nowe trendy
nowe trendy
Jeszcze do niedawna uwazano ze dampery powietrzne znajda zastosowanie tylko w xc...no gora enduro.A tu prosze bardzo na jaka fotke natrafilem:
http://www.pinkbike.com/photo/774745/
http://www.pinkbike.com/photo/774747/
Postep panowie...postep
http://www.pinkbike.com/photo/774745/
http://www.pinkbike.com/photo/774747/
Postep panowie...postep
-
- Posty: 6082
- Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Jak widać to zawodniczy rower barela on to chyba wszystko zrobi żeby mniej rower ważył, zobaczcie na oponki ;) a tak btw to to ustawienie roweru ma tylko 180 skoku
BTW 2 ; patrzcie na rame koło siodła, widać zmiany porobili niezłe, nowy stab dx bedzie pewnie :D
BTW 2 ; patrzcie na rame koło siodła, widać zmiany porobili niezłe, nowy stab dx bedzie pewnie :D
sprzedam orzech Lazer ONE biały za 40 zeta, rozmiar L/XL stan idealny
kona chyba zatrudniła designerów z macro cash and carry :|
nie dość że od wiel lat niczego nowego nie wymyślili, to z roku na rok te rowery są brzydsze...
może i dobrze działają, dobrze opłacani zawodnicy zdobywają na nich wysokie miejsca na zawodach, ale rowery wyglądają jak dla mnnie tra-gicz-nie :|
btw, bardzo fajny dhx air ;)
nie dość że od wiel lat niczego nowego nie wymyślili, to z roku na rok te rowery są brzydsze...
może i dobrze działają, dobrze opłacani zawodnicy zdobywają na nich wysokie miejsca na zawodach, ale rowery wyglądają jak dla mnnie tra-gicz-nie :|
btw, bardzo fajny dhx air ;)
pozdro
frango
frango
MAx przyznaje racej kumpel ma screama i włądowanego tego powietrznego DHX-a no masakra cąły czas nazeka cos sie wali psuje w tum tłumiku nie daje rady przy jego jezdzie ,droperka , gapy takze SPREZYNA wymiata na całej lini bo nie ma to jak kawałek uginjacego sie preta pret z obojetnie jakiego materiału stal, tytan to nie AIR ehhehe !!!!!!!!!!!!!!!!
--==FLYING IS HARD LANDING IS HARDER==--
http://www.pinkbike.com/photo/1251300/
http://www.pinkbike.com/photo/1251300/
za niedługo będzą prosy juz mniejsze skoki ładowaći wogole...teraz nie liczy sie skok:D oni musza zapier*** jak najszybciej do mety...zauwazcie ze cosraz wiecej prosów zakłada powietrzne tłumiki i odchudza jak niewiem rowery...jestem ciekaw jakie pomysły wyjdą za rok albo 2...a nam...amatorom...pozostaje sprężyna...bardziej uniwersalna, mniej psująca sie i wogole:D pozdro:P
LoL
http://tiny.pl/tsb2 <= JumP
http://tiny.pl/t6cd
http://tiny.pl/tsb8 <= BikE
http://tiny.pl/tsb2 <= JumP
http://tiny.pl/t6cd
http://tiny.pl/tsb8 <= BikE
Jak wyzej...dla prosa jak najbardziej bo co takiego Barela obchodzi ze rower sie roz....li po jednym wyscigu, dla niego jest wazne zeby urwac pare sekund. Na szczescie my normalni/rozumni ludzie mamy do wyboru cala mase sprezynowcow i jest gitara.
A tak btw, to wyobrazam sobie jak taki rowerek jak ta Kona musi zasuwac na trasie zawodow. Toć to jak F1 dopracowane w kazdym szczegole pod kątem wygrywania
A tak btw, to wyobrazam sobie jak taki rowerek jak ta Kona musi zasuwac na trasie zawodow. Toć to jak F1 dopracowane w kazdym szczegole pod kątem wygrywania
http://boreksc.pinkbike.com/album/old-photos/
gg:1310266
gg:1310266
A tak wogule to niejest rower BArela. Kona Wypuściła replkie Rowerku Barela :D tak dla szpanu z jego imieniem he.Jego rower jest caly srebrny.
A co do Dampera to z wyglądu dziwnie :P o pracy zawiechy i wytrxzymałosci nic niepowiem bo niejeździłem i nieslyszałem wiec to tyle.
A co do Dampera to z wyglądu dziwnie :P o pracy zawiechy i wytrxzymałosci nic niepowiem bo niejeździłem i nieslyszałem wiec to tyle.
http://www.pinkbike.com/photo/674223/ moze jeszcze kiedys wsiade na ciebie...
-
- Posty: 3577
- Rejestracja: 19.04.2004 13:31:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Moim zdaniem głupotą jest na siłę odchudzanie roweru... Oczywiście zawodnikom to lotto, ale dla "zwykłych śmiertelników" takie wynalazki nie są przynajmniej narazie warte uwagi.. no chyba, że kogoś stać na takie bajery ;] Największa mankamentem jest to, że rozszczelni się taki damper i już do domu nie dojedziemy, a w zwykłym sprężynowcu, zawsze sprężyna trzyma :D
Wszystko zależy do jakich zastosowań ma być ten damper. Dla mnie prawie pół kilo różnicy między sprężynowcem a powietrznym to bardzo dużo, bo zwykle nie korzystam z wyciągów. Jeżdżę enduro/fr. Nigdy nie miałem problemów z rozszczelnieniem, trzeba tylko dbać o prawidłowy serwis. Do DH wiadomo że spręzyna jest pewniejsza, chociaż niektórzy i tak używają powietrznych damperów. Gdybym jeździł DH, to też wolałbym sprężynę.
Bez powietrza w damperze da sie dojechać do domu, oczywiście bez żadnych akrobacji - w środku jest gumowy odbój.
Bez powietrza w damperze da sie dojechać do domu, oczywiście bez żadnych akrobacji - w środku jest gumowy odbój.
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 09.06.2004 22:51:01
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość