Strona 1 z 2

Univega ram 9dh

: 20.11.2005 15:54:55
autor: johnny90
co sądzicie o tej ramie? czy nadaje sie do dh? czy sie nie połamie na pierwszej lepszej hopce?

: 20.11.2005 18:06:25
autor: johnny90
ello ktoś sie wypowie?

: 20.11.2005 18:39:18
autor: Dudi_KrK
A nie przypadkiem Univega 9 FR ?

: 20.11.2005 18:50:30
autor: johnny90
przypadkiem nie, przypadkiem tak jak w temacie

: 20.11.2005 19:07:14
autor: konex
Chyba trochę zbyt skomplikowane zawieszenie. Ja bym raczej jej nie kupił.
Pękac to raczej, szybko nie pęknie - wygląda dość solidnie jesli mówimy o tej samej ewolucji
Pozdro

: 20.11.2005 19:25:31
autor: johnny90
ja może wrzuce foto to wtedy każdy bedzie wiedział o co chodzi

: 20.11.2005 19:26:02
autor: johnny90

: 20.11.2005 19:59:29
autor: konex
To ja obczaiłem w necie troszkę inna, rózniła się gównie górną rurą.
ALe ta wygląda w miarę spoko, chociaz i tak bym jej nie kupił...

: 20.11.2005 20:17:48
autor: johnny90
a ile sama taka rama używana jest warta?

: 20.11.2005 20:21:13
autor: MAFIOISO
nie no ramka spoko... ale ile jest warta, napisz cos wiecej.. z damperem czy bez z czego to jjest jaki stan ogulny... bez dampera jak w dobrym stanie to hmyyyy 700-800zł ALE JA SIĘ NIEZNAM

: 20.11.2005 20:22:07
autor: motomysz
Taka rama uzywana będzie duzo warta, bardzo duzo co nie znaczy ze ktoś ja za taką kase będzie wstanie sprzedać.

Trzeba pamiętac o tym, ze univegi to bardzo drogie ramy. Nówka taka rama mogła kosztować ok 4tys wiec chyba rozumiesz o co chodzi.

Peknąc raczej nie pęknie, zawieszenie masz typowego 4zawiasa z Horstem wiec będzie bardzo czułe i bardzo ładnie będzie działać w zjeździe. Będzie czułą i wogole bajka.

Kumpel ma podobą Univege i napewno ta rama ma duze przełozenie koleś jest lekki a jeździ na spręzynie 750 i dobija ta rame.

To tyle co moge powiedziec, napewno jest to fajna lekka ramka wiec zda sie do jazdy :)

: 20.11.2005 20:25:29
autor: motomysz
Co jeszcze ważne, ta rama jak nieliczne ma bardzo duzo możliwych ustawień.

Zobacz ze masz 4 możliwosći zamontowania dampera do ramy, 4 mozliwości zamontowani dampera do mostu, i 3 lub 4 możliwosci zamontowania mostu do ramy.

4x4x3= co daje z lekka 48 możliwosci ustawienia zawieszenia !!

Drogą dedukcji wychodzi na to ze pewno da sie ustawić skok od 130 do 200 i wsadzić prawie kazdy damper - dla mnie to niewąpliwy PLUS :)

: 20.11.2005 20:33:53
autor: Rufus
siedzialem na tym egzemplarzu ktory dales na zdjeciu... moge powiedziec ze zawieszenie bardzo przyjemnie pracuje, a ramka wyglada raczej pancernie - w koncu to gt. niestety gdy siedzialem nie bylo oleju w tlumiku, totez wiecej nie powiem bo rower byl "lans only" ;)

: 20.11.2005 21:08:49
autor: jozekrj
prawdopodobnie peknie wachacz przy dolnym punkcie obrotu

: 20.11.2005 21:18:41
autor: piotrex
Rufus to univega a nie gt ;/

: 20.11.2005 22:14:11
autor: Rufus
tfu, przjezyczenie

: 20.11.2005 23:03:27
autor: wujekeman
jozekrj pisze:prawdopodobnie peknie wachacz przy dolnym punkcie obrotu
masz rację.. u nas Yaro ( były mistrz Polski DH w kat. masters) właśnie na wachaczu połamał

: 20.11.2005 23:15:58
autor: =PoisoN=
Znajomy miał taka ramke, pekała przy mocowaniu dampera do ramy, zreszta ta tez tam chyba poszła bo widac inny kolor w tym miejscu co sugeruje ze była tam spawana i zamalowana. Wogule tej ramy juz nie robia wiec moze ci sie trafic ładnie zakotwany 5 latek:P pamietam, tamta rame jest identyczna do tej moze to ta sama:) w kazdym razie jak nie było widelca w ramie to stery same wypadały...itd

: 21.11.2005 09:59:18
autor: jozekrj
to rozwiazanie płaczenia wachacza z rama zaprojektował Peter Denek(czy jakos tak sie to pisze) obecny własciciel Hot Chili gdzy pracował dla fabryki w ktorej tłoczy sie uniwegi i gt

jest to montowane w wiekszosci starych uniweg i hot chili power actiw 2001 (ktore nigdy nie było sprzedawane pod ta nazwa) peka to cholerstwo kiedy chce

w mojej ramce pekło juz 5 razy juz mam tam tyle spawow ze wkoncu nie peka
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=564084
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=331474
co prawda umnie jest jeden zawias ale mocowanie mimo troche innego kształtu jest takie samo