Strona 1 z 1
5th elemen
: 01.06.2006 17:24:02
autor: Style
witam
prosze napiszcie mi ile i jakie regulacje ma damper 5th element ?
czy jest cos co lubi sie w nim czesto psuc ?
czy wogule jest to dobry damper czy polecacie cos lepszego ??
: 01.06.2006 20:37:50
autor: ACextreme
ma wszystkie mozliwe regulacje
nie lubi sie psuc
uwazam jak wielu innych ze lepszego dampera nie ma chyba
: 01.06.2006 20:47:52
autor: Skylinegtr
ACextreme pisze:ma wszystkie mozliwe regulacje
nie lubi sie psuc
uwazam jak wielu innych ze lepszego dampera nie ma chyba
prócz swingera ofcoz :D..bo te dampery to to samo...apropo..nie kazdy wie ale są 3 modele 5th'a...u nas wlasciwie spotyka sie tylko najwyższy model
: 01.06.2006 20:58:56
autor: MaxDamageDA
Jak dla mnie to wlasnie czesto padaja i ciekna, za to jak sie je dobrze wyreguluje to nawet fajnie dzialaja nio i daja mozliwosc dostosowania bardzo dokladnie kazdego aspektu skoku
Oczywiscie najlepszy jest avalanche dhs, pozniej stratos el jefe
Z seryjnych tlumikow ludzie bardzo dobrze wypowiadaja sie o dhx'ach
W stanach wielu ludzi marzy teraz o double barrelu ale kosztuje tyle co avy, a co avy to avy...
: 01.06.2006 21:17:45
autor: pepikDH^
http://www.santacruz-pl.com/?co=oferta&dz=5th tu masz więcej technicznych info,damper ten lubi pociec zwłaszcza spod rg.tłumienia powrotu,można go ustawić pod każdą trasę i styl jazdy jest to typowo zawodniczy sprzęcik:)ale serwis troche drogi:(
: 01.06.2006 21:36:46
autor: Borek SC
Pierdu pierdu... nie wiem gdzie one sie tak psuja i ciekna. Znam 2 egzemplarze 3 letnie + mój 2 letni i nie dzieje sie nic. Własnie wrócił z serwisu z tzw "przegładu rocznego" ktory powinien byc zrobiony po roku ale..ale nie byl bo raz ze nie bylo potrzeby a dwa ze kosztuje 230zeta wiec nie w kij pierdział. Ani moj ani te 2 kumpli przez ten czas nie puscily ani grama oleju, nic nie stukalo pukalo, regulacje dzialaja jak dzialaly slowem zajebiscie. Jak juz człowiek ogarnie te wszystkie regulacje-
1. tlumienie powrotu
2. tlumienie kompresji poczatku skoku
3. tlumienie kompresji konca skoku
4. objetosc komory powietrznej(platforma cv/t)
5. cisnienie komory powietrznej
to mozna go ustawic pod kazdy styl jazdy i rodzaj trasy jak samochod WRC
: 04.06.2006 17:46:25
autor: Skylinegtr
[quote="Borek SC"]Pierdu pierdu... nie wiem gdzie one sie tak psuja i ciekna.
ciekną ciekną...z regulacji powrotu nie ale bardziej kompresji..to samo ma swinger...ale jak w górach sie nie jeździ to nie zauważysz..swoją drogą i tak trzeba olej przynajmniej raz na rok zmieniac, raz że syf, dwa że przepracowany, trzy że minimalnie zawsze musi tlok smarowac i ubywa go (mikroskopijne ilosci ale jednak)
: 04.06.2006 18:10:05
autor: pepikDH^
Skylinegtrspod reg.tł.powrotu też bo sam tak miałem i mój znajomy też:P ale możliwe że spowodowane to było dłuższą przerwą w serwisie niż 1 rok;)
(przegl.serwisowy w crazy crank uwzgędnia wymiane wszystkich uszczelek.wymiane oleju,czyszczenie tłoka i 24godz.probę szczelności ciśnienia w cenie230-250 dla sprzetu zakupionego w C.C.)