Strona 1 z 1

hscv problem

: 05.03.2006 17:19:00
autor: ExIsT
witam mam z150fr i pare razy go dobilem
po czym dolalem mu oleju.
na drugi dzien znowu do zamknolem pare razy nie czuc roznicy co zrobic wiecej oleju dolac czy cos prosze o jakies rady pozdroo

: 05.03.2006 17:32:49
autor: andrut
jakie masz tam sprężyny?? i ile ważysz , to jest zasadnicze pytanie

: 05.03.2006 17:43:18
autor: kubawaldek
jak dolejesz oleju to nie powiniemm dobijac

: 05.03.2006 17:57:58
autor: yasiuuu
mialem podbny problem z z1 fr 2002... wzialem stara crossową kiere, pociąłem w 'plasterki' i podkładki grubosci ok. 0.5cm wpakowałem pod sprężyny (wczesniej trzeba rozebrać tłumiki) i amorek chodzi duzo twardziej:) - to jest najtańsza metoda...
droższa metoda to wlanie gęstszego (bardziej lepiącego się) oleju...
a najdroższa metoda to kupienie twardszych spżyn...;]

: 05.03.2006 18:03:05
autor: yasiuuu
hmm... zastanawiam sie czy możliwe, że na skutek niskich temperatur moglo cos się podziać z powietrzem w tym amorku... bo zdaje sie w on ma kompresje powietrzną... może się rozszczelnił czy coś przez niskie temp... widze po fotkach, ze smigasz po śniegu... więc chyba jest to możliwe...

: 05.03.2006 18:44:23
autor: Furmek
O ile dobrze czaje masz cos takiego: http://tiny.pl/mpd7 a wiec to cudo ma "New external air preload" - co znaczy sie ze mozesz go z zewnatrz dopompować (pompka do amorów) w manualu (dostepnym na www na stronie 50/58 (en)) jest informacjia ile mniej wiecej powinienes napompowac.

: 05.03.2006 19:19:28
autor: ExIsT
aha czyli jak go napompuje to kompresja bedzie silniejsza? hehe bo ja jezdzilem bez cisnienia moze dlatego a waze 65 kg sprezyny sa zolta i czerwona dolalem mu oleju po 4cm3 i bez roznicy ok dzieki za odp pozdro

: 05.03.2006 19:33:08
autor: groochas
a powiadał CI grucha "kup juniora" to TY swoje :P

: 06.03.2006 13:36:19
autor: ExIsT
:P:P:P:P junior mial byc ale utonol na morzu:P:P

: 06.03.2006 14:48:44
autor: Borek SC
Nie pompuj go! Zabijesz cala fajowa charakterystyke pracy-nawet przy minimalnym dopompowaniu straci masakrycznie na czulosci i plynnosci pracy. Ja tez mialem ten problem z 66R(hscv w prawej ladze ssvf w lewej), tez czasem dobijal i metoda prob i bledow dolewalem oleju az w koncu osiagnalem ideal-wykorzystuje duzo skoku juz przy srednich uderzeniach a przy mega dupnieciu ugnie sie o 169mm i nie dobije. Acha waze ok 75kg i mam seryjne niebieskie sprezyny jesli Ci to w czyms pomoze...