Strona 1 z 1

Duro D TUNING!!!!!!!!

: 03.03.2006 23:35:22
autor: dymek
Jest tu ktos taki co bo przerobil doro d tak zeby mial kąpiel?? Jak jest ktos taki to piszcie bo chce sobie zrobic cos takiego a jeszcze nie chce sie z nim zegnac ;p

: 04.03.2006 00:31:29
autor: gzugzu
ja nie ale w moim polepszyłem prace i skrócilem go do 110mm i jeszcze go utne

: 04.03.2006 18:37:08
autor: RzemieN
gzugzu mozesz opisac conieco? jakies efekty ? chcialbym tez polepszyc prace w swoim i jak go skroce to bedzie sztywniejszy?

: 04.03.2006 18:41:48
autor: ble
dymeknooo z tego co wiem to duro ma kąpiel... zamknieta kapiel olejowa... ale ty chcesz zeby mial pewnie otwarta?

: 04.03.2006 20:42:07
autor: dymek
ble sam jestes zamknieta kąpiel olejowa <hahaha> to sie nazywa tłumik. Duro E owszem, ma kąpiel ale tylko w jednej goleni a ja chce sobie zrobic w dwoch i otwarte a nie "zamkniete" hahahah

: 04.03.2006 22:33:47
autor: gzugzu
RzemieN jeśli chcesz zeby byl sztywniejszy to dolej olej po prostu a po skroceniu w moim przypadku byl tak samo miekki (wczesniej tez go tunningowalem wyjalem opakse i przycialem elastomer) to po prostu dolej olej i rozkrec naprezenie wstepne

: 05.03.2006 12:39:19
autor: RzemieN
gzuzgu mi chodzi o sztywnosc boczna :)

: 05.03.2006 13:11:50
autor: ak47
zrobienie otwartej kąpieli w lewej ladze to żaden problem - wystarczy wykręcić dolną śrubę, posmarować podkładkę siliconem i zakręcić, a potem wlać od góry olej(trzeba potestować ile, ale u mnie weszło ponad 200ml,najlepiej wlewać po trochu i patrzeć czy przy dobiciu nie leci olej spod korka).
Kąpiel w prawej ladze to zupełnie inna bajka. Trzeba przewiercić dół tłumika, tzn zrobić ze 6 otworów wiertłem 1,5-2mm wokół tego, który już jest(tego przez który wchodzi "pałeczka"). Uprzedzam, że olej musi być rzadki, bo amor będzie zamulać. Bardziej sprawnym majsterkowiczom polecam zrobienie jak największej liczby otworów(np 8).
Kolejną sprawą jest czystość goleni górnych. Jeżeli jedziemy po błocie, to może się ono dostać na lagi, a przez to amor zdecydowanie wolniej chodzi. Dzisiaj zrobiłem u siebie super patent. Kupiłem 2 kondomy. Odciąłem końcówki. Amorka rozkręciłem i założylem na górne lagi te kondomy(tą obrączką wzmacniającą do dołu). następnie złożyłem amorka. Teraz należy tylko zdjąć sprężynki z uszczelniaczy, naciągnąć na dół kondomy i nasunąc z powrotem sprężynki. Na koniec wlewawy pod kondomki od góry po 2 ml oleju. Amor chodzi cudnie i jest "zabezpieczony" przed syfem

: 05.03.2006 16:26:49
autor: gzugzu
RzemieN no to raczej ze boczna napewno bedzie lepsza bo jednank te golenie gorne sa glebiej wsadzone w dolne co go usztywni też bocznie