Strona 1 z 1

A gdzie BULLIT?????

: 14.11.2005 19:23:41
autor: adamos
Takie pytanie mam... Wycofali z produkcji bullita??? bo na http://www.santacruzmtb.com/ w ofercie niema:/:/:/:/:/ co jest?? wiecie cos o tym???

: 14.11.2005 19:31:36
autor: Xxsin
Jak widzisz nie ma.... Może nomad ma go zastąpić... zresztą cholera wie..

: 14.11.2005 19:43:13
autor: =PoisoN=
vp-free jest wzamian za bullita z tego co sobie wymyśliłem..:)

: 14.11.2005 19:58:44
autor: Xxsin
=PoisoN= Vp-Free już długo istnieje :)

: 14.11.2005 20:15:25
autor: adamos
Dokladnie! vp-free juz dlugo jest:] a swoja droga to Ci z santy to debile jak wycofali bullia:/ chcialem go kupic za jakis czas:(

: 14.11.2005 20:19:34
autor: lankru
hehe kurde ale smieszna jest ta ramka "jackal"

kurde ciekawe jak sie sprawuje i czy ktos ma cos takiego w Polsce:)

: 14.11.2005 20:31:16
autor: groochas
zjebaliście mi święta...

: 18.02.2006 17:49:46
autor: stashek
http://www.santacruz-pl.com/?co=oferta&dz=jednoz/bullit
pisze nowy bullit dostępny lato 2006 ktoś coś wie o tym?? :P
Heh to będzie Nomad Vpp i Bullit do mniej więcej tego samego dziwne :)

: 18.02.2006 18:11:54
autor: PlanetX
Gdzieś czytałem, że przenieśli produkcję Bullita na Tajwan i w związku z tym podobno ma być tańszy. Nie wiem, czy to prawda, ale na 100% czytalem to na jakieś zagranicznej stronce.

Pozdro

: 18.02.2006 19:04:00
autor: Wooyek
Ta, jasne, Nomad i Bullit do tego samego :/

Nomad = Heckler + VPP + wiecej skoku
VP-Free = Bullit + VPP + wiecej skoku

Hecklera nie wycofali po wprowadzeniu Nomada (i Blura 4X oraz LT, ktore tez sa w podobnym klimacie), to i Bullita nie wycofaja. Stawiam na kosmetyczne zmiany, jak pomiedzy poprzednia a obecna generacja. Mysle, ze na 100% dodaja wymienny hak przerzutki w stylu Hecklera i zapewne podrasuja geometrie. I BARDZO watpie, zeby SC zdecydowal sie przeniesc produkcje czegokolwiek na Tajwan - pieprzenie...

: 18.02.2006 22:02:13
autor: stashek
A czy czasem ramki monocoque czy jak się to piszę do V10 nie są robione u gianta, czyli na tajwanie? :)
Mówiłem mniej więcej do tego samego.:) Też tak słyszałem, Tajwan czy nie Tajwan ważna jest fabryka i jakie technologie. Ja nie wiem co wy tak się boicie tego kraju :D, przecie tego rękami nie zgrzewają żółki tylko maszyny. Liczy się zysk a jak jest taniej robić to samo, to czemu nie? Jak zobacze pękniętego sc z Tajwanu to zmienie zdanie :).

: 18.02.2006 22:04:58
autor: Wooyek
stashek => widac, ze marka SC jest Ci obca, skoro piszesz takie pierdoly...

1) co ma wspolnego konstrukcja V10 z Giantami?

2) SC nie zgrzewaja ani zoltki, ani maszyny. Kazda rame zdobi nalepka "Hand Built in USA", czy tez "Hand Made" - nie pamietam dokladnie.

: 18.02.2006 22:46:34
autor: kali
Wooyek, to wcale nie musi być nieprawda. Giant ma chyba największą i najnowocześniejszą na świecie fabrykę ram rowerowych i produkują nie tylko dla siebie.
Poza tym Chameleon już od dawna jest spawany na Tajwanie.
stashek, masz rację. Co za różnica kto i gdzie spawa? Ważne, żeby było dobrze i tanio...

: 18.02.2006 23:06:04
autor: Wooyek
Tez nie mam nic do spawania na Tajwanie - sam mam Gianta, ktory jest w 100% tajwanska marka (nie liczac duzych oddzialow oczywiscie).

Ale nadal pytam, jaki zwiazek ma V10 z akurat Giantem? Moze uzgadniajac to zaczniemy od dosc istotnego szczegolu - "monocoque" w V10 nie jest niczym skomplikowanym - wszystkie SC, nawet jak wygladaja troche kosmicznie, sa chamsko proste - to w koncu amerykanskie rowery! :P Giant kombinuje z tloczeniem rur olejem pod wysokim ciesnieniem, podczas gdy gorna czesc ramy V10 (i nie tylko) to dwa odpowiednio wyciete, wygiete (wytloczone, ale znacznie bardziej przyziemnymi sposobami) i zespawane razem kawalki blachy.