Strona 1 z 2
double track zwykly a spawany ?
: 06.04.2006 07:49:37
autor: maxxis24
czy wersja double tracka spawana jest duzo lepsza od wersji zwyklej?
: 06.04.2006 08:18:51
autor: wookie85
byloooo
: 06.04.2006 08:56:33
autor: Kamilek
spawana sie nie rozejdzie na łączeniu ;)
: 06.04.2006 19:49:54
autor: jacecko
Spawana lepsza, ale sadze ze wielu ludzi jezdzi na zwyklej...
: 06.04.2006 19:56:35
autor: lizzard king
teoretycznie NIE
bo przy spawie jest material zmeczony bardziej niz gdzie indziej i TEORETYCZNIE moze walnac.
wiec to zalezy
: 06.04.2006 20:23:19
autor: LinksFR
tylko ze spawanie od "spawania" rozni sie tym zeby robic to w jak najlepszych warunkach = jak najmniej oslabic material
: 06.04.2006 21:15:33
autor: konex
Zwykły rozejdzie się na łączeniu...a spawany pęknie ;P
: 06.04.2006 21:16:00
autor: freeride123
ogulnie nie oplaca sie wedlug mnie kumplowi duble track zaczol pekac w 12 miejscach po 2 miesiacach katowania i to nie przy laczeniu tylko przy wentylu byla najwieksze pekniecie wedlug mnie to wlasnie miejsce z wentylem jest oslabione i nie kupuj spawanego po co przepalacac
: 06.04.2006 21:37:18
autor: Ludu
lizzard king pisze:teoretycznie NIE
bo przy spawie jest material zmeczony bardziej niz gdzie indziej i TEORETYCZNIE moze walnac.
wiec to zalezy
spaw ma wieksza wytrzymalosc niz cala obrecz wiec ne peknie i material nie ejst zmeczony tylko oslabiony wysoka temperatura wiec jak ma pekac to nie na spawie tylko obok niego jakies taki 5mm do 1cm cos te okolice na 1000% tak bedize a na spawie nie peknie w zyciu
: 06.04.2006 22:10:19
autor: GunloK__
freeride123 mi pekla w 26 miejscach i sie nei chwale.
yyy wspominalem, ze tej obreczy nawet nie mam ?
daj foty, bo watpie, ze ktos uwierzy w te 12 pekniec.
: 06.04.2006 22:12:15
autor: KIEŁ16
konex zgadzam sie :)
: 06.04.2006 22:22:35
autor: kali
Ludu pisze:
spaw ma wieksza wytrzymalosc niz cala obrecz wiec ne peknie i material nie ejst zmeczony tylko oslabiony wysoka temperatura wiec jak ma pekac to nie na spawie tylko obok niego jakies taki 5mm do 1cm cos te okolice na 1000% tak bedize a na spawie nie peknie w zyciu
Byćmoże pękłoby, gdyby te obręcze spawał pan Mieciu w swoim garażu. Po spawaniu aluminium poddaje się odprężaniu (wyżarzaniu w odpowiednim piecu aby zlikwidować naprężenia powstałe podczas spawania). Jeśli ta obręcz pęknie, to nie od tego, że była spawana, ale co najwyżej od zmęczenia materiału.
A jeśli chodzi o wersję zwykłą, to w prawdzie nigdy nie miałem Douhletrack'a, miałem za to Rhino Light, która teoretycznie jest dużo słabsza, a mimo to rozeszła się na łączeniu dopiero po czterech latach jazdy...
: 06.04.2006 22:27:05
autor: Ludu
tak czesciowo masz racje widac ze troche sie znasz ale chyba wiesz ze podczas spawania wlansie miejsca obok spawania sa najslabrze a wyzazanie owszem daje duzo ale gporzej jak sie temp troche zmieni (przypadkk 1 na miloion) z drugirej strony wyzazanie moze troche oslabnic material fakt ze nie kolosalnie ale w pewnym stopniu wiec mozna dyskutowac na ten temat bez konca kytora obrecz mocniejsza spawana czy laczona... sa plusy i minusy po obydoch stronach...
: 06.04.2006 22:36:54
autor: kali
Ludu ja się nie znam, powtarzam tylko to, co gdzieś usłyszałem lub przeczytałem. Pewnie masz rację.
Jak dla mnie wszystko jedno, czy spawana, czy nie. Jak już napisałem miałem niespawanego Rhino, a właściwie dwie, z czego poległa dopiero jedna, drugą wciąż mam na przodzie (to już 5 lub 6 rok tej obręczy).
: 07.04.2006 04:30:59
autor: kolanko20
spawana jest mocniejsza obrecza
: 07.04.2006 06:23:32
autor: gUtEk
czyli kurde co ? nie spawana sie szybko rozwali?
: 07.04.2006 07:19:35
autor: Krzywy
gUtEk nie :) chyba ze jedzisz bez opony albo jestes erenes :p
: 07.04.2006 14:35:21
autor: erenes
mi sie nie rozwala. nie spawana. jest good. zjajowaciłem jedna, peka w jednym miejscu a nie rozłazi sie wcale.
: 07.04.2006 14:40:31
autor: dhcyc
Dt ogólnie jest mocny, ale właśnie nie koniecznie miejsce łączenia jest najsłabszym. Mój z tyłu wgniótł się się w dwóch miejscach, tak że pomiędzy nimi powstała gula i było to właśnie w miejscu wentylka. A łączenie dalej pozostało nienaruszone...