest ciepło to nawet pracuje.
Co wy na to??
To jest niestety charakterystyczne dla DURO, przy niskich temperaturach jeździ się jak na sztywniaku ...