Strona 1 z 4
Legendarne rowery:)
: 02.03.2006 12:01:31
autor: stogi
W tym topicu będziemy sie wypowiadać na temat legendarnych rowerów z polski i ze świata, chodzi tutaj o rowery najczęściej używane,jak i marzeń,
Np..to już w polsce tradycja ,że każdy prawie zaczyna na dragu.
: 02.03.2006 12:10:21
autor: konex
Pierwszy full - Dangerous Mike FREERIDE
: 02.03.2006 12:14:05
autor: Coilerdh
legendarne to giant atx i intense m1 . jak dla mnie ;)
: 02.03.2006 12:19:34
autor: Simek
konex... pierwszym fulem jaki wypuścił Dangerous Mike był DH 1.0 (taki kwadratowy i ciężki klocek)
: 02.03.2006 12:20:27
autor: stogi
dla mnie to stinky, jak patrzeć to na niej zaczęto ujeżdzać freeride, w 98 roku wypuścili stinky,ma już 8 lat i nie zapowiada sie żeby zakończyli jej produkcje,co tam jeszcze ,- v10,bullit,
wiele tego jest, o jeszcze big hit,,można tak wyliczać,ale temat który założyem wydaje mi sie fajny.
: 02.03.2006 12:27:58
autor: konex
Simek pisze:konex... pierwszym fulem jaki wypuścił Dangerous Mike był DH 1.0 (taki kwadratowy i ciężki klocek)
Zgadza się, doskonale o tym wiem bo nawet miałem w posiadaniu kiedyś takowego kloca. Ale mi nie chodzi o pierwszą produkcje DM-a tylko nawiązując do wypowiedzi stogiego o ramach dla nowicjuszy (Drag) ja dodałem że często pierwszym fullem, na którym się zaczyna jazdę jest DM FR - Podróbka Bullita ,świetna jak na polskie realia.
Kolejno często przesiada się na przykład na Śmierdziela (Stinky) ;D
: 02.03.2006 12:34:41
autor: Colossus
Orange :) Jak dla mnie jedna z najpiekniejszych ram (223,224).
: 02.03.2006 12:38:28
autor: Simek
konex pisze:Pierwszy full - Dangerous Mike FREERIDE
sory..to przecież oczywiste że nawiązałeś do wypowiedzi stogiego, ale ze mnie głupiec <lol>
: 02.03.2006 12:40:50
autor: Coilerdh
trzeba przyznac ze dm fr to chyba najbardziej udany polski full , kupując go nie trzeba myslec na czym bedzie sie jezdziło na nastepny sezon :) niech zobia tylko wersje z wiekszym skokiem ok 180mm i bedzie wypas :)
: 02.03.2006 12:44:00
autor: stogi
dm fr 3.0...nie kupujcie tego, konex jeździsz na tym,i powinieneś zauważyć że zawieszenie jest do dupy. piszcie do
www.spirtbikes.pl ,oni tam mają nową konstrukcje ze skokim 170mm,i podobno nie drogą(ok,2000zł) a ramy spirtbikes są udane,dla dm + za polską produkcje,- za prace zawieszenia
: 02.03.2006 12:44:19
autor: Simek
Coilerdh pisze:trzeba przyznac ze dm fr to chyba najbardziej udany polski full , kupując go nie trzeba myslec na czym bedzie sie jezdziło na nastepny sezon :) niech zobia tylko wersje z wiekszym skokiem ok 180mm i bedzie wypas :)
faktycznie dm fr jest najbardziej udanym polskim fullem, ale z reszta twojej wypowiedzi się niezgodze :)
: 02.03.2006 12:45:58
autor: stogi
w topicu nie chodzi tylko o polskie produkcje,,,,
a mam prośbe,,czy wogóle w necie można znaleźć foty starych bajów dh ,tych z 1990roku,albo wogóle pierwszą downhillówke
: 02.03.2006 12:48:09
autor: konex
"kupując go nie trzeba myslec na czym bedzie sie jezdziło na nastepny sezon :)" - no w sumie tak, a nawet jeśłi pęknie na przykład w kiepskim punkcie przy mocowaniu dampera to myśle że bez problemu następuje wymiana na nową ramę (może nawet FR4.0), która już nie powinna pękać w tym miejscu.
Coilerdh Skok tylnego koła według danych producenta to od 110 do 205mm w FR3.0 więc już zadbano o to ;)
: 02.03.2006 12:54:40
autor: stogi
: 02.03.2006 12:56:52
autor: konex
: 02.03.2006 13:11:20
autor: Coilerdh
konexteoretycznie tak ale z takim skokiem to ramka niezłe baty dostaje ;)
: 02.03.2006 14:04:04
autor: sck
zapomnieliscie o dragstarze - ramie ktora zdualizowala polske!
: 02.03.2006 14:14:11
autor: szakal
Karpiel Armagedon i Apocalipse
: 02.03.2006 14:23:18
autor: MaxDamageDA
:D