Legendarne rowery:)

stogi
Posty: 160
Rejestracja: 15.12.2005 14:32:00
Kontakt:

Legendarne rowery:)

Post autor: stogi »

W tym topicu będziemy sie wypowiadać na temat legendarnych rowerów z polski i ze świata, chodzi tutaj o rowery najczęściej używane,jak i marzeń,
Np..to już w polsce tradycja ,że każdy prawie zaczyna na dragu.
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

Pierwszy full - Dangerous Mike FREERIDE
Coilerdh
Posty: 653
Rejestracja: 02.06.2005 18:44:26
Lokalizacja: home sweet home
Kontakt:

Post autor: Coilerdh »

legendarne to giant atx i intense m1 . jak dla mnie ;)
sprzedam orzech Lazer ONE biały za 40 zeta, rozmiar L/XL stan idealny
Simek
Posty: 203
Rejestracja: 15.02.2005 18:40:06
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: Simek »

konex... pierwszym fulem jaki wypuścił Dangerous Mike był DH 1.0 (taki kwadratowy i ciężki klocek)
stogi
Posty: 160
Rejestracja: 15.12.2005 14:32:00
Kontakt:

Post autor: stogi »

dla mnie to stinky, jak patrzeć to na niej zaczęto ujeżdzać freeride, w 98 roku wypuścili stinky,ma już 8 lat i nie zapowiada sie żeby zakończyli jej produkcje,co tam jeszcze ,- v10,bullit,
wiele tego jest, o jeszcze big hit,,można tak wyliczać,ale temat który założyem wydaje mi sie fajny.
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

Simek pisze:konex... pierwszym fulem jaki wypuścił Dangerous Mike był DH 1.0 (taki kwadratowy i ciężki klocek)

Zgadza się, doskonale o tym wiem bo nawet miałem w posiadaniu kiedyś takowego kloca. Ale mi nie chodzi o pierwszą produkcje DM-a tylko nawiązując do wypowiedzi stogiego o ramach dla nowicjuszy (Drag) ja dodałem że często pierwszym fullem, na którym się zaczyna jazdę jest DM FR - Podróbka Bullita ,świetna jak na polskie realia.

Kolejno często przesiada się na przykład na Śmierdziela (Stinky) ;D
Colossus
Posty: 40
Rejestracja: 04.05.2005 01:09:53
Kontakt:

Post autor: Colossus »

Orange :) Jak dla mnie jedna z najpiekniejszych ram (223,224).
And even though I’ve come so far, I know I’ve got so far to go...
Simek
Posty: 203
Rejestracja: 15.02.2005 18:40:06
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: Simek »

konex pisze:Pierwszy full - Dangerous Mike FREERIDE
sory..to przecież oczywiste że nawiązałeś do wypowiedzi stogiego, ale ze mnie głupiec <lol>
Coilerdh
Posty: 653
Rejestracja: 02.06.2005 18:44:26
Lokalizacja: home sweet home
Kontakt:

Post autor: Coilerdh »

trzeba przyznac ze dm fr to chyba najbardziej udany polski full , kupując go nie trzeba myslec na czym bedzie sie jezdziło na nastepny sezon :) niech zobia tylko wersje z wiekszym skokiem ok 180mm i bedzie wypas :)
sprzedam orzech Lazer ONE biały za 40 zeta, rozmiar L/XL stan idealny
stogi
Posty: 160
Rejestracja: 15.12.2005 14:32:00
Kontakt:

Post autor: stogi »

dm fr 3.0...nie kupujcie tego, konex jeździsz na tym,i powinieneś zauważyć że zawieszenie jest do dupy. piszcie do www.spirtbikes.pl ,oni tam mają nową konstrukcje ze skokim 170mm,i podobno nie drogą(ok,2000zł) a ramy spirtbikes są udane,dla dm + za polską produkcje,- za prace zawieszenia
Simek
Posty: 203
Rejestracja: 15.02.2005 18:40:06
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: Simek »

Coilerdh pisze:trzeba przyznac ze dm fr to chyba najbardziej udany polski full , kupując go nie trzeba myslec na czym bedzie sie jezdziło na nastepny sezon :) niech zobia tylko wersje z wiekszym skokiem ok 180mm i bedzie wypas :)
faktycznie dm fr jest najbardziej udanym polskim fullem, ale z reszta twojej wypowiedzi się niezgodze :)
stogi
Posty: 160
Rejestracja: 15.12.2005 14:32:00
Kontakt:

Post autor: stogi »

w topicu nie chodzi tylko o polskie produkcje,,,,
a mam prośbe,,czy wogóle w necie można znaleźć foty starych bajów dh ,tych z 1990roku,albo wogóle pierwszą downhillówke
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

"kupując go nie trzeba myslec na czym bedzie sie jezdziło na nastepny sezon :)" - no w sumie tak, a nawet jeśłi pęknie na przykład w kiepskim punkcie przy mocowaniu dampera to myśle że bez problemu następuje wymiana na nową ramę (może nawet FR4.0), która już nie powinna pękać w tym miejscu.

Coilerdh Skok tylnego koła według danych producenta to od 110 do 205mm w FR3.0 więc już zadbano o to ;)
stogi
Posty: 160
Rejestracja: 15.12.2005 14:32:00
Kontakt:

Post autor: stogi »

http://www.pinkbike.com/photo/534808/

http://www.pinkbike.com/photo/66718/

http://www.pinkbike.com/photo/66718/



to mi sie udało znaleźć...dawajcie więcej fot ,z początków kolarstwa grawitacyjnego
konex
Posty: 5686
Rejestracja: 28.09.2005 20:02:23
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: konex »

http://www.pinkbike.com/photo/534808/ - ciekawy patent z napinaczem ;D
Coilerdh
Posty: 653
Rejestracja: 02.06.2005 18:44:26
Lokalizacja: home sweet home
Kontakt:

Post autor: Coilerdh »

konexteoretycznie tak ale z takim skokiem to ramka niezłe baty dostaje ;)
sprzedam orzech Lazer ONE biały za 40 zeta, rozmiar L/XL stan idealny
sck
Posty: 765
Rejestracja: 19.04.2004 07:35:26
Lokalizacja: zgierz
Kontakt:

Post autor: sck »

zapomnieliscie o dragstarze - ramie ktora zdualizowala polske!
_________________
szakal
Posty: 963
Rejestracja: 29.07.2004 11:36:21
Lokalizacja: Świebodzin
Kontakt:

Post autor: szakal »

Karpiel Armagedon i Apocalipse
http://miniurl.pl/12397
MaxDamageDA
Posty: 6082
Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: MaxDamageDA »

:D
www.street-roulette.pl | www.ovb.pl | www.rowerowy.com
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 3 gości