Strona 1 z 2
DROP OF - triple 05 vs Z1 FR III 150
: 31.01.2006 16:45:11
autor: biko
Mam do wyboru te dwa amortyzatory w tej samej cenie 1200zł nowe. Drop of jest ze sklepu internetowego, a z1 od gregoria z tym że ma ona lekko obtartą anode na górnym goleniu co jak zapewniają nie pogorszy pracy, z tego co wiem to stała się pod czas transportu. Jeźdze FR. Co waszym zdaniem jest lepsze i co powinienem wybrać? Licze na obiektywne opinie.
: 31.01.2006 16:59:03
autor: piter krk
nie bierz drop ofa bo to kicha wiem bo sam mialem,lepiej z1 alew w takim stanie albo pike za to cene...
: 31.01.2006 17:03:23
autor: Sulring
Wez se pike za te cene. Bo oba te amorki co wymieniles nie blyszcza w tej kategorii cenowej.
: 31.01.2006 17:04:06
autor: Xxsin
Jeżeli chodzi o wytrzymałość to zdecydowanie z1frIII
O drop-offie było już obgadane i kilku osobom udało się go zepsuć :)
No i cena za niego jest zdecydowanie wygórowana. Ja bym wziął Z1FR.. napewno jest bardziej uniwersalny z racji, że jest jednopółką. Ciekawe jak jest ta anoda obtarta, ponieważ jeżeli jest mocno obtarta amor może sikać..
: 31.01.2006 17:14:36
autor: biko
Z tego co mówil gregorio to jest to lekkie obtarcie co wogóle nie wpływa na prace.A i cena z tego względu jest niższa.W razie czego mam gwarancje na normalnych zasadach.Pike jak dla mnie całkiem odpada bo ma za mało skoku musi być min.150mm.
: 31.01.2006 17:17:53
autor: piter krk
to wez jak cos 66 fajny amor,pozatym jak jest z1 sprzed 2005 to ma to kichowate mocowanie sztywnej oski ktore czesto sie urywa!!!
: 31.01.2006 17:24:59
autor: biko
A to najwarzniejsze na amora moge przeznaczyć góra 1200zł(i to musi być nowy).Bo jeszcze musze kupić piaste QR20. A ta Z1 jest z 2005 roku.
: 31.01.2006 17:28:31
autor: konex
biko Gdyby nie to obtarcie to nawet bym się nie zastanawiał i Z1... Będzie lepiej z gwarancją bo D.O.T to OEM.
: 31.01.2006 18:06:14
autor: Pedro 47
Sulring A Pike błyszczy? Pike jest spoko ale raczej w klimacie 4x bądź techniczny street do mordowania to pomyłka. W tym zestawieniu głupie Z1 go bije chociażby ilością połamanych podków na przestrzeni ilus lat (i tutaj nawet mozna stwierdzic ze booster tylko w golenich na zwykłą os puszczał). Korona peka to fakt (w niewielu egzemplarzach i zanim ujebie całą to troche trwa) Biko targaj Z1 choc ja osobiście pokusiłbym sie o DOT'a ale za mniej niz 1000zl.
: 31.01.2006 18:10:20
autor: Sulring
Heh 140mm za malo skou za malo do czego? Dawniej ludzie w dh mieli dwupolki 6 cm skoku i ise sicgali, a teraz co gory nam urosly i do ht musi byc 170mm?;/ A pike jest spoko w miare mocny ma spoko prace lepsza niz ssv. A nie sadze zeby ten koles go polamal. No ale coz nie jest jazzy bo nie ma naklejki bomber i ma caly 1 cm skoku mniej :( Wiec sie do ncizego nie nadaje, a szkoda :(
: 31.01.2006 18:28:18
autor: wojtek_dh
zle to ujoles Sulring nnie ma 1cm mniej ale 10mm mniej skoku(odrazu inaczej brzmi:|)w pelni sie z toba zgadzam ze pomiedzy z1 a pike nie odczuje wiekszej roznicy ale ten brak naklejki...;):|
: 31.01.2006 18:43:02
autor: Pedro 47
:)
: 31.01.2006 19:59:44
autor: biko
Widocznie źle mnie zrozumieliście - no tak nie napisałem o tym ani słowa! Do Pike'a ja nic nie mam i napewno jest to dobry amor chodz nie miałem przyjemności na nim jeździć. Mi chodzi o geometrie i z tąd min. 150mm. skoku, zalerzy mi na tym zeby rower był wyzszy.
Pedro47 Pike jest spoko ale raczej w klimacie 4x bądź techniczny street. Też Coś w tym jest.
: 31.01.2006 20:26:08
autor: konex
biko To prawda, przyznam Cie rację. Ja też swojego Pike-a sprzedawałem bo potrzebowałem do ramki wyższego amorka. Niby cm różnicy, ale Marzocchi mają wysunięte korony i trochę to inaczej wygląda w rowerze.
Realna wysokość amora z tym samym skokiem może być inna od odpowiednika.
Genialnym przykładem są 66 i 888 Marzocchi na 2005 rok.
Widziałem porównanie 888VF z Juniorem, śmiesznie to wygląda :P Nie mówiąc o lagach, tylko o wysokości samej.
: 31.01.2006 20:35:48
autor: Krzywy
ja bym szukal uzywki juniorka za 1000-1200. z1 ma kiepka prace ale ogolnie nie jest to zly amor. tylko 1200 za niego teraz to bym z ahuja waclawa nie dal. zwlaszcza lekko jebniety. dot nie bylby zly, ale jego to okolo 1000 - wiecej bym nie dal. a pike... niski, nawet fajny, raczej lepsza praca niz z1 ale to nie marcok.
trudno teraz wybrac optymalnego amorka ;) pomysl co dla Ciebuie najwezniejsze - wysokosc, naklejka, plynny sko, wytrzymalosc, czy co. i potem decyduj. ja bym bral juniorka, nawet uzywke
: 31.01.2006 20:45:04
autor: biko
A miało być obiektywnie
Sulring jak Ty możesz mówić ze z1 i drop of nie błyszczą w tej cenie i polecać pike, a Twoja Judy to już chyba zaśniedziała. Czemu sam pike nie kupiłeś jeździłeś choć na nim, pewnie jakiś kumpel Twojego kumpla ma i mówił ze dobry. Co? A tak poza tym to często odwiedzasz sex shop?
http://www.pinkbike.com/photo/?op=view&image=707551
: 31.01.2006 21:02:00
autor: Narwaniec
biko Ales Surlingowi pojechał :P. a Moze Boxxerek? widzialem po 1200 jeden w dobrym stanie na allegro ale niewiem czy dalej jest ta aukcja
: 31.01.2006 21:18:45
autor: biko
Nie jestem za bardzo przekonany do kupowania na allegro może korba, hamulec bo tam na pierwszy rzut oka widać co je boli ,a na budowie amortyzatora to nie znam się za dobrze to można powiedzieć że kupuję jak by w ciemno. I też liczy się dla mnie gwarancja i serwis w razie czego a allegro mi tego nie zagwarantuje tak jak sklep.
: 31.01.2006 21:20:13
autor: konex
biko Bóg Cie opuścił?? Nigdy się nie kupuje używanych kierownic ! Po kierownicy nic nie będziesz widział, a jebnie Ci w najmniej oczekiwanej chwili.