Strona 1 z 1

sklepy rowerowe

: 31.05.2006 07:39:08
autor: Daniel
Witejcie często krytykujecie różne sklepy rowerowe, zapewne w większości przypadków macie racje, ale uwierzcie czasem ręce opadają, mnie osobiście osłabia to, że 90% klientów nie podpisuje się pod e-mailami i trudno jest sprawdzić kto w jakiej sprawie pisze (szczególnie gdy ktoś używa do korespndencji 2-3 adresów). Piękne sa takie maile: "jak tam moje koło" i nic więcej, powtarzam piękne. PROSZĘ PODPISUJCIE SIĘ POD KORESPONDENCJĄ !!!

Ale mam dla Was coś pięknego oto treść korespondencji z klientem:
klient:
witam. mam pytanie - czy gwarancja ramy dotyczy rozniez haku bo slyszalem ze powinniscie mi wymienic zlamany hak na nowy - czy to prawda? jesli tak to co musze zrobic? z gory thx za odpowiedz


rowerowy.com
Hak w ramach aluminiowych celowo jest dokręcany, ponieważ aluminium ma to do siebie, że pęka i lepiej jest wymienić sam hak za 35 zł niż całą ramę (w ramach Cr-mo jest możliwść prostowania). Hak nie pęka sam z siebie,najcześciej dzieje się to podczas przewrotki, czasem podczas skoku (szczególnie gdy jest zamontowany zbyt długi łańcuch). Pękajacy hak to usterka mechaniczna taka jak przebicie dętki, czyli reklamacja jest niezasadna, której dystrybutor na 100% nie uzna.

klient:
Ale wszyscy mowia ze powinniscie go wymienic na nowy ?!

rowerowy.com
Napisałem tak jak uważam, ale skoro "wszyscy" mówią inaczej, proponuję abyś zadzwonił do firmy, która rozpatruje reklamcje czyli Duncon distrib. Możesz oczywiście reklamować towar zgodnie z naszym regulaminem, przypominam, że w przypadku odrzucenia reklamacji będziesz zmuszony ponieść koszty transportu.


klient:
W takim razie zaluje ze kupowalem u was, a nie w jakims normalnym, szanujacym sie sklepie

rowerowy.com
Przykro mi, że tak nas odbierasz, ale nie możemy pokrywać kosztów uszkodzeń mechanicznych, wiem że tak jest wygodniej dla klienta ale wedle takiego podejścia powinniśmy wymieniać przebite dętki i starte opony. Idź do jakiegokolwiek sklepu i spytaj czy uznaliby Ci coś takiego.

: 31.05.2006 08:09:47
autor: cyc
Jestem przekonany że to byl użytkownik tego forum.

: 31.05.2006 08:48:04
autor: KFP_Wwa
cyc pisze:Jestem przekonany że to byl użytkownik tego forum.
hahaha! zapewne :)

Danielu nie ma co sie przejmowac takimi ludzmi, w ogole powinien sie cieszyc ze mu odpisaliscie na tak glupie pytanie (bo on uwaza ze powinniscie mu wymienic hak, bo koledzy tak powiedzieli) :D smieszny koles z tego klienta

niedlugo beda ludzie pytac czy uznacie reklamacje bo naklejka jest krzywo na ramie naklejona :D

: 31.05.2006 09:19:40
autor: GÓRNIK
Co ci ludzie sobie myślą :|

a przykład z ścieraniem opony i przebijaniem dętki bardzo mi się podoba ;]

: 01.06.2006 07:05:22
autor: Lisek-Tm
to tak jakby iść do sklepu, kupić chipsy, przyjść puźniej i reklamować że juz się skończyły.

: 01.06.2006 09:53:16
autor: wookie85
Daniel wez pod uwage ze masa dzieciakow kupuje czesci przez net i obca im jest wiedza jak sie zachowac i jak np. powinni reklamowac towar badz uzyskac od was info :)

Fakt ze niektorzy klienci to pierdoly itd ale mysle ze i tak ogrom takich maili to od np. 13 latkow ;]

: 01.06.2006 22:28:53
autor: Daniel
wookie85 wiem to, podałem to tak abyśmy się wszyscy pośmiali, a także w tym celu, aby prosić naszych klientów o podpisywanie się pod korespondencją (nie tylko korespondując z nami).