Bomber Z5 - pyt. odnosnie serwisu
: 17.06.2004 18:07:38
Wlasnie zabieram sie do mojego pierwszego serwisu sedziwego bomberka z5 2001 coil 100mm (wczesniej byl serwisowany, ale nie przeze mnie)
Mam jednak pytanko, coby czegos nie popsuc... :)
Czy przed wykreceniem korkow na koronie trzeba odkrecic sruby regulujace naprezenie wstepne (te pod gumowymi zaslepkami) lub jakos odpowiednio je ustawic?
Czy da sie jakos zlikwidowac minimalny luz, ktory wystepuje na goleniach? Moze przez dokrecenie dolnych srub? (a moze mi sie tylko wydaje, ze wystepuje... :) )
A teraz coby podtrzymac dyskusje :)
Jaki olej lejecie panowie do bomberow i czym najlepiej wyczyscic wnetrznosci?
Z gory dzieki za pomoc.
Mam jednak pytanko, coby czegos nie popsuc... :)
Czy przed wykreceniem korkow na koronie trzeba odkrecic sruby regulujace naprezenie wstepne (te pod gumowymi zaslepkami) lub jakos odpowiednio je ustawic?
Czy da sie jakos zlikwidowac minimalny luz, ktory wystepuje na goleniach? Moze przez dokrecenie dolnych srub? (a moze mi sie tylko wydaje, ze wystepuje... :) )
A teraz coby podtrzymac dyskusje :)
Jaki olej lejecie panowie do bomberow i czym najlepiej wyczyscic wnetrznosci?
Z gory dzieki za pomoc.