Strona 1 z 3

Moj AKTUALNY sprzet xD Jak ocenicie?????

: 16.12.2005 00:03:20
autor: dynuel
Witam

Poszedlem za presją grupy i najnowszą modą i opiszę swoj sprzęt. A tutaj pewnie niektorzy mogą się lekko zdziwiś gdyż opiszę moj aktualny sprzet a nie przyszly.

ps. Jezeli jaki kolwiek moderator/administrator postanowi zamknąć/usunąć (niepotrzebne skreślić) ten temat, to się wcale nie obrażę, wręcz będę wdzięczny :D, a przy okazji te inne podobne tematy zasmiecajace tylko forum.

Oswiadczam ze nie umieszczam tej listy tylko po to by sie chwalic, jedynie wymienic uwagi, dowiedziec sie co zmienic i co zmodernizowac. Na kazdą z tych czesci sam, no nie powiem ze ciezko, bo jestem w Angli i pracuje cholernie lekko za na prawde duza kase, no coz takie zycie. Amen.

Oto moja machina (wszystko juz jest jedynie pozostalo wybrac szprychy i zlozyc kolka):

Amor: RS Suntour XCP75 (wiem ze straszne badziewie, jedyna czesc ktora zostala z calego bike kompletnego bike ktorego kupilem, na razie zostawiam, bo nie widze sensu zmiany gdyz mam go dopiero od niecalego miesiaca, ale byl bym wdzieczny za powiedzenie co byscie zamiast niego wrzucili)
Rama: Giant STP 14"

Support: Truvativ GigaPipe TeamSL
Korby: Truvativ Hussefelt
Napinacz: Truvativ BoxGuide II
Rockring: Truvativ HighImpact P.C Bashguard
Zębatka: Truvativ (tutaj proszę o doradzenie czegos gdyz planuje ja zmienic)
Sroby do zebatek: E13
Pedały: North Shore Leg Eaters "Pin Terrors"

siodło: Velo Giant
Sztyca: Kalin
Zacisk: Giant

Stery: Chris King NoThreadSet
Mostek: NorthShore Radiator
Kiera: North Shore Bad Mama
Gripy: Lizard Skins Lock-on

Manetka i przerzutka tyl: Shimano Alivio

Hamulec Tyl: Giant MPH (hydrauliczne tarczowka)
Hamulec przod: Giant MPH (hydrauliczne tarczowka)

Lancuch: Shimano IG70
Ochraniacz pod Lancuch: LizardSkins Jumbo Chain Stay Protector xD

Kolo tyl:
Piasta: Chris King Disc iso + heavy duty axle + funbolts
Obręcz: SunRims doublewide 24" 36h
Opona: jeszcze nie kupione, ale planuje jakiegos nokiana, doradzcie co
Kaseta: Shimano XTR cs-m950
Szprychy: jeszcze nie kupione , prosze o pomoc w wyborze

Kolo przod:
Piasta: Chris king disc iso
Obrecz: jeszcze nie zakupiona ale DoubleWide
Opona: jeszcze nie kupione, ale planuje jakiegos nokiana, doradzcie co
Szprychy: jeszcze nie kupione, prosze o pomoc w wyborze


ps. odnosnie zmian nie bierzcie pod uwage kasy co sie oplaca a co nie, w koncu jestem czlowiekiem pracy wiec cos mi sie nalezy, nie? no dobra no moze troche bierzcie, w granicach rozsadku xDDDDD

dobra chyba niczego nie pominąłem, byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie uwagi i propozycje, pozdro

ps. czyzby nie bylo cudownie gdyby kazdy znas opisal tak swoj rower? a co powiecie na cos takiego w profilu?? o tyle by bylo fajniej ze nie kazdy musial by tam zagladac xD

: 16.12.2005 00:45:06
autor: Zychu-wawa
tak... nie inwestoj w double wide tylko kup double tracka. amor ale top pewnie wiesz... i zmien hamulce bo bedziesz miałz nimi tylko same problemy kup sobie lepiej tanie mechaniki hayes mx-2 albo avid bb5 hmmm i to chb awszystko a amora to bym dał pikea albo psylo albo dja :P tyle pozdro

: 16.12.2005 00:56:52
autor: Amator DH
No napisze teraz bo rano tego może nie być. Ostatnio dziwne żeczy się tu dzieją. A więć: gdyby każdy opisywał swój rower to stron by zabrakło,wybuchła by wojna kto ma lepszy,dojenie kasy od starych(tato ja chce taki!),porównywanie kto ma lepszy,zazdrość,wyśmiewanie,porady typu "z dupy",panika itp. itd. No może się myle bo na innym forum to czemu nie. Ja myśle że wystarczą fotki...

: 16.12.2005 07:18:06
autor: Xxsin
Amortyzator: Rock Shox Pike Team U-Turn
Obręcze: Double Track
Zębatka: Dlaczego chcesz zmieniać?? Bierz zębatkę truvativa
Hamulce: Avid bb7 albo Hope :P
Przerzutka: xt
kaseta: xt
I tyle :)

: 16.12.2005 10:27:46
autor: dynuel
hej, ale te wszystkie częsci ktore wymieniłej, a nie jest napisane inaczej to juz POSIADAM, tak mam tutaj w domu w Anglii, a jezeli chodzi o dojenie kasy od rodzicow to oni nie dali mi na niego nawet zlotowki, no w sumie ciezko by dawali jakie kolwiek pieniadze synowi ktory siedzi i pracuje w Anglii, jak bylem w polsce to jedynymi dobrymi czesciami w moim rowerze (godnymi wspomnienia) byly korby shimano accera i tylne kolo na jakiejs piascie shimano za 60zl, obreczy za 50, i kaseta srama tak... no nie wiem tania jakas. tak wiec do cholery nie mow ze doje kase od rodzicow:P

Zychu-wawa - mi nie chodzi o kase, chce miec dobre i tyle, byle cena byla w miarach rozsądku, ale jak zauwazyles , to piasty Chris King byly dla mnie w miarach rozsadku

Amator DH - hej ja bym sie wcale nie zmartwil gdyby usunieto mi ten temat, tylko prosze rowniez usunac te wszystkie inne podobne:>

Xxsin - zebatke, bo chocby nawet nie podoba mi sie jej kolor xD hehe, na hamplach jeszcze troche pojezdze, bo jak juz mowilem mam ten rower od miecha, wiec nie bede za bardzo szalal xD Przezutka tez nie widze sensu na razie lepszej, chce niby jezdzic dirt,street,trial, a jak wiadomo w tym ostatnim latwo sie rwa, zwlaszcza jak dopiero zaczynam. Kaseta?? a po co ? to co ta nie pasuje? XTR?

ps. aaaa zapomnialem napisac ze zaczalem dokladnie od tego bike:
http://www.giant-bicycle.com/uk/030.000 ... odel=10270
a jak teraz widac zostaly z niego tylko: rama, amor, siodlo, hample i przezutka z manetką

: 16.12.2005 10:47:01
autor: Amator DH
No amora wymień,rama mocna,suport i korba niezła,Alivio-no troche przesada-może jakiś starszy model LX(mocna sprężyna i lepiej zabezpieczona,oczywiście nówka). Lepiej jak byś troche sprecyzował co jest dla Ciebie najważniejsze bo łatwiej by było odpowiadać. Opinii o amorach znajdziesz tu mnóstwo. Powodzenia.
PS: fajnie jak ktoś sobie składa teraz rowerek, pora jak najbardziej odpowiednia. Ja też kombinuje nad zmianami ale trzeba myśleć o świętach bo wydatki idą. Co do kasy od starych to nie miałem na myśli pracujących, tak jak ja.Większość zarobionej kasy wydaje na rower i wole raz a porządnie żeby potem nie żałować że coś tam pęka itp.

: 16.12.2005 17:10:00
autor: dynuel
ej to co nie ma czego juz tutaj zmieniac? to nie fair innym radzicie a mnie?:P

nawet sobie nie wyobrazacie jakie sliczne są piasty Chris Kinga, wzlaszcza ta tylna z hevy duty axle i funboltami:] cudenko:] napatrzec po prostu sie nie moge xDDDDD hehehehhe

no to przezutke jaką byście doradzili? przeznaczenie dirt street trial, kasa nie idzie w gre (do czasu), przypominam ze mam kasete XTR na 8 zebatek i lancuch IG70

: 16.12.2005 17:32:58
autor: xprot
teraz ja oceniam : chu-jowy jak barszcz

: 16.12.2005 17:35:10
autor: xprot
dynuel pisze:ej to co nie ma czego juz tutaj zmieniac? to nie fair innym radzicie a mnie?:P

nawet sobie nie wyobrazacie jakie sliczne są piasty Chris Kinga, wzlaszcza ta tylna z hevy duty axle i funboltami:] cudenko:] napatrzec po prostu sie nie moge xDDDDD hehehehhe

no to przezutke jaką byście doradzili? przeznaczenie dirt street trial, kasa nie idzie w gre (do czasu), przypominam ze mam kasete XTR na 8 zebatek i lancuch IG70
http://www.toya.net.pl/~kazzie/flash/youare.swf


hmmmm. wyobrazamy sobie jak sliczne sa piasty ck, bo tego lancu\cha zapewne wybierzesz sisa bo ma lanserski napis.... nie xtra do kompletu


idz sie w piaskownicy powozic... chociaz dhzone tez sie nadaje..

: 16.12.2005 17:36:43
autor: +destroyer
przerzutka to powinien byc jakis starszy lx , wyrwiesz nie drogo na allegro jak dobrze poszukasz :D

: 16.12.2005 17:56:53
autor: johny
dynuel proponuje kupic narty..

a tak na serio, to chcesz dirt?? street?? moze freeride??

wiesz dam ci podpowiedz, ze do kazdej z tych dyscyplin jest potrzebny inny sprzet..

: 16.12.2005 18:29:24
autor: birol
johny GT to zes dopierdoliil piizdzie uszu...

uwazasz ze do "chce niby jezdzic dirt,street,trial" nie wystarczy jeden rower? mi sie kurrwa wydaje ze do czego jak do czego, ale te dyscypliny z powodzeniem mozna jezdzic na jednym rowerze!! przykład??

LENOSKY (chyba tak sie go zwie)

wiec pomysl zanim cokolwiek napiszesz, bo samo to ze napisales post z dupy, niewiele wnioslo.

: 16.12.2005 18:37:31
autor: johny
birol powodzenia w dircie na cienkich i lekkich kółkach od trialu..

to zes powiedział... a dynuella nie porównuj do LENOKSKIEGO, bo zeby kola nie scentrowac od byle kantu to trzeba miec technike, na ktora sie ciezko pracuje...

wiec nie wal jak popadnie, bo nic ciekawego nie powiedziales..

a co do tego to skladaj sobie rower jaki chcesz

PS: LENOSKY MA 3 ROWERY.. pozdro

: 16.12.2005 18:40:45
autor: johny
birol jak masz jeszcze smuty to obejrzyj NWD 6 i inne filmy z LENOSKY'm..

zapomnialem dodac ze świetnie bedzie sie trialowalo z gruba opona sprzodu, albo odwrotnie: latalo na dircie z cienką..

gadaj co chcesz, mozna sobie zlozyc uniwersalny, ja na swoim i na dh w Szklarskiej zjezdzalem i nie mowie ze bylo super bo tak nie jest..

pa

: 16.12.2005 18:47:12
autor: birol
no ja jebiee
moze zauwazyles ze on na tym samym rowerze jezdzi i trial i street, a rower do dirtu to to samo co do streetu. jeden CHUJJ obrecze , czy opony, zakladasz 2.3 i po sprawie. Kupe ludzi trialuje na zwyklych mtb, do trialu nie potrzeba odrazu monty, do streetu streetlegala,a do dirtu jeszcze czegos innego. WSZYSTKO TO DA SIE Z POWODZENIEM ROBIC NA JEDNYM ROWERZE I W ZADEN SPOSOB NIE BEDZIE JEDNO WYKLUCZALO DRUGIEGO!!

P.S ogladalem filmy z lenosky'm wczesniej, niz ty dowiedziales sie o dircie czy streecie...

: 16.12.2005 18:49:37
autor: birol
"gadaj co chcesz, mozna sobie zlozyc uniwersalny, ja na swoim i na dh w Szklarskiej zjezdzalem i nie mowie ze bylo super bo tak nie jest.."

akurat do streetu, trialu i dirtu mozna spokojnie zlozyc uniwerslany rower, nie wiem, moze ty jestes jakis nieteges, ze do streetu musisz miec odrazu hookwormy, do dirtu tabletopy, a do trialu... chujj nie wiem jakie sa opony do trialu

: 16.12.2005 19:34:30
autor: Pan_i_Wladca
Niby mozna polaczyc na 1 biku to wszystko ale i tu i tu mozliwosci, wysokosci itd beda ograniczone bo jakby nie patrzec to na krotkim i ciezkim rowerze z amorem nie zrobisz wysokiego dobicia albo sajda albo francji, tak samo na dlugiej trialowce ze sztywniakiem nie polatasz np na dircie bo niektore czesci sie "poskladaja" i raczej niezbyt by sie latalo na takim czyms. To, ze taki Lenosky daje dobrze we wszystkim na 1 rowerze to juz jest zupelnie inna sprawa bo ten koles jest poprostu wymiataczem i ma wielki talent i on raczej na wszystkim bedzie wymiatal choc pewnie jakby sie wzial np. za sam trial i dostal jakiegos koxxa to by byl w tym duuuuzo lepszy. Tak poza tym monty to gowno :P


dynuel piasty i stery ck tylko wygladaja w miare nienajgorzej. Tak naprawde to to jest cholerne gowno i lepiej sie tego pozbadz. Najlepiej od razu wrzuc to wszystko do kartonu na ktorym bedzie napisany moj adres i zostaw na poczcie po oplaceniu wysylki. Zobaczysz jeszcze bedziesz mi dziekowal ze chce to przyjac ;p;p;p

: 16.12.2005 21:04:43
autor: Maczelo69
Popieram Birola! takie gadanie ma w sobie cos z lamerstwa? rower tak na dobrą sprawe to dodatek...naprawde najwazniejsze nie jest jak on wygląda i czy na w instrukcji napisane Destination:dirt...wazniejsze jest raczej to jak jezdzisz ;]

: 16.12.2005 21:09:30
autor: johny
birol zeby miec rower do dirtu i innych dyscyplin to trzeba miec 5 tys lub lepiej..

fajnie że widziales jak ktos TRIALUJE NA DURO!!!! hahahahaha
pewnie jeszcze na przednim kole skacze, no nie??!!! haha

a filmy widzialem, zanim ty w planach rodzicow byles
(potrialuj sobie na singlu.. oczywiscie jest to mozliwe, ale po co)
pozdro

zalezy jeszcze o jakim poziomie mowimy...
tak po za tym nie wciskaj kitu czlowiekowi

PS ja ciebie nie obrazam ;/