Strona 1 z 2

dangerous mike

: 22.12.2005 18:27:57
autor: igor_bike
Witam chciałbym się spytać co sądzicie o ramie DM DS.
Jestem początkujący i niewiem czy ta rama będzie się dla mnie nadawać.
Mam 165cm wzrostu i będe jeździć street i dirt

: 22.12.2005 18:32:31
autor: Krakus_dh
ale disrt street czy dualslalom?? Obie są zajebiste choć dla początkującego mogą być trochę za ciężkie...
o złamaniu raczej nie ma mowy...pozdro435

Re: dangeroud mike

: 22.12.2005 18:32:41
autor: konex
igor_bike pisze:Witam chciałbym się spytać co sądzicie o ramie DM DS.
Jestem początkujący i niewiem czy ta rama będzie się dla mnie nadawać.
Mam 165cm wzrostu i będe jeździć street i dirt

To ja bym polecał bardziej DM-a DIRT STREET jak sama nazwa wskazuje, ta DS mimo teoretycznego ptrzeznaczenia jest raczej do amorów o potężniejszym skoku niż 80-130mm używane zazwyczaj w Dircie i streecie.

Jaki bedziesz miał amorek do tego, czy też sztywny widelec.


Poza tym polecam dział "sprzętownia" oraz opcja "szukaj". TO jest bardzo popularna marka i udany produkt. Było sporo o tym już.
Pozdrawiam

: 22.12.2005 18:48:45
autor: fatbone
polecam ci sam mam ds3.0 jest swietna trosze wysko suport jest ale do tego da sie przyzwyczaic bo to jest tylko 12'' pozdrawiam i polecam ramke

: 22.12.2005 19:17:13
autor: igor_bike
chodzi mi o dualslalom, a rowerek będe miał z amorem ok.120mm. Te ramy sa takie ciężkie? Tudno sie na niej nauczyć trików?
ps. jak szukałem tematów na ten temat to nic nie znalazłem, dajcie jakieś zdjęcia rowerów na tej ramie bo tez nieznalazłem na pinkbiku

: 22.12.2005 19:20:25
autor: konex
igor_bike Rama lekka nie jest przez kupę wzmocnień. 120mm to mało jak do niej ale da radę. Widziałem nawet te ramy ze sztywnymi widelcami wiec looz.

: 22.12.2005 19:21:38
autor: Xxsin
Nie wiem czy 2,3 kg (ds) to ciężka rama ;] zważając że drag waży tyle samo......

: 22.12.2005 19:27:33
autor: konex
Xxsin pisze:Nie wiem czy 2,3 kg (ds) to ciężka rama ;] zważając że drag waży tyle samo......

W sumie masz rację o ile można ufać wagom ktalogowym ;/ A nie zawsze :P

: 22.12.2005 20:04:03
autor: kyrys
ja mam 183 i spoko się śmiga ale musze mieć dłuuuuga sztyce bo mama stare przyswyczajenia z xc i wygodniej mi sie pedałuje tak jak mam na foce to zawsze skacze i jest wpozo sztyca 40cm i możesz spokojnie śmigać do szoły szybciej niż niektórzy na xc

: 22.12.2005 20:21:59
autor: kubawaldek
poszukaj sobie bo ostatnio wlasnie sie nia interesowalem i jest sporo topicow o niej

: 22.12.2005 20:36:30
autor: fajniee

: 22.12.2005 20:39:49
autor: fajniee

: 22.12.2005 20:44:13
autor: fajniee
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... ght=dm+ds3 poczytaj sobie
kiepski z Ciebie szukający :)

: 22.12.2005 20:51:27
autor: Grzesiu
rzeczywista waga samej ramy bez niczego sterów itp to 2,65kg :) przed chwilkia ważyłem

: 22.12.2005 20:54:44
autor: fajniee

: 23.12.2005 14:44:16
autor: igor_bike
a jakie są różnice miedzy ds1 a ds2 czy ds3

: 23.12.2005 15:31:48
autor: kubawaldek
ds3 jest z tych wszystkich najnowszy i ma poprawione to co w poprzednich sie walilo :P

: 23.12.2005 15:45:30
autor: mdfkkkka
Ds1: inna troche konstrukcja: duzo wiecej wazy-ok4kg, wszystkie rury przekroju prostokatnego i chyba inne alu, inne wzmocnienie glowki, poziome haki.
Ds2:Zmniejszona waga, ciensze rurki przedniego trojkata, gorna rura okragla, piwoty pod 24, 26, hoc jak vka byla na piwotach 24 to chaczyla o mocowanie piwotow 26", pionowe haki.
Ds3:Praktycznie to samo co ds2 zmieniona grafika, lepszy lakier, poprawione pivoty, ze nie chacza vki o piwoty na 26" jak sa zalozone na 24".
Wszystkie ramy gode polecenia, podobno w ds1 wystepywaly wady typu krzywo pospawany trojkat, krzywo przyspawana glowka, pekala rura podsiodlowa nad gorna rura, poniewaz byla dluga i przy stosowaniu krotkiej sztycy mogla peknac. Ja mam ds1 i rura nie pekla, trojkat prosty, glowka tez, moze to jakis lepszy egzemplaz, bo moj ma wyfrezowany napis"dangerous mike" gotykiem na wzmocnieniu glowki, i ma jakies grube duze spawy pod srodkiem supportu, ktorych w ds1 bez napisu na glowce niebylo, wzmocnienie glowki z napisem, jest wykonane z grubszej i inaczej uzozonej "blachy" niz w tych bez napisu.

: 23.12.2005 16:53:11
autor: Grzesiu
oj tak :D mi tez pękła w ds1 te rura podsiodłowa :D i troche haki koła si.e powiginały suport sie wyrwał główka się rozbiła :D ale gdyby dm zrobiło ds3 na bazie ds1 tylko inne materiały ale kąty wsyzstkie z ds1 i poziome haki to była by to najlepsza ramka jaka tylko mogał byś wyportukowana


w ds2 raczej mi sie nic nie działo :) łądnie się śmigało wszystko ok tylko lakier był słaby i na tylnych widełka odpadał małymi kawałkami

teraz mam ds3 i narazie brakuje amorka :D wygląda jak ds2 tylko piwoty poprawili :) i to chyba wszystko :P narazie byłem posiadaczem wszystkich wersji dm dualslalom
DS1
-waga
-słabe aluminium
-wyginające się na wszysktie strony widełki-rozbijająca się główka ramy
- pekająca rura podsiodłowa
+ najlepsze geo ze wszystkich
+ bardzo mocny choć nie najpiękniejszt lakier
+Wyglad (sprawiała wrqżenie czogłu)
Foto http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=363631
DS2
- zahaczające v-ki przy ustawieniu piwotów 24"
-średniej jakości lakier
-geo powyżej 150 skoku
+ bardzo dobry stosunek jakosc cena
+ bardzo dobrze przemyślane wzmocnienia w słabych punktach ramy
+Dobrej jakości aluminium
Foto http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=455447
DS3
-geo powyżej 150 skoku
+ bardzo dobry stosunek jakosc cena
+ bardzo dobrze przemyślane wzmocnienia w słabych punktach ramy
+Dobrej jakości aluminium
+ dobre ustawienie piwotów
+Dobry lakier
+ 3 haki przerzutki
fotek narazie nie posiadam :P juz niedługo kompletny rwoerek tlyko amorka brakuje