Strona 1 z 2

NIE UZNALI GWARY PIKA 426 POMOCY

: 01.07.2006 13:46:11
autor: FR-SHOP
Witam mam takie pytanie mam rock shox pika 426 i pękł na bosterze . Amortyzator był kupiony na allegro jako nowy z gwarancjom ze wszystkim . Po 2 miesiącach użytkowania pękł odesłałem go na gwarę ale nie uznali napisali mi tak : Pękniecie nie podlega naprawie gwarancyjnej. Proszę o zwrócenie się do przedstawiciela ROCK SHOK ( jeszcze źle napisali !!!!!!!) Polska w celu naprawy lub wymiany odpłatnej , Co mam w takiej sytuacji zrobić mam jakieś podstawy do otrzymania bezpłatnej naprawy wymiany ??Szukałem na necie ale nic sensownego nie znalazłem proszę o odp Pozdrawiam.

: 01.07.2006 13:51:07
autor: eschen
no co sie dziwisz, przeciez bylo pisane ze jest to amor OEM, i oficjalny dystrybutor nie bedzie brał za nie odpowiedzialnosci, czyli sprawdza sie tanio nie zawsze znaczy TANIO, tylko ci wspolczuc, czemu nie zyjemy w irlandi albo angli

: 01.07.2006 13:54:04
autor: FR-SHOP
ale czyt maja prawo nie uznac mi moge sie gdzieś zgłosić do praw konsumenta albo coś a na stronie harfy ten amorek jest sprzedawany i to nie jest 409 montowany w rowerachy firmy kross

: 01.07.2006 14:01:00
autor: Grzesiu
eschen włąsnie to ejst 426 jest on sprzedawany detalicznie przez RS...

: 01.07.2006 14:05:34
autor: piotrex
masz pisemna gwarancje na niego i dowod zakupu?

: 01.07.2006 14:08:04
autor: Action
niech napiszą dlaczego nie podlega naprawie gwarancyjnej, a później do rzecznika praw konsumenta

: 01.07.2006 14:08:37
autor: Sulring
Wlasnie kombinuj musza Ci uznac. Wogole to wspolczycie. A co zrobiles ze walnal?

: 01.07.2006 14:09:48
autor: kamil_dh
jak masz wszystkie papiery to możesz powołać się na rzecznika praw konsumenta (napewno zmiekną)i domagać się dokładnej pisemnej ekspertyzy wyadanej przez serwis ad zniszczeń. Pamiętaj, że w 90% gwarancja za 1-szym razem nie jest uznawana.

: 01.07.2006 14:11:59
autor: wookie85
jaki to sklep ? masz paragon , fakture zakupu i gwarancje tzn papierek ?

: 01.07.2006 14:23:08
autor: Dragon-kr
jeżeli masz gwarancję na amora oraz dowód zakupu(oczywiście wszystkie papiery polskie) to sklep nie ma prawa decydować czy reklamacja jest uwzględniona czy nie....o tym decyduje przedstawiciel.....a jeżeli masz wszystko to co napisałem wyżej to masz duże szanse na pozytywne rozpatrzenie reklamacji u Harego...oczywiście jeżeli uszkodzenie nie było z twojego powodu i nie ma sladów jakiegoś uderzenia czy cos w tym stylu

: 01.07.2006 14:23:16
autor: czaju
no ale tylko jesli nie z twojej winy pekl, Nie walnales w jakies drzewo, samochod, moze jakis dziobak czy niedolot.....??

: 01.07.2006 14:51:03
autor: gonzo3617
NIESTETY POPROSTU ''ROK I SZOK'' !!! KUP SOBIE MARZOCCHI!!!!

: 01.07.2006 15:55:46
autor: mdfkkkka
taaa, lup marcoki, i tez nieuznaja gwarancji, a pieniadze wisza na drzewie... Trzeba walczyc z pomoca rzecznika praw konsumenta, zeby bylo coraz mniejsze olewanie klienta, wkurwia mnie to. jak jestem za granica, to nawet kumple dostaja marcoki z gwary, popekane na koronie, w polsce, chyba zadna usterka marcoki-gregorio niemoze byc rozpatrzona na rzecz klienta. Chyba tylko manitou w pl uznaje gware na amory.

: 01.07.2006 16:24:18
autor: FR-SHOP
no wszystkie papierki jakie sa mozliwe mam faktura gwarrancje itp wszystko mam no peklo mi jak zjechalem droga no nie kupueje nic tylko sr suntour ns

: 01.07.2006 17:27:27
autor: wookie85
skoro masz papiery to tym bardziej napisz do sklepu ze oni nie maja prawa wystawiac wlasne opini i ich obowiazkiem jest odeslanie do dystrybutora a on tym sie dalej zajmuje , a jak cos powiedz ze sprawe zglosisz do rzecznika praw konsumenta i zlozysz zazalenie na taka dzialalnosc sklepu ;]

: 01.07.2006 22:21:07
autor: Sulring
Sklep moze nie uznac, ale harfa podobno lajtowo wymieniala?

: 02.07.2006 12:14:28
autor: Skrytobojca
dużo zależy od tego jakie masz papiero i co w nich napisane
następnie czy pęknięcie to wina materiału - jakaś niedoróbka czy może mechanicznego urazu na skutek skoku ,wypadku itd i to jest kluczowe i roztrzygające ale jeśli podeszli by to tego profesjonalnie - ten sklep z allegro to oni odesłali by go do producenta reklamując wade fabryczną i oddali do przepadania - decyzja zapadła by tam .
jednak allegro to allegro pewnie to amory sprowadzone skądś z niepewną jako taką gwarancją
wczytaj sie w papiery a może masz tylko paragon ?
pamiętaj za pytanie sie nie płąci - spytaj w harfie w jaki sposób mogą pomóc
może to oni wyślągo do producenta
pozdro

: 02.07.2006 17:32:51
autor: FR-SHOP
wienc tak jutro jade od harfy mam paragon i fakture wienc to powinno wystarczyc a jak nic to nie da ide do praw konsumentow ciekawe czy cos pomoga

: 02.07.2006 17:40:39
autor: wookie85
więcej.. nie wiencej

no to czekamy na jakies info