Strona 1 z 2

CYCLE CRAFT A1 - skradziono - poszukuję

: 04.11.2005 16:28:05
autor: Michał Pysz
W piątek 28.10.2005 w Krakowie o godzinie 1315 przed wejściem do biblioteki UJ przy ulicy Oleandry, został skradziony przypięty do stojaka rower marki CYCLE CRAFT A1 koloru pomarańczowo-granatowego.
Rower bardzo charakterystyczny (patrz zdjęcia) w Polsce są tylko dwie takie ramy.
Rama została mocno przekonstruowana (patrz opis poniżej).

Wszelkie informacje proszę przekazywać: (012) 421-83-70. Michał.

Zdjęcia:
http://michal.pysz.org/cyclecraft/cycle01.jpg
http://michal.pysz.org/cyclecraft/cycle02.jpg
http://michal.pysz.org/cyclecraft/glowka.jpg
http://michal.pysz.org/cyclecraft/glowka2.jpg
Specyfikacja:

Rama: Przedni trójkąt pomarańczowy, z dospawanymi w główce ramy od góry, od dołu i boków wzmocnieniami tworząc w całości wraz z główką prostopadłościan,
w którym dodatkowo wyfrezowano wzdłużnie cztery otwory długości ok. 70 mm.
Po bokach frezowanej kolumny łączącej górną i dolną rurę przedniego trójkąta widnieje frezowany fabrycznie symbol A1. Również do niej od lewej strony jest mocowany cięgnami ELGES profilowany o przekroju rurowym, frezowany licznymi otworami popychacz pływaka tylnego hamulca koloru grafitowego (Al-Cu 2014 T6). W jego wnętrzu jest prowadzony przewód hydrauliczny tylnego Gustava.
Po prawej stronie znajduje się łożyskowany, chromowany krótki bęben GRIMECI,
z charakterystycznymi ażurowymi otworami podnoszący linię łańcucha ponad belkę wahacza. Wahacz granatowy o potężnych prostokątnych i okrągłych profilach
z fabrycznie wspawanym szerokim usztywniającym płaskownikiem łączącym punkt obrotu wahacza z miejscem mocowania belki popychacza dampera.
Wahacz posiada regulowaną obustronnie śrubami M4 bazę kół w zakresie 30 mm.
Pływak tylnego hamulca wykonany jest z pochromowanej stali 40HNM z wyfrezowa-nym trójkątnym otworem. Posiada on własne łożysko niskoprofilowe osadzone na chromowanych tulejach zabezpieczonych zapięciem Segera i porusza się niezależnie od piasty. Sztyca siodła mocowana jest ze zmiennym rozstawem względem kierownicy w fabrycznie frezowanym granatowym uchwycie, mocowanym dwoma śrubami z ramą.
Amortyzator: Monster 175 mm. Prawa dolna goleń z bitą datą 1998, natomiast lewa goleń z datą 2000 i nagwintowanym przy haku otworem M6. Hak hamulca został dodatkowo zmostkowany dla wzmocnienia kutym adapterem z GUSTAWA.

Damper: Boss VR-50 z oddzielonym od korpusu czarnym zbiornikiem i prowadzo-nym wysokociśnieniowym przewodem w oplocie stalowym GOODRIDGE.
Sworznie ślizgowe próby 12.9 z gwintem 10x1 mm pokryte szlifowanym chromem.

Hamulce: Gustawy zielone z czarnymi klamkami. Przód w oryginale srebrny a tył czarny. Oba malowane proszkowo i polerowane z czoła.. Tarcze przód 185 a tył 160 mm. Tylny korpus szczęki frezowany przy czopie pod miejsce cięgna ELGES M8.
Tylny adapter ma przegwintowany górny otwór z M6 na M8 na śrubę stożkową heksagon, mocującą popychacz pływaka.

Piasty: Przód Roox Jimmy B. z dodatkowym dystansem 4 mm. Tył DT Hugi FR na oś (thru axle) 12 mm staczana ze 150 mm na 135 mm. Obie czarne.

Obręcze: Srebrne Mavic 521.

Korba: Roox DHS 175 mm srebrna z czarną patelką toczoną po obwiedni na połysk.

Mostek: Roox Commander 55 mm kremowy 7 śrub.

Kierownica: Roox Torque Bar czarna cięta na 700 mm z dotaczanymi alu korkami.

Sztyca: Roox S4 czarna o średnicy 27.0 mm.

Siodło: Da Bomb popielato-czarne z wybitym na skórze białym krzyżem.

Przerzutka: XTR revers z krótkim naprawianym wózkiem (przesunięty otwór wodzika).

Gumki: Tioga 2,3” factory dh.

: 04.11.2005 16:32:28
autor: Justin
zabrze patrzy !!!
PS. nigdy tak dokładnego opisu roweru nie widziałem !!!!

: 04.11.2005 16:45:15
autor: szczeki_yyy
ja mialem tą rame to również moja rama, tyle że ją sprzedałem. Kurde fajna rama jest szkodaby było żeby zgineła!! Będe patrzył!!!

: 04.11.2005 16:49:18
autor: szczeki_yyy
a nie to chyba nie mój
PS w Krakowie były takie dwa.

: 04.11.2005 16:49:50
autor: szczeki_yyy
mój mial damper Swinger

: 04.11.2005 17:08:11
autor: piotrex
ha wiem o czym zapomniales-widelec to ten stary monster,tak?

: 04.11.2005 17:18:51
autor: szczeki_yyy
ale foty sie niepojawiają zią!

: 04.11.2005 17:20:54
autor: RYCHU_IDF
ha wiem o czym zapomniales-widelec to ten stary monster,tak?
Amortyzator: Monster 175 mm. Prawa dolna goleń z bitą datą 1998, natomiast lewa goleń z datą 2000 i nagwintowanym przy haku otworem M6. Hak hamulca został dodatkowo zmostkowany dla wzmocnienia kutym adapterem z GUSTAWA
czytaj całość!!!

: 04.11.2005 21:18:53
autor: dawidek1
nice stuff :/ bede lukał...

: 04.11.2005 21:28:30
autor: GÓRNIK
kurde!w krk częciej kradną chyba niż w wuwua!!!

fajny rower!

: 06.11.2005 14:23:58
autor: Zvisu
Ale wyjebany rower skoda że go s.kurwysyny zajebały.
Wawa patrzy zemną i z Górnikiem !!

: 06.11.2005 15:01:30
autor: wujo
Jestem z Ustronia trochę sprzętu się tu przewija więc bedę patrzył. Bardzo szkoda i wspólczuje ale swoją drogą co za baran zostawia taki sprzet przypięty do stojaka?? :/

: 06.11.2005 20:21:41
autor: <<MASA>>
qrwa szkoda rowerka

: 06.11.2005 22:34:47
autor: cementarydh
masz racje - to był chyba jeden z najbardziej charakterystycznych rowerów w Krakowie.

szkoda ze go zostawiles w takim miejscu!

pamietam jeszcze w zeszlym roku, byles w serwisie w ktorym pracowałem pochwalic się że udało ci sie dorobić zbiornik wyrównawczy do Bossa.

widziałem cie parokrotnie w tym sezonie na rowerze, bardzo żałuje że tak sie to musiało skończyć...

: 07.11.2005 11:34:17
autor: MaxDamageDA
Fotki juz powinny dzialac.

Obserwuje wszystkie zrodla jakie mam ( a jest tego wpizdu ) , jesi wyplynie gdziekolwiek gdzie tylko jestem w stanei go namierzyc bedzie nasz.

Gorzej jak sprzedadza jakiemus dzieciakowi za 300zl, ale to tez mozna wypatrzyc, to nie jest dmfr...

Nie trac nadziei!

: 07.11.2005 14:11:30
autor: ExIsT
moze sie znajdzie przynajmiej latwiej bedzie bo w krk 2 byly z kumplami bedziemy sie rozgladac

: 07.11.2005 16:17:41
autor: kalahari
"ludz" is looking for!!!!!

: 07.11.2005 23:06:50
autor: Michał Pysz
Dzięki za fotki, nie wiedziałem jak zrobić by były 'aktywne'

A co do roweru to jego charakterystyczność jest w tym momencie chyba sporą zaletą.
Pod warunkiem, ze ludziska czytają dh-zone forum czy pl.rec.rowery :-)


mp.
MaxDamageDA pisze:Fotki juz powinny dzialac.

Obserwuje wszystkie zrodla jakie mam ( a jest tego wpizdu ) , jesi wyplynie gdziekolwiek gdzie tylko jestem w stanei go namierzyc bedzie nasz.

Gorzej jak sprzedadza jakiemus dzieciakowi za 300zl, ale to tez mozna wypatrzyc, to nie jest dmfr...

Nie trac nadziei!

: 07.11.2005 23:11:31
autor: szczeki_yyy
Michał Pysz ty chyba nigdy na tym rowerze nie jezdziles w zyciu nie widzialem w Krakowie drugiego CycleCrafta, sam miałem kiedyś Crafta..

Bede patrzył!