tarcza
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 04.05.2004 09:40:22
- Kontakt:
tarcza
Cześć. Szukam tarczówki na tył przy budrzecie do 550. Hydraulik oczywiśie. Za mniejwięcej tyle można skompletować takie kombo 525 + adapter + tarcza 203mm. Czekam na inne propozycje. Zastosowanie to enduro , dual, hardcore na błocie ;) , dirt, street. Do sztywniaka. I czy sądzicie ze tarcza 203 to dobry pomysł na tył? Bo się boję że po jednej glebie to będzie po niej, tzn 160 mniej wystaje poza obrys ramy. Pzdrawiam
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 19.04.2004 07:07:41
- Lokalizacja: skądinąd lub z kątowni (Gdańsk)
- Kontakt:
203 na tył to za dużo, spokojnie wystarczy ci 160. Nie tylko "mniej wystaje poza obrys ramy", ale też jej siła jak na tył będzie wystarczajaca.
Inne propozycje: Grimeca S8 lub S12 (http://www.rowerowy.com/index.php?stron ... &sekcja=62), może Avid (nie hydraulik, ale jest super i może bedzie ci pasować) (http://www.rowerowy.com/index.php?strona=pokaz&id=7)
Inne propozycje: Grimeca S8 lub S12 (http://www.rowerowy.com/index.php?stron ... &sekcja=62), może Avid (nie hydraulik, ale jest super i może bedzie ci pasować) (http://www.rowerowy.com/index.php?strona=pokaz&id=7)
Going down fast...
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 04.05.2004 09:40:22
- Kontakt:
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 04.05.2004 09:40:22
- Kontakt:
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 04.05.2004 09:40:22
- Kontakt:
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 04.05.2004 09:40:22
- Kontakt:
Mam Avida na przodzie. Siła jest naprawdę ogromna. Na początku miałem tarczę 160 i bez problemu jednym palcem blokowałem koło. Tydzień temu wymieniłem na 203. Teraz jest już wogóle bomba. Działa idealnie niezależnie od nagrzania i pogody. Co do klocków to jeden dociska a drugi ustawia się pokrętłem jak najbliżej od tarczy. Na początku torchę ociera a potem jest idealnie. Mogę Ci go polecić z czystym sumieniem. Dużo lepszy od Magury Louis
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 04.05.2004 09:40:22
- Kontakt:
Okey dzięki. Przy czym to ma byc na tył. A mocno łapie i błokuje koło fałka która mam teraz, mi chodziło o skutecznosć hamowania (i drogę na której rowerek się zatrzyma), moc jest tu ważna ale ważniejsza jest możliwość jej kontrolowania.
Co do magnesu to podobno zeszłorocze modele mają coś takiego.
A jak to jest z klamką do avida? W sporej części to jak hamulec działa wynika właśnie z kalmki. Czy będzie ok klamka deore, czy żeby to hamowało dobrze to musze wydać 200 na avidowską?
Co do magnesu to podobno zeszłorocze modele mają coś takiego.
A jak to jest z klamką do avida? W sporej części to jak hamulec działa wynika właśnie z kalmki. Czy będzie ok klamka deore, czy żeby to hamowało dobrze to musze wydać 200 na avidowską?
Weź Grimecke. Super hampel za super kasę. Wiem bo mam a nie usłyszałem od kogoś. Jest super. najlepiej brać ze strony www.rowerowy.com
pozdro
pozdro
eeeeee.....rower...
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 04.05.2004 09:40:22
- Kontakt:
Ja mam ten hampel od roku... Była masa dzwonów, lotów przez kiere itp. I klamka nawet nie ma minimalnego luzu. Zacisk i tarcza w deszcz spisująsie też super a w zimie też pomykałem i było super:))) Poprostu hampel godny polecenia. U mnie mają go prawie wszyscy hydraulicy:P i nikomu nic się nie sypie i nie psuje:)
pozdro
pozdro
eeeeee.....rower...
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 19.04.2004 07:07:41
- Lokalizacja: skądinąd lub z kątowni (Gdańsk)
- Kontakt:
O grimecach to sie dużo mówi że sie sypią, że zbiorniczki odpadają (S12), że to, że tamto. A jak pogadasz z kimś kto ma wiekszą styczność z tymi hamplami (ja duzo dowiedziałem sie od kolesi z www.rowerowy.com) to wychodzi że nie ma z nimi problemów (może taka zła opinia jest na podstawie jakis straszych modeli??). Jedyne na co naprawdę musisz uważać to urwanie przewodu. Tyczy sie to raczej przedniego hamulca z jednopółkowym amorem do pary, ale tak niestety juz jest.
Jeden z argumentów za wyborem S12 były opinie o tym hamulcu na http://www.mtbr.com. Tam grimeca ma lepsze oceny niż np hayesy.
A co do Avida. Tam klocki ustawia sie tak, że ten nieruchomy jest blizej tarczy. Można bardzo dokładnie wyregulować tą odległość. Jak hamujesz to ruchomy klocek dociska tarcze do nieruchomego. Tarcza "wykrzywia" się odrobinę (tak 1mm góra) i tyle. Ogólnie Avid zaskakuje, jak na mechanika to spisuje sie znakomicie. Z opini użytkowików wynika, że razem z Full Metal Jacket (specjalna linka i pancerz do tego hamulca, niestety droga), jeszcze podnosi sie wydajność Avida i daje mu bardziej "hydrauliczne" możliwości, cokolwiek by to miało znaczyć.
Jeden z argumentów za wyborem S12 były opinie o tym hamulcu na http://www.mtbr.com. Tam grimeca ma lepsze oceny niż np hayesy.
A co do Avida. Tam klocki ustawia sie tak, że ten nieruchomy jest blizej tarczy. Można bardzo dokładnie wyregulować tą odległość. Jak hamujesz to ruchomy klocek dociska tarcze do nieruchomego. Tarcza "wykrzywia" się odrobinę (tak 1mm góra) i tyle. Ogólnie Avid zaskakuje, jak na mechanika to spisuje sie znakomicie. Z opini użytkowików wynika, że razem z Full Metal Jacket (specjalna linka i pancerz do tego hamulca, niestety droga), jeszcze podnosi sie wydajność Avida i daje mu bardziej "hydrauliczne" możliwości, cokolwiek by to miało znaczyć.
Going down fast...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość