Strona 1 z 1
czarne golenie w amorku - sposób
: 25.04.2006 21:25:11
autor: michalek6000
witam, mam duro D no i oczywiscie golenie robia sie szare kolega ma stance'a blunta i tez golenie robia sie szare macie na to jakis sposób?? ja osobiscie smaruje goleni przed jazda ale nie zawsze mi sie chce :D odpisujcie...
: 25.04.2006 21:35:14
autor: Krakus_dh
Smarujesz teflonem w śpraju raz-dwa razy na tydzień i to wystarczy...praca ruwnież powinna się poprawić:)
pzodro
: 25.04.2006 22:08:44
autor: Paul
Ja mam Stance'a Blunta i mój to najmniej starty na goleniach amor jaki widziałem (z Manitów) poprostu trzeba utrzymywac golenie w czystości, przecierać piasek bo to on ściera najwięcej anody i zapodawać coś na golenie (ja uzywam spray siliconowy do uszczelek) działa super jak na Stance'a - w porównaniu z tymi nie czyszczonym o niieeebo lepiej.
: 25.04.2006 22:12:36
autor: Amator DH
Polecam cieńką warstwe smaru teflonowego(w motoryzacyjnym do kupienia).Do niego piasek się nie lepi i wypiera wodę.Jak nie posmarowałem to sie przekonałem-gorsza praca i uszczelki piszczą.
: 25.04.2006 23:01:37
autor: lankru
ja kiedys jak mialem duracza to zawsze przed jazda pryskalem na glenie olejem, praca sie poprawiala a wytartej anody nie mialem okazji widziec:D
: 26.04.2006 13:21:02
autor: Michal_KRK
Smarój Brunoxem przed każda jazdą :D Duracz będzie lepiej chodził a anodyzowanie nie będzie sie ścierać. Pzd. :D
: 26.04.2006 18:46:12
autor: FR-SHOP
masslem
: 26.04.2006 20:17:23
autor: johnny31
Na 100% nie pozbedziesz sie tego procesu scierania...co najwyzej mozesz go troche opoznic i minimalnie pop. prace amora ale anoda zawsze sie bedzie scierac :)
: 26.04.2006 20:37:46
autor: biko
co to za jazda jak to przed kazdym wyjazdem trzeba smarowac, a po powrocie czyscić...?
: 26.04.2006 21:10:33
autor: Amator DH
Taka,że w czasie jazdy o nic się nie martwisz...
: 27.04.2006 07:23:32
autor: Schodek
....polecam jeszcze neopreny na golenie.....skutecznie chronią porzed brudem.....i nie pieprzyć że ścierają golenie.....mam takie od 3 sezonów.....i wiem jak wygląda w środku amor po sezonie bez neoprenów i z nimi....
....smarowanie silikonem poprawia tarcie goleni....ale nie chroni od brudu...
samo odbarwianie się nie wpływa znacząco na pracę....
..dbaj o rower ...i czyśc go regularnie..
: 27.04.2006 08:19:40
autor: michalek6000
dzieki chyba kupie ten teflon ale ile to kosztuje? nie orientujecie sie?? z gory dzieki
: 27.04.2006 10:13:06
autor: Amator DH
michalek6000 Ja już na tym forum polecałem kilka razy i zdania nie zmienie: Smar Plastyczny Do Łańcuchów MOTOR-LIFE 7 firmy Plastmal.Nie sugerować się nazwą.Ludzie go stosują też do motocykli.
To jest smar TEFLONOWY i naprawdę zmniejsza tarcie,nie jak jakieś tam oliwki co wysychają po godzinie.Plastikowy pojemnik z wyciskaczem kosztuje ok.8 zł. tylko w motoryzacyjnym.
Przed smarowaniem zawsze wyczyść golenie-tak jak wielu z doświadczenia pisze-to zapewnia dłuższe życie...
Ja stosuje smary teflonowe od kilkunastu lat.