Obroty 180* a uszkodzenia roweru
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 02.02.2006 22:26:02
- Lokalizacja: Elblag
- Kontakt:
Obroty 180* a uszkodzenia roweru
Witam. Chcialem pokombinowac troche 180-tki ale w paru miejscach spotkalem sie z opinia ze mozna przy tym powaznie uszkodzic rower. Ponoc pekaja oski bostery a nawet ramy. Czy to prawda ze nauka tego triku moze skonczyc sie wlasnie w taki sposob ? Jesli tak to jak trenowac zeby nic nie zepsuc ?
PS. Przyznam sie ze nie szukalem na forum
PS2. Z gory dzieki za pomoc
PS. Przyznam sie ze nie szukalem na forum
PS2. Z gory dzieki za pomoc
E.F.R. Elbląg
Street
Street
-
- Posty: 3826
- Rejestracja: 13.12.2004 21:47:52
- Kontakt:
nigdy nie laduj na przednie kolo gdy dokrecisz 180!! :D:D ... najlepiej ucz sie tego triku na jakies chopce... jak znajdziesz np jakas gorke 1,3 metrowa...i zrob z niej profil podobny do chopy dirtowej lecz zeby niebylo ostre wybicie... przed wyskokiem robisz jakby mała "S"(czyt. eske :D) ... i krecisz najpierw glowa potem tlowiem i calym rowerem :)) ... i ucz sie na plaskich ladowaniach :P... a dopiero potem najlepiej sie uczyc z bh na plaskim
PS. nigdy sie nie wybijaj z duza predkoscia bo niezdolasz zrobic fejki z odwijka
narazie
PS. nigdy sie nie wybijaj z duza predkoscia bo niezdolasz zrobic fejki z odwijka
narazie
grzegorz88przy wszystkim cos moze sie zepsuc:)
co do samej nauki to jezeli chodzi o 180 z 2 kol to ucz sie na podjezdzie, znajdz sobie nie za stromy podjazd i rob coraz wezszy najazd az z czasem zaczniesz najezdzac prosto i zjezdzac prosto wykonujac pelne 180, potem tylko zacznij zmniejszac kat podjazdu na coraz mniejszy az zaczniesz robic na plaskim, pamietaj ze bardzo wazne jest to aby glowa byla skrecona w strone w ktora krecisz 180, to jest bardzo wazne:)
nie przeraz sie bolem plecow czy rak bo to jest jak najbardziej normalne:)
RamziTwoj sposob jest tez spoko ale mysle ze nie az tak dobry zeby od tego zaczynac :D
co do samej nauki to jezeli chodzi o 180 z 2 kol to ucz sie na podjezdzie, znajdz sobie nie za stromy podjazd i rob coraz wezszy najazd az z czasem zaczniesz najezdzac prosto i zjezdzac prosto wykonujac pelne 180, potem tylko zacznij zmniejszac kat podjazdu na coraz mniejszy az zaczniesz robic na plaskim, pamietaj ze bardzo wazne jest to aby glowa byla skrecona w strone w ktora krecisz 180, to jest bardzo wazne:)
nie przeraz sie bolem plecow czy rak bo to jest jak najbardziej normalne:)
RamziTwoj sposob jest tez spoko ale mysle ze nie az tak dobry zeby od tego zaczynac :D
To życie i tak Cie opuści chłopak, więc odetchnij.. i tylko je kochaj:)
-
- Posty: 185
- Rejestracja: 09.07.2005 05:50:11
- Lokalizacja: TURBO
- Kontakt:
stary najpierw naucz sie podskakiwac z miejsca i robic lekki obrot potem coraz bardziej i jak bedziesz robil wiecej niz 90 stopni to zacznij powoli jechac tak z 15-20km/h a potem jak juz bedziesz umial robic 180 to sie rozpedz bardziej. Ja sie na dragu z duro nauczylem i nic mi nie peklo wiec ty tez dasz rade.
[S] [b]DHX 5.0 241mm stan bdb[/b]
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
5th Elemen 241mm stan bdb
gg: 9422645
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 02.02.2006 22:26:02
- Lokalizacja: Elblag
- Kontakt:
ja cwiczylem 180 i........ no coment... przednie kolo juz nieistnieje mialem dm24 dtki i deore 515.... obrecz nie do wycentrowania<chaczyla o buster rajfka :P> z piasty mielone... powyginane , pokrzywione i przestawione bierznie łożysk. oska szczeliła na 3 czesci a w konusach zrobiły sie dziury :D.. ja proponuje do nauki jakies kolko na oske 10mm skrecanom <marketowe kola> jak skrzywisz to dajesz z buta i cwiczysz dalej :D a jak sie cos spiepszy to niemasz czego zalowac :P
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości